"מה?" לא הייתי בטוחה ששמעתי טוב.
"אמרתי שאני לא הומו." הוא חזר.
"אבל.." בהיתי בו, כל העניין עם סבסויאן פשוט בורח מראשי עכשיו כשהגיע עיסוק חדש. "אבל.. יצאת מהארון, ככה אמרת לי.."
"כן, זה היה מזוייף." הוא אמר במבוכה וגירד בראשו, מתחמק מלהביט בי.
"אז אתה נמשך לנשים?" נעצתי בו עיניים מצומצמות. הוא עובד עליי?
"כן. סטרייט במאה אחוז."
"אז למה זייפת יציאה מהארון?" לא האמנתי.
"אה, זה סיפור ארוך."
"יש לי זמן."
הוא נאנח והביט לכל הכיוונים לפני שהביט בי. "הגעתי לכאן לפני שנתיים," הוא החל לומר. "והכרתי את ג'וני ואנג'לה. היינו חבורה נחמדה מאוד, ויום אחד ג'סיקה הגיעה."
"ו..?" דירבנתי אותו, סקרנית.
"והייתי דלוק עליה. בילינו הרבה זמן יחד, היא הכירה לי את המקום והכל, ובאיזשהו שלב כבר הייתי מאוהב."
"אתה רציני? אז למה אמרת שאתה הומו?" אני לא מאמינה. אין סיכוי.
"יום אחד היינו במרכז הקניות, אחרי שהכנתי את עצמי במשך חודש לכך שאומר לה מה אני מרגיש כלפיה, ובזמן שהיא מדדה נעליים היא אמרה לי: 'היי כריס, נחמד שיש לי חבר הומו. אף פעם לא היה לי אחד'."
הבטתי בו, בשוק.
"אז פשוט.. חייכתי והנהנתי. ולא אמרתי לה כלום. ומאז היא וכל השאר בטוחים שאני הומו."
"אלוהים, כריס," נשפתי. "עוד מישהו יודע מזה?"
"רק את וג'וני." הוא מלמל.
"וחשבת אולי.. להגיד לה את האמת?"
"בשביל מה? כל עוד אני הומו היא מרגישה חופשי להיות לידי. היא נוגעת בי, מבלה איתי.. אם אגיד לה ששיקרתי לה היא תתעצבן."
"ומה אם היא מרגישה כמוך? והעובדה שאתה הומו הורסת את זה?"
"את חושבת שהיא מרגישה כמוני?" עיניו נפערו והוא נשען קדימה. "אני מאוהב בה כבר מעל שנה, בבקשה תגידי שכן."
"אני חושבת שקודם תצטרך לספר לה את האמת. אני לא יודעת אם היא תכעס, אבל גם אם כן זה יעבור לה."
"אני לא חושב שאני מסוגל."
"אתה מסוגל. תאמר לה את האמת, תחשוף את הרגשות שלך, ומשם תן לזה להתגלגל."
הוא הביט בי, חיוך קטן עולה על שפתיו. "אני מניח שזה הדבר הנכון לעשות."
"אני אפילו אוכל לעזור לך."
חיוכו הפך לזדוני מעט. "אבל קודם תפתרי את העניינים עם סבסטיאן."
נאנקתי וראשי צנח על השולחן כשנזכרתי מה עליי לעשות.
-----
זה חצי פרק ולכן מאוד קצר, הפרק הבא יגיע במהרה אבל היה לי חשוב שזה יהיה מופרד.
YOU ARE READING
The Hardest Way
Romanceהיא לא יודעת על עצמה כלום. כשכולם יודעים משהו עליך ןאתה לא יודע כלום, זה לא כיף בכלל. לידיה, עבריינית צעירה בת 17, נכנסת למוסד סגור לעבריינים צעירים. הכל היה נחמד ביותר - עד שהיא פגשה בבחור המסתורי, ושם העניינים הסתבכו. מכיל: *אלימות *קללות *תכנים...