"מה את אומרת על זה?" ג'סיקה יצאה מתא ההלבשה כשלגופה מכנסי ג'ינס צמודים כהים.
"סקסי." כריס אמר עוד לפני שפתחתי את פי. ג'סיקה שלחה אליו מבט מפלרטט וגרמה לי לרצות להקיא.
בשבוע האחרון הם היו הדבר הכי דביק שראיתי, מראים את אהבתם לכל אדם, עץ, סלע, פרח או חיה שנתקלה בהם.
"אוי לא." גלגלתי את עיניי, מסתכלת הצידה. אני לא ככה עם סבסטיאן, נכון?
"ששש.." כריס השתיק אותי וקם ממקומו, ניגש אל ג'סיקה ודוחף אותה לתוך תא ההלבשה, סוגר אחריו את הדלת. אלוהים, לא. ממש ממש לא.
הוצאתי מכיסי את הטלפון שזאבי המרתף קנו לי, ושלחתי הודעה לסבסטיאן, מבקשת ממנו שיבוא להציל אותי מהרגשת הגלגל השלישי. הייתי קוראת לאנג'לה וג'וני, אבל מסתבר שהם גם זוג. אלוהים.
'תתמודדי איתם לבד, זאת אשמתך' ענה לי סבסטיאן וגלגלתי עיניים שוב. ידעתי שהוא בטח במרתף עכשיו שוכב על המיטה ועושה כלום בפיתה, הדביל זה.
'שונאת אותך' החזרתי לו, מכניסה את הטלפון לכיסי.
למה קנו לי טלפון? ובכן, מאז שג'ניה הגיע האבטחה עליי גברה. סבסטיאן לא יכול להיות סביבי 24/7, כי בכל זאת, יש לי חיים חוץ ממנו - אבל הייתי חייבת לשמור איתו על קשר מסויים ולתת לו לוודא מה אני עושה, איפה אני, ואם אני בחיים. לפעמים הוא היה כל כך לחוץ שחשבתי שיתקין עליי שבב איתור.
"אתם יכולים לצאת בבקשה?!" צעקתי לג'סיקה וכריס שעדיין שהו בתוך התא.
תוך כמה דקות שניהם יצאו, שפתיהם נפוחות ושיערם פרוע. כמובן, הם התמזמזו.
"אל תהיי כזאת, אנחנו רק משתעשעים." כריס אמר וסידר את חולצתו בזמן שג'סיקה ניסתה להוריד את הנפיחות משיערה המתולתל.
"אתם מגעילים אותי. ממש." ירקתי.
"אוי נו, אפשר לחשוב שאת לא מתנהגת ככה עם סבסטיאן שלך." ג'סיקה גלגלה את עיניה וקיפלה את הג'ינס שמדדה, הולכת לכיוון הקופות. קמתי אחריה מיד, הולכת מאחוריה ומאחורי כריס כמו גלגל עודף מטונף.
"אני לא כזאת דביקה." אמרתי ברצינות, משעינה את מרפקי על הדלפק ומביטה החוצה דרך חלון הראווה שהתפרש מהרצפה עד התקרה וחשף כביש ועוד חנויות מצידו השני.
מחשבותיי נדדו ובהיתי באופק, עד שהבחנתי במשהו. מישהי, יותר נכון. נערה נמוכה, בת עשרים לפחות, עמדה מצידו השני של הכביש, והביטה בי. בלי לזוז, אפילו לא מילימטר.
צמצמתי את עיניי כדי להטיב לראות, והבחנתי בשיערה החום החלק, ובעיניה הבהירות, שלא זיהיתי בדיוק את צבען. כנראה אפור או תכלת.
מי זאת? למה היא בוהה ככה? נראה היה שמבטה ממוקם בדיוק עליי, כאילו היא מתצפתת. אלוהים, בחורה מפחידה.
YOU ARE READING
The Hardest Way
Romanceהיא לא יודעת על עצמה כלום. כשכולם יודעים משהו עליך ןאתה לא יודע כלום, זה לא כיף בכלל. לידיה, עבריינית צעירה בת 17, נכנסת למוסד סגור לעבריינים צעירים. הכל היה נחמד ביותר - עד שהיא פגשה בבחור המסתורי, ושם העניינים הסתבכו. מכיל: *אלימות *קללות *תכנים...