Usmála jsem se nad tím kdo za mnou přišel. Ale děsí mě, že mamka řekla, že je to sympaťák.
Moje mamka!S velkým úsměvem jsem vylezla z bazénu a ještě mamce řekla ať ho pozve dál. Obmotala jsem si kolem těla ručník a běžela nahoru. Samozřejmě jsem velice šikovná a jako můj bratr jsem se natáhla na schodech. Bože to se může stát, vážně jenom mně. Mamka měla asi pravdu s tou moji šikovností.
Už slyším co by na to řekla. 'Já ti to říkala. Matky mají vždycky pravdu'. Jo mají, ale jenom kvůli tomu, že jsou starý a už chodí dlouho na světě. Vběhla jsem do pokoje rovnou ke skříni ze které jsem si vyndala džínové kraťasy a normální bílé tričko s krátkým rukávem, které mělo na pravé straně kapsičku vínové barvy. Ručníkem jsem si párkrát přejela přes vlasy, abych je neměla tak mokré a rukou jsem si je trochu pročesala. V koupelně jsem si přes řasy párkrát přejela řasenkou a vyšla z pokoje.
Bohužel jsem neviděla člověka před nimi a narazila do něho tak silně až jsem spadla. Začala jsem se strašně smát. Vzhlédla jsem a zahleděla se do těch nejkrásnějších modrých oči. Byl to nezvyk vidět kluka s hnědýma vlasama a modrýma očima.
,,Promiň, nevěděl jsem že vycházíš," zasmál se Ethan a podal mi ruku, abych vstala. S vděčným úsměvem jsem ji přijala a oprášila si zadek už od zvyku. Protáhl se kolem mě do mého pokoje a já šokovaně otevřela pusu. Právě mi vlezl do pokoje, nebo se mi to jen zdá. Když jsem se vzpamatovala vtrhla jsem do pokoje a uviděla jak zrovna přehrabuje šuplík se spodním prádlem.
,,Hej," vykřikla jsem a rudé tanga mi sebrala z ruky a následně zavřela šuplík ve kterém skončily i ty tanga. Pobaveně se zasmál a podíval se nad mojí postel, kde byly poličky s pohárama a medailemi.
,,Proč si přestala?" zeptal se udiveně a prohlédl si zlatou medaili, kterou jsem vyhrála pár měsíců před zraněním. Mikla jsem rameny a sedla si na postel.
,,Zdravotní důvody," jednoduše jsem odpověděla a přitom se na něj podívala. Teprve teď jsem si všimla, jak moc krásný je.
,,Na prozkoumání pokoje přijdu jindy, ale teď tě chci pozvat na jednu párty. Pořádá ji kamarád a já tam nemám s kým jít, tak si mě napadla ty," mrkl na mě a vzal do ruky další medaili, kterou si následně začal prohlížet. Párty? Proč ne, aspoň bych zapila ty narozeniny. I když zítra je škola a máma mi to asi nedovolí.,,Tvoji mámu jsem zmáknul. Řekl jsem ji ze tě beru ven, pak na pozdní večeři a že se vrátíš hodně pozdě," uculil se a já se vítězně usmála. Jak to dokázal? Už jenom já mám problémy s přemlouváním mamky a on to zvládl během chvíle.
,,Čteš myšlenky, nebo jsou schopnost máš?, zasmála jsem se a vstala z postele. Já mohl vědět, že myslím zrovna na tohle?
,,Je ti to vidět na očích," ušklíbl se a já se smíchem přikývla. To abych nosila takový ty klapky přes oči na spaní. Nebo jak se tomu vlastně říká.
,,Jdeš, nebo si tu chceš vystát ďůlek?" přerušil měě z nekonečného a naprosto nenormálního toku myšlenek vysmátý Ethan. Jen jsem pobaveně přikývla a zatřásla hlavou, abych se zbavila myšlenek.,,Jen chvíli počkej," naznačila jsem mu ať vydrží a vedle nočního stolku si vzala kabelku do, které jsem si dala všechno potřebné. Jen jsem měla menší problém. Kde mám mobil?!
Sakra, ale kde je? Né, ozvi se mamince. Začala jsem hledat po celém pokoji, ale nikde jsem ho nenašla.
,,Hledáš něco?" škodolibě se usmál a nahodil nevinný pohled. On ho celou dobu má? Tak to ne.
,,Ty zmetku, vrať ho," zamračila jsem se a šla k němu před postel, kde stál.
,,O čem tu mluvíš?" zeptal se hraným zmateným hlasem a potutelně se usmál a ukázal prázdné ruce. Otráveně jsem se na něj podívala a znuděně jsem si odfoukla.,,Existuje taková věc, které se říká kapsa, frajere," ušklíbla jsem se a a podívala se mu do očí. Tak krásně čistě modré.
