הלכתי במסדרון בית הספר לכיוון היציאה כשעל גבי תלוי תיק הלימודים שלי שהיה מלא במחברות ויותר מידי כבד. השעה הייתה אחת בצהריים והבטן שלי קירקרה כמו חיה.
כריס היה עסוק בהכנות שלו לעוד יומיים, הערב בו הוא יאמר לג'סיקה מה הוא מרגיש, ג'סיקה הייתה בחופשה קצרה מחוץ למוסד, ג'וני ואנג'לה היו במין ריב אחרי משהו שקרה בנשף, וסבסטיאן לא נראה בשום מקום. כנראה שהוא עדיין חולה. בקיצור - הייתי לבד.
המשכתי ללכת, מעבירה את ידי בשיערי הסבוך ומרחיקה אותו מפניי בזמן שניסיתי לחשוב על משהו שיעסיק אותי בשעות הקרובות.
אחרי התלבטויות עמוקות החלטתי ללכת לראות מה שלום סבסטיאן. ביקור קטן במרתף תמיד עושה לי טוב. זה כיף להיות חלק מסוד גדול ולהכיר מקום שאף אחד אחר לא מכיר.
"תעצרי שם מיד, זונה." שמעתי קול נשי גבוה מאחורי והסתובבתי כדי לראות מי הטיפשה שקראה לי ככה. כמובן, סלובניה.
"אני הזונה?" צחקתי, נעמדת ביציבות ובגב זקוף - מלאת ביטחון.
"תסתמי את הפה שלך." היא הניפה את שיערה הבלונדיני, מחטיפה לאפי מכת ריח דובדבן שגרמה לי כמעט למות.
"לא נראה לי, מה את רוצה ממני?" צמצמתי עיניים. רציתי למהר ולבקר את סבסטיאן לפני ארוחת הצהריים והיא ממש הפריעה לי. לרגע חשבתי שאולי כדאי שאתעלם ממנה ופשוט אמשיך ללכת.
"אני רוצה שתתרחקי מסבסטיאן." הו, צירוף מקרים. בדיוק אני בדרכי אל הכלבלב הזה.
"לרצות זה טוב." משכתי בכתפיי.
"אני רצינית, הוא שלי. תפסיקי להימרח עליו."
"אני הנמרחת?" פערתי את פי. היא מקפצצת סביבו כמו סתומה! והיא שכבה איתו!
"כן! תעזבי אותו בשקט, את לא ברמה שלו."
התחלתי לצחוק ללא שליטה, רוכנת קדימה באובר דרמטיות. "אני לא יודעת על מה את מדברת, סבסטיאן חבר טוב שלי, לא יותר."
"אל תשקרי לי, ראיתי אתכם בנשף מתמזמזים על הרחבה," שיט. נכון. "אני בטוחה ששכבת איתו אחר כך."
"לא שכבתי איתו, ואני גם לא אעשה את זה."
"מצויין, כי הוא שלי. תתרחקי, כלבה." היא דחפה אותי וחלפה על פניי, עקביה נוקשים על רצפת המסדרון והמכנסיים הקצרים שלה עולים וחושפים קצת מהתחתונים שלה.
נשארתי פעורת פה. מי היא חושבת שהיא? היא רק שכבה עם סבסטיאן. לא אכפת לו ממנה.
נכון?
אחרי שהתאוששתי מההלם ומההתנהגות של הבלונדינית הטיפש הזאת רצתי לכיוון האולם הגדול, מנסה להשתחרר מהתחושה המגעילה שהזונה הזאת גרמה לי.
פתחתי את דלת הסתרים, מחליקה למטה בסולם ומגיעה למרתף. חצי הלכתי, חצי רצתי לחדר של סבסטיאן, פותחת את הדלת בלי לדפוק.
YOU ARE READING
The Hardest Way
Romanceהיא לא יודעת על עצמה כלום. כשכולם יודעים משהו עליך ןאתה לא יודע כלום, זה לא כיף בכלל. לידיה, עבריינית צעירה בת 17, נכנסת למוסד סגור לעבריינים צעירים. הכל היה נחמד ביותר - עד שהיא פגשה בבחור המסתורי, ושם העניינים הסתבכו. מכיל: *אלימות *קללות *תכנים...