Arkamı dönmem ile sarışın ve mavi gözlü bir kadın ile karşılaştım .Ona bakmakdan yanıma geldiğini fark etmemiştim.Saçlarımdan tuttuğun da anladım.
-Seni küçük hırsız! Ne arıyorsun sen burda!
S; Bırakın be-n hır-sız değilim.Lütfen.
-O yüzden mi gizliden çıkıyorsun evden! Yürü! Diyerek beni çekiştirere eve geldi.Ne kadar yalvarsam da dinlememişti.Kapıyı çaldı ve kapıyı açan Ali olmuştu.Kaşlarını çatıp bize baktı
A; Anne? Ne oluyor?
Alinin annesiymiş belliydi zaten...
-Bu küçük hırsızı yakaladım.Evden birşeyler çalmış kaçıyordu.Giderken görüm saçından tutup getirdim.
A; Anne o bizim hizmetçimiz.
-Ne? Bu küçük kız mı? Peki am niye kaçıyordu o zaman gizlice? Ali bana bakıp bıyık altı sırıtmıştı ama annesi bunu görmemişti.
A; Bilmiyorum, sen neden geldin ?Hemde bu saatte.
-Seni özledim mavişim.
A; Gece gece? Beni özledin.
Sadece onları izliyordum.Annem aklıma gelmişti gitmek için yeltendiğim de Alinin annesi beni durdurdu.-Güzelim üzgünüm öyle görünce hırsız sandım. Neden kaçıryordun öyle? Haluk veya Rana mı birşey yaptı.Dediğinde senin oğlun yüzünden dememek için zor tuttum kendimi.
S; Ha-hayır .Üzgünüm gitmem gerek.
-Peki tatlım iyi geceler.
Artık kaçamazdımda.Ali öğrenmişti korkuyordum.
-------+------
Kapımın açılması ile yerimden sıçradım.Baktığım da Aliydi.Çok tuaf bakıyordu bana bu beni korkutmuştu.Tedirgin gözlerim ile ona baktım.
A; Sen ne yapmaya çalışıyorsun! diye kükremişti.Ağzımı açıp bir şey dememe fırsat vermeden bağırmaya başladı.
A; Demek kaçıyordun he! Seni bulamayacakmıydım! Aptal şey!
S; Lütfen..Yeter korkuyorum.Bana neden böyle davranıyorsun.Ben ne yaptım sana?
A; Sesini kes!
Göz yaşlarımı tutamayıp ağlamaya başlamıştım.Bu kadar kötü ne yapmıştım ona.Daha şiddetli ağlamaya başladığım da bana baktı ama yüzü ifadesizdi.
S; İzin ver gideyim..Lütfen.
Cevap vermiyordu.
S; Lütfen izin ver gideyim.Bir daha beni görmezsin.
A; Sus! Hiç bir yere gitmiyorsun!
S; Neden!!!!!
A; İ-S-T-E-M-i-Y-O-R-U-M!
Lanet olsun ki istemiyorum.Niye bilmiyorum.S; Benden neyin intikamini aliyorsun? Bana eziyet etmeyi seviyormusun?
A; Lanet olsun! Bana soru sorup durma! Sus sus! Anladın mı soru sorma sus!
S; Neden? Pişman mı oldun! Korkuyor musun !
A; Hayır! Sus dedim! .Sus!
S; Bana neden tecavüz ettin Ali neden!?
A; Sus, ne olur sus !
S; Sana diyorum bana neden tecavüz ettin Ali! Neden Ali neden!!!
X; Ali sana tecavüz mü etti.Sesi duymamız ile ikimizin de sesin geldiği tarafa bakmamız bir oldu...İşte şimdi yanmıştık..