"אני צריכה להתקלח," אמרתי והתנתקתי ממנו אחרי החיבוק הארוך שלנו. הייתי מאושרת, ממש עפתי באוויר אחרי השיחה האחרונה. "יש לך בגדים להביא לי?"
"אני דווקא אוהב אותך ככה." הוא העביר את מבטו על גופי, בולע אותי בעיניו ומחייך חיוך ממזרי. משום מה אחרי שאנשים מגלים את רגשותיהם אחד כלפי השנייה, דברים נהיים קלים יותר. משוחררים יותר. וגם גסים יותר, כן.
חיבקתי את עצמי במבוכה קלה, נזכרת שאני כלל לא לבושה ומנסה להסתתר ממבטו החודרני. לא הייתי בטוחה בגוף שלי כל כך, והעובדה שהוא עמד לידי עם הגוף המושלם שלו לא עזרה למצב.
"אני צריכה בגדים. וגם אתה." פתחתי כמה דלתות בארון ומצאתי מגבת לבנה וגדולה, לוקחת אותה ותולה על כתפי בלי לבקש רשות בכלל. לא נראה שזה הפריע לו.
"אני אלך להביא לך מהחדר שלך." הוא הציע, לוקח חולצה שהייתה תלויה על הכיסא ולובש.
"תודה." חייכתי אליו, מגניבה נשיקה קלה ללחיו ונכנסת לחדר האמבטיה.
התקלחתי במהירות, מנקה מגופי את כל הלכלוך מליל הירח המלא, ומגרשת כל זוהמה נפשית שהכבידה עליי. הרגשתי טוב עכשיו, אחרי שסבסטיאן אמר שהוא אוהב אותי. הרגשתי עוד יותר טוב כשאמרתי לו בחזרה.
התשובה הזאת הייתה נעימה, לדעת שמישהו בעולם אוהב אותך ורוצה אותך קרוב. מעולם לא הרגשתי את ההרגשה הזאת, ועכשיו הבנתי כמה נעים זה כן להרגיש.סיימתי את המקלחת והתעטפתי במגבת, מנגבת את שיערי ואוספת אותו לפקעת מבולגנת על ראשי. עטפתי את גופי במגבת ויצאתי מחדר האמבטיה, רואה את סבסטיאן יושב על המיטה כששקית בידו. זה היה מהר.
"מה הבאת?" שאלתי, מהדקת את המגבת ומתקרבת.
"בגדים..." אמר בחיוך מחשיד והגיש לי את השקית.
פתחתי אותה, הוצאתי את הבגדים, והשתנקתי כשראיתי מה הביא לי. היתה שם חזיית תחרה שחורה דקיקה שחשפה הרבה, ותחתוני חוטיני תואמים, ובנוסף חולצה לבנה שקופה ומכנסונים שחורים צמודים וקצרים.
"אתה משוגע!" אמרתי, מחזירה את הבגדים לשקית.
"הבאתי את מה שנראה לי טוב," הוא חייך. "דמיינתי את הכל עלייך ובחרתי את המיטב."
נשפתי לכיוונו, מנפנפת את החוטיני מול פניי. "ג'סיקה קנתה לי את זה ללא רצוני. ידעתי שזה לא רעיון טוב."
"זה היה רעיון מעולה ואני אודה לג'סיקה על הבחירה המצויינת שלה," הוא חייך אליי ולקח מגבת מהארון. "תלבשי את זה וחכי לי במיטה, חתלתולה."
"שלא תעז אפילו לחשוב על זה." הידקתי את המגבת לגופי במבוכה, אבל הוא כבר נכנס לחדר האמבטיה וסגר את הדלת אחריו. דפוק.
בחנתי באי רצון את ההלבשה התחתונה החושפנית ולבשתי אותה, רוטנת ומקללת תוך כדי. זה לא היה נוח והתחרה גירדה לי.
YOU ARE READING
The Hardest Way
Roman d'amourהיא לא יודעת על עצמה כלום. כשכולם יודעים משהו עליך ןאתה לא יודע כלום, זה לא כיף בכלל. לידיה, עבריינית צעירה בת 17, נכנסת למוסד סגור לעבריינים צעירים. הכל היה נחמד ביותר - עד שהיא פגשה בבחור המסתורי, ושם העניינים הסתבכו. מכיל: *אלימות *קללות *תכנים...