* o dva měsíce později*
,,Určitě chceš dneska? Máme ještě spoustu času."
,,Nechci to odkládat déle, Ethane. Jsem si jistá, že se s tebou chci vyspat. Oba jsme čekali už dlouho. A jsem si stoprocentě jistá, že tě už nechci chytit jak si děláš dobře, když jsem se vrátila z práve dřív."
,,Ale já to potřeboval. Neměl jsem sex od té doby co jsme spolu. A rok je zatraceně dlouhá doba, Mio."
,,Já ti věřím. Ale od dneška jsem tu pro tebe já, jasné?"
*o rok později* *DĚTSKÝ DOMOV*
,,Mio, co támhleten chlapeček? Přijde mi děsně rozkošný!" Já se ale nepodívala. Pohled mi zůstal na osamělém chlapečkovi v rohu, který měl smutný výraz ve tváři. Nemeškala jsem ani vteřinu a rozešla se k němu.
,,Ahoj, jak se jmenuješ?"
Jeho vystrašené oči mě na první pohled neskutečně zaujaly. Nejenomže měl neobyčejně nádherné zelené duhovky, měl v nich i strach. Neřekla bych, že strach ze mě. Spíše se bál něčeho jiného. Ostatních.
,,Ubližují ti tu?" opatrně jsem si k němu přisedla a vřele se usmála. Na jeho tváři se objevil plachý úsměv. Nahnul se ke mně, lehce se o mně opřel a hlavu přesunul k mému uchu.
,,V životě jsem nezažil nic jiného než ubližovaní. Teplé jídlo a postel tu mám. To je všechno co potřebuji," pošeptal mi. Jeho slova mi vehnala slzy do očí a já veděla, že ho musíme adoptovat.
Na to, že mu je kolem pěti let, je neskutečně chytrý. Musel si toho prožít strašně moc.
Nečekali jsme dlouho. Během pár měsíců jsme měli malého Connora doma. Všechno papírování a zařizování bylo hotové. A nedokážete si představit ty šťastné oči, když z dětského domova odcházel.
*o 1 rok později*
"Ano."
,,Ano."
*o několik desítek let později*
,,Teď prosím uctěme památku po zesnulém manželském páru Fletcherových. Zanechali nám tu krásného syn, který bude v životě určitě stejně úspěšný, jako jeho rodiče. Jestli se všichni rozloučili, můžeme spouštět rakve."
"Sbohem starý životě. Vítej nový." "Goodbye old life. Welcome new."
Nakonec má přece jen všechno dobré konce, nehledě na sebe těžší začátek.
The END.
ČTEŠ
Goodbye
Teen Fiction'Nakonec má přece jen všechno dobré konce, nehledě na sebe těžší začátek.' [obsahuje vulgarismy, násilí a sex] Cover by: @TaCoVeriVJednorozce WARNING: Příběh je zezačátku slabší, ale po několika kapitolách se značně zlepší. Tak prosím zkousněte prvn...