,,Možná tam je, možná ne. Musíš to prozkoumat, Amazonko," mrkl na mě a já se nad jeho přezdívkou pro mě usmála. Vážně si myslí, že bych byla tak blbá a sáhla mu do kapsy, aby se potom pohnul a já se ho dotkla v rozkroku? Tenhle trik je tak starý. Ještě k tomu, když vidím, že má na boku trochu vyhrnuté tričko, takže tam má mobil. Ale co si z něj udělat srandu?
,,Máš pravdu," hraně jsem přikývla a zkousnula si ret, aby to vypadalo, že jsem nervózní. Přitom jsem to udělala, abych se nezačala smát. Nevěřícně se na mě podíval a 'nenápadně' zkontroloval můj Iphone, který měl za páskem, kalhot na boku. Natahovala jsem ruku k jeho kapse, ale v momentě když jsem byla skoro u jeho kapsy jsem rychle pohnula rukou, díky čemu jsem mu vytáhla můj Iphone a začala se strašně smát.
,,Příště si pořádné zkontroluj místo kam tu věc schováš, protože na tohle by ti nenaletěla i ta nejvíc frigidní* holka," smála jsem se, až mi skoro slzy od smíchu tekly z oči. Naštěstí jsem je rychle zastavila, protože bych se pak musela jít přemalovat a to se mi zrovna dvakrát nechtělo.
,,Pojď hezky k mamince," zašišlala jsem na Iphone a hodilla ho do kabelky. Musím přiznat s ním se nejde nesmát. A to se nikomu kromě Sky Kyla a bráchy zatím nepovedlo už přes rok. Rok od prvního znásilnění..,,Bavte se," řekla mamka u dveří a mrkla na mě. Je vidět, že se jí Ethan líbí.
,,Budem Helen. Vrátím ji brzo," kdy si spolu začali tykat? A proč o mně mluví Ethan jak o věci?
,,Ale to je v pohodě. Je v dobrých rukou, jak vidím, takže se s časem nemusíte zabývat."Naposledy jsem mávla na mamku a odešli jsme z domu.
Rozhlédla jsem se, ale auto jsem nikde neviděla. Jasně, jdeme přece na party, takže by ani jeden nemohl zpátky řídit.
,,Je to celkem kousek, zpátky nám zavolám taxíka," objasnil mi, když uviděl můj zmatený pohled. Jen jsem přikývla a srovnala krok s ním.
,,Přidej Amazonko, takhle se tam dostaneme nejdřív zítra," rýpnul si, při čemž se zasmál. Zasmála jsem se s ním a přidala do kroku.
Během cesty jsme si zapáleně povídali a pořád měli o čem. Bylo to celkem divné, že mezi námi nikdy nebylo to trapný ticho.
,,Jsme tu," poukázal na velký dům, ze kterého už byla slyšet celkem hlasitá hudba. Na sto procent byste poznali, že se tu pořád párty jen díky opilým teenagerům stojícím, teda pokoušejí se o to, před domem na perfektně upraveném trávníku. Celkem brzo na to, že je teprve něco kolem deváté. Kamenitou cestičkou jsem se dostali ke vchodu od domu, před kterým stala partička kluků.
Už zdálky na nás koukali a když jsem se podívala na Ethana, smál se na ně, takže je pravděpodobně zná.,,Čau lidi," dal si s nima Ethan, ten jejich pozdrav a přesměroval pohled ke mně.
,,Tohle je Mia. Mio, Nick, Justin a Calum," postupně na všechny ukázal a já na ně jen mávla. Jediného jsem si zapamatovat blonďatého Nicka, který měl potetované ruce a vsadila bych se i že hruď, ale tam měl už bílé tričko.
Vešli jsme do obrovského baráku, kde to bylo k prasknutí. Najednou jsem v davu na provizorním parketu uviděla blonďatou kštici toho kreténa. Sakra, co ten tady dělá?
,,Hej Ethane, kdo pořádá tuhle party?" šťouchla jsem ho do ramene, při čem se na mě s úsměvem podíval. Jen mikl rameny a podal mi kelímek s pro mě neznámým obsahem.,,Myslím že Ashton Dolan," usmál se a mě úsměv opadl z tváře. Uklidni se Mio, je tu strašně moc lidí, takže tě pravděpodobně nenajde. Na ex jsem do sebe kopla obsah kelímku. Nepříjemně to zapálilo v krku, ale chtěla jsem další. Přece jenom z dvou důvodů.
Ashton a moje narozeniny.*frigidní- porucha sexuální touhy, nezájem v oblasti sexu
Další díl tu,jen díky dědovému notebooku,takže až ho uvidíte děkujte jemu :)) Ani nevím co na tenhle díl říct,snad jen,že se máte příští díl na co těšit :)
With Love,Lenn :)
ČTEŠ
Goodbye
Jugendliteratur'Nakonec má přece jen všechno dobré konce, nehledě na sebe těžší začátek.' [obsahuje vulgarismy, násilí a sex] Cover by: @TaCoVeriVJednorozce WARNING: Příběh je zezačátku slabší, ale po několika kapitolách se značně zlepší. Tak prosím zkousněte prvn...