16

6K 243 12
                                    

Alinin Ağzından

Hayatım da en mutlu olduğum gün bugün oldu sanırım.Sevdiğim kadın birlikte olduğumuzun ardından kollarım da uyuyor...Daha mutlu olamazdım.. Ellerim selinin saçlarına gitti ve yavaşca okşadım.Uyandırmamak için çok dikkat ediyordum.Uyumak istemiyorumm..Onu izlemek istiyorum ama uyku bedenimi ele geçirmişti bile..Yavaşca gözlerim kapandığında başım selinin gögsüne düştü ve artık kendimi uykuya teslim ettim..

Selinin Ağzından

Gözlerimi açtığım da sabah olmuştu.Elime gelen ilk şeyi üzerime geçirdim..Alinin tişörtüydü o kokuyordu...Banyoya girdim elimi yüzü yıkayıp banyodan çıktığım da Ali yatakda doğrulmuş gülüyordu.Ne var ya?

S; Ne? Ne gülüyorsun öyle.

A; Tişört yakışmış.diyerek daha çok gülmüştü.Bu beni sinir ediyordu!

S; Gülme! Elime gelen ilk şeyi alıp giydim ne var!

A; Sakin ol şampiyon.Sadece hoşuma gitti tişörtümü giymen.

S; Hiiihhh

A; Yanıma gelsene?

Ay bu da ne yapışık!

S; Neden?

A; Gel işte ya dediğin de yanına gidip yatağa oturdum.Başını boynuma gömdü ve derin iç çekip boynuma sıkı bir öpücük kondurdu..Hayır bunu yapma bana ya!

A; Güzel bir gün için..

S; Ali...

Bunu ona söylemelimiydim?

A; Efendim canım?

S; Ali -ben ...

A; Ne oldu?

Hayır bunu yapamıcam ona söylemem..Söylemicem!

S; Ya şey ben acıktım, gitsek mi yemeye? diye geçiştirdim.

A; Bunu demek için mi o kadar gerildin?

S; Yo -yok gerilmedim ki .

A; Gerildin selin.

S; Ya ama hadi! Acıktım ben diye konuyu değiştirdim.Süperim! .

A; Pekala ama tişörtümü geri istemek zorundayım.

S; Tamam diyerek tişörtü üzerimdem çıkardım.Alinin delici bakışları üzerimdeydi.Kendini tutamıyor bu konularda.

S; Ali kendine gel abarma hemen! Tut biraz.

A; B-bu-bu çok zor! Çok güzelsin tutamıyorum kendime!

S; Ali! diye yatakdan kalktım ve dolabıma gidip üzerime bir elbise geçirdim.Aliye dönüp baktığım da gözü hala bendeyi

S; Çek o gözlerini!

A; cık

S; Ali! Giyinsene ya!

A; Sen giydir? Üstümü giyemiyorum sırtım acıyor.

S; Tamam peki diyerek alinin yanına doğru gittim tişörtü alıp kafasından geçirdim.Daha sonra kollarını da geçirip giydirdim.

S; Pantolonunu sen giy! Giydirmem onu.

A; Neden ;))) görmediğin şey değil.İki defa gördün sonuçta.Senden sayabilirsin diye güldüğünde yerde duram terliği alıp kafasına geçirdim.

S; Sus! Terbiyesiz! Pis sapık!

A; Hahahahaa yalan mı? Bu arada acıdı.

S; Acısın hiih.

A; Hadi öptü geçsin

S; Hayır yok ceza sana .Şimdi kalk! Acıktım ben

A; Pekala.Ben nasıl olsa o öpücüğü alırım..

Hayvan !

S; Hiiih hadi! Ben gidiyorum sen daha sonra gel diye odadan çıktım.Sonun da rahat bir mefes almıştım ....Tek bir sorun vardı..O da ben galiba Aliye aci cektiremeyeceğim...

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin