Jeśli wcześniej myślałam, że to co się działo było dziwne, to do tego co się teraz dzieję nie mam określenia.
Nie rozumiem tego najpierw mnie ignoruję, a teraz tak nagle zostawia mi karteczkę...Ciekawe jeszcze po co mam mu otwierać to okno...
Jest godzina 21, więc z powodu nudów schodzę na dół, gdzie zastaję Jace'go i Manon, którzy oglądają jakiś film.
- Hej. - mówię i zajmuję wolne miejsce obok przyjaciółki.
- Hej. - odpowiada mi Jace, który posyła mi ciepły uśmiech.
Przez następne 5 minut nikt się nie odzywa,a dla mnie zaczyna być to krępujące, więc postanawiam wypytać Jace'go, gdzie pojechał Nathan.
Żeby Manon, nie usłyszała wszystkiego zaciągam go do kuchni.
- Więc Jace, gdzie pojechał Nathan ? - pytam prosto z mostu, bo po co to utrudniać.
- Nie wiem,a co on cię obchodzi ? - z każdym wypowiedzianym słowem, podchodzi coraz bliżej, aż staję tak blisko, że prawie stykamy się.
- Nie obchodzi, tylko chodzi o to... - przerywam i odsuwam się na bezpieczną odległość. - Chodzi o to, że wy wszyscy coś ukrywacie i nie chcecie mi nic powiedzieć. - kończę i zerkam na Jace'go, który teraz stoi po przeciwnej stronie kuchni i przygląda mi się z zaciekawieniem.
- Nie pomyślałaś, że nie mówimy tobie ani Manon nic, dlatego, żebyście były bezpieczne.
- Pomyślałam, ale co jeśli ja nie chcę być bezpieczna. - w tym momencie kończę naszą rozmowę i zostawiam go w kuchni zdezorientowanego,a sama udaję się do drzwi frontowych.
- Ella, gdzie idziesz ? - słyszę głos Manon.
- Przejść się, niedługo wrócę.- odpowiadam i głośnym trzaskiem zamykam drzwi.
Chodzę już od jakiś 15 minut i zaczynam się trochę bać, ponieważ idę jakąś łąką,a obok mnie jest last, więc żeby chociaż trochę skupić się na czymś innym zaczynam śpiewać.
What will we do now?
We lost it to trying
We lost it to trying
What will we do now?
We lost it to trying
We lost it to trying
What can we say now?
Our mouths only lying
Our mouths only lying
What can we say now?
Our mouths only lying
Our mouths only lying...Wtedy za sobą usłyszałam trzask łamanej gałęzi, odwracam się,a mój wzrok od razu napotyka te nieziemskie tęczówki.
- Nathan...
......................................................................................................................................
Hej :)
Taki trochę nieprzemyślany rozdział, ale chyba dobry, więc...Do następnego. :*
CZYTASZ
Stop with you ✅
Genç Kız EdebiyatıCoraz szybciej i szybciej by w końcu zatrzymać się przed tobą. Ona - Ella Whitman, 18 letnia dziewczyna, która nie szukała przygód, ale czysty przypadek to zmienił. Ella zawsze była zdecydowana nie ociągała się z odpowiedzią, wiedziała czego chcę, a...