Umarim olmustur nasil bi bas agrisi ile yazdm bilemezdiniz
Selinin Ağzından
Yaklaşık bir haftadır bu saray gibi evde yaşıyorum.Bir tarafdan da ev işlerine yardım ediyorum.Ben müştemilatta kalıyorum.Burası benim için gayette yeterli bir alan.Bugun de her zaman olduğu gibi sabah erken kalktım ve üzerimi değiştirip.Evin mutfağına gittim.İlk önce kendim bir şeyler atıştırdım.Daha sonra ev sakinleri için bir şeyler hazırlayıp masaya koydum.Mutfağa girmek için arkamı dönüp gidiyordum ki ağır bir beden kle.çarpıştım.Kafa mı kaldırıp baktığım da ise yüzü tanıdık geliyordu.
S; Şey ben özür dilerim.Efendim
X; Sorun değil.Adım ali.
S; Peki ali bey.İzninizle .
A; Seni tanıyorum sanki.
S; Şey, aslın da bende sizi taniyor gibiyim ama hatırlayamadım.
A; Aaa, evet şimdi hatırladım.Sen yola çıkmıştın az daha eziyordum.O kızsın.İyi ama sen burada napıyorsun? Bizim zaten hiçmetcilerimiz var.
S; Şey Rana hanım getirdi beni buraya.
A; Her neyse bebeğim.Ben sabahları portakal suyu içerim.Ve yumurtam tam pişmiş olsun.Bir de ali bey ne? 40 yaşındamıyım ben S; Ben işime dönsem en iyisi olacak.
A; Kahvaltıya kimse inmiyor.Onlar tatildeler.Boşa uğraşma.Sadece ben varım.
S; O zaman ben sizin kahvaltınızı getireyim.
A; Olur git getir.
S; Peki. Diyerek gidip kahvaltını getirdim ve önüne koydum.Tam gidecekken kolumdan tutup durdurdu beni.
A; Başka bir emriniz var mı diye sormayacak mısın?
S; Başka emriniz var mı?
A; Yok oturup senden benimle kahvaltı et.
S; Yok hayır, teşekür ederim.
A; Otur dedim sana .
S; ama ali bey.
A; Otur!
Korkup hemen oturmuştum.Hiç bir şey demeden kahvaltısını ediyordu.Bende konuşmuyordum.Çok garip bir çocuktu .Ama gözleri çok güzel.Bunu ona söylemek istiyorum ama utanıyorum ve korkuyorum..
A; Bir şey mi diceksin?
S; Şey, hayır demicem.
A; Emin misin? Söyle kızmam.
S;Peki söylüyorum
.Gözlerin çok güzel!!
Oh söyledim işte.A; Herkes hasta gözlerime ve bana. Bu dediğine karşılık gözlerimi devirdim.
A; Ne o beğenmedin mi güzelim?
S:aa şey yok .Ben kalkiyim işim var.
A; işin filan yok.İzin veriyorum
bugun sana.Benimle birlikte partiye geleceksin.
S; Par+par+ti mi?
A; Evet canım parti.
S; Ama ben orada ne yapacağım.Burada kalmam gerek.Rana hanım duyarsa çok kıxar.Ayrıca parti için giyecek güzel eşyam yokki .Lütfen ben burada kalayim.Bunların hepsini tek nefeste söylemiştim.Ali derin bir nefes çekti ve konuşmaya başladı.
A; Halam kızmaz.Kıyafete gelince hiç fark etmez ne giydiğin.Ayrıca nasıl bu kadar çok konuşabiliyorsun sen ya .
S; Özür dilerim.Ama ben yapamam orada gelemem.
A; Geleceksin.Şimdi itiraf etmeden git giyin bekliyorum seni 20 dakikan var koş! dediğin de olduğum yerden kaltım ve müştemilatta ki odama gittim.Üzerime en sevdiğim elbisemi geçirdim.Saçlarımı yaptım ve yanına gittim.
A; Aferin 18 dakika da hazirlandın.
-----------------
Alinin ağzındanParti yerine geldiğimiz de arabadan indim ve henüz adını bilemediğim kıza inmesini söyledim.
A; Adın ne senin?
S; Selin.
A; Him iyi yürü bakalım selin .
Parti alanına girdiğimiz de herkes bize bakıyordu
Yanlış anladılar.Hiç güleceğim yoktu.Seline bakıp sen ban içeçek al ben şurada ki masadayım dediğim de biraz bozuldu ama bir şey dememden gitti.Bende bizimkilerin olduğu masaya doğru gittim.Ardın dan selin geldi ve içeceğini bana uzattı.Elinden aldım ve bizimkilere döndüğüm de bana tip tip bakiyordular.
A; Aa tanıştırmadım sizi.Bu yeni hizmetçimiz selin.İstediğiniz bir şey olursa ona söyleyin o getirir değil mi selinciğim? ..