"את באמת דוחפת את זה לכוס?" סבסטיאן הוציא טמפון מאריזת טמפונים פתוחה שמצא בחדר שלי ובחן אותו מקרוב.
"לצערי כן." צחקתי וקיפלתי בגדים שהוצאתי מהארון, מכניסה לתוך מזוודה קטנה.
"אני לא מבין את זה." הוא החזיר את הטמפון לאריזה, סוגר אותה ומכניס לתוך המזוודה שלי ליד שאר מוצרי ההיגיינה.
"אתה מעדיף שאני אדמם על כל מקום וארגיש לא בנוח כל פעם שאשב?" הרמתי גבה, מסתובבת אליו ומשלבת את ידי על חזי.
"להיות בת זה מגעיל." הוא עיקם את אפו והתקדם לכיוון הארון, פותח כמה דלתות ומגיע למגירת ההלבשה התחתונה. אלוהים, הוא כמו ילד חרמן בן 13.
"אל תתקרב לאיזור הזה." הזהרתי אותו, אבל הוא כבר הוציא חזיית תחרה אדומה שקופה כמעט לגמריי. אלוהים, ידעתי שאסור לי לתת לג'סיקה לקנות לי בגדים.
"את כל כך לוקחת את זה." הוא זרק אותה למזוודה מיד לפני שהספקתי לעצור אותו.
גלגלתי את עיניי וקיפלתי עוד כמה חולצות, מחזירה את החזיה שזרק לתוך המזוודה חזרה למגירה והולכת לארון כלי הרחצה שלי. לקחתי קרם שיער, מברשת, שמפו, מרכך, סבון וקרם לחות והסתובבתי חזרה לכיוון המזוודה. כמעט הפלתי את כל הבקבוקים כשראיתי את סבסטיאן לובש את החזייה האדומה מעל החולצה שלו, כשהיא לא סגורה מאחור. החיוך שהיה על פניו והפוזה שעשה גרמה לדמעות צחוק להופיע בעיניי.
"איש חכם אמר לי פעם," התחלתי לומר, מתנשפת מהתקף הצחוק. "שאם הבחור שאני יוצאת איתו מתחיל ללבוש את הבגדים שלי, אני צריכה להתחיל לחשוד."
"תודי שהיית עושה אותי." הוא המשיך לחייך חיוך דבילי והעביר את ידיו על גופו תוך כדי שהתפתל בצורה שהייתה אמורה להיות סקסית. זה לא היה סקסי בכלל. הגוף שלו היה כל כך נוקשה ועבה שהוא לא הצליח לזוז בעדינות או להתפתל יותר מידי.
"מצטערת, אני לא לסבית." לקחתי ממנו את החזיה וזרקתי לתוך המזוודה בלית ברירה, נותנת לו לזרוק לשם עוד כמה חזיות ותחתונים שמצא. לעזאזל עם ג'סיקה הזאת, זאת הפעם האחרונה שאני מרשה לה לבחור לי הלבשה תחתונה.
"קחי גם כרית משלך, כי את גונבת את שלי בלילה." הוא עיקם את אפו וזרק עליי את הכרית שלי.
"אבל שלך נעימה יותר! ויש לה את הריח שלך." את החלק האחרון של המשפט מלמלתי, מקווה שזה לא יהיה מטריד מידי. אבל בעצם, למי אכפת? כל מה שאמר ועשה בדקות האחרונות היה הרבה יותר מטריד. אולי מצאתי מישהו להיות מוזרה איתו סוף סוף? זה עוד לא קרה לי.
"את יכולה פשוט לקחת חולצה שלי ולהסניף אותה במקום לגנוב לי את הכרית." הוא נשף והעביר יד בשיערו. כל כך אהבתי שעשה את זה... לפעמים הוא עושה דברים סקסים בלי לשים לב בכלל, אבל לא רציתי להגיד לו ולנפח לו את האגו.
YOU ARE READING
The Hardest Way
Romanceהיא לא יודעת על עצמה כלום. כשכולם יודעים משהו עליך ןאתה לא יודע כלום, זה לא כיף בכלל. לידיה, עבריינית צעירה בת 17, נכנסת למוסד סגור לעבריינים צעירים. הכל היה נחמד ביותר - עד שהיא פגשה בבחור המסתורי, ושם העניינים הסתבכו. מכיל: *אלימות *קללות *תכנים...