23

5.2K 248 4
                                    

Sesim borozan gibi duyann kacarrr

Selinin Ağzından

Mecburdum gitmeye.İstemiyordum ama beni tehtit etmişti..Ali ile.Ona zarar vereceğini söyledi.Bir insan kendi oğluna neden bunları yapıyor? Ona ilk başta karşı çıkmaya çalışsam da başaramadım.Boyun eğmek zorunda kaldım.Aliye bir not bırakıp gittim.Kim bilir ne kadar üzülmüştü.Belki de artık benden nefret edicekti...Valizimi sürükleyerek yolda ilerliyordum..Neyse ki param vardı.Ama taksiye filan harcamak istemiyorum.Bir kaç gün bir otelde kalırdım..Hava iyice kararmıştı.Etrafda dolaşan bir çok psikopat vardı.Onları görmeden yoluma devam ediyordum..Bir otel bulmalıydım, ama çok yorgunum ve karnım da acıktı.Bu saatte nereden ne yiyebilirim ki?.Ufak bir market gördüğüm de içeri girdim bir kaç kutu kurabiye, iki üç simit, bir kaç tane biskuvi .Üç ufak şişe ile su ve bir de ufak meyve sularından aldım.Hepdini güzelce çantama yerleştirdim.Sabah da yiyecektim bunları.Bir simidi koymadım ve onu yürüyerek yemeye başladım.Boğazım acıyordu..Aslında canım acıyordu..Aliyi düşünmekten alamıyordum kendimi.Mavi gözleri terk etmiştim..Aslında buna zorlanmıştım.Evet kabul Aliden nefret ediyordum fazlasıyla canımı acıtmıştı..Geçmiş ama bu ...Şimdi ise Aliye deli gibi aşıktım.Ruhum daralıyordu.Kendine zarar vermesinden korkuyordum.İçip içip başka kızlar ile olmasından bahsetmiyorum bile! Sonuçta erkek! Yapar mı yapar!.Son simit parçamı da ağzıma atıp çantamdan bir şişe su çıkardım ve içtim.Dilim damağım kurumuştu..Üşümüyordum ama soğuktum.Alinin sarılışına ihtiyacım var..Kokusuna...Bunu onun için yaptım.Onun için onu terk ettim..Gittim. Babası olacak adi adam ona zarar vermesin diye ....Telefonumun melodisi ile gerçek hayata döndüm..Telefonu çıkarıp baktığım da Ali arıyordu.Açmadım.Hayır açmıcaktım. Ali arama Ali! Tekrar arayınca meraklandım ve telefonu açtım ama konuşmadım.

A; Selin nerdesin!!!

Cevap vermiyordum.Bana sesini duymam yeterliydi.

A; Selin ne olur cevap ver! Nerdesin gelip alayım seni! Ne olur selin söyle!Bak ben her şeyi öğrendim selin lütfen nerede olduğunu söyle güzelim ..

Sesi o kadar çaresizdi ki gözlerimi doldurmaya yetmişti...Ama gelemem ali gelemem...Tam telefonu kapatacağım sırada arkamdan bir ses "Seliin" !!
diye bağırmıştı. Bu, bu onun sesiydi! Bu babamın sesiydi!!! ...

S; Aliiii! diye telefona bağırdım ve elim de ki su şişesini yere düşürüp koşmaya başlamıştım.Geliyordu ,peşimdeydi! ...Koşuyordum ....
En son hatırladığım şey gözlerimjn kararıp yere düşmüş olmamdı...

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin