Selaam arkadaşlar kapak yapabilen var mi? Lutfen yapabilir mi? Bana cok zorlaniyorum yapamiyorum
Selinin Ağzından
Gözlerimi açtığım da Aliyi görmeyince korkmuştum.Gitmiş miydi? Hayır gitmicekti söz vermişti bana gidemezdi, bunu bize yapamazdı..Korkarak yatağımdan kalktığım da bir not gördüm, elime aldım ve notu okumam ile derim bir oh çektim.Ali nota evin adresini yazmış beni orada bekliyormuş..Notu yerine koyup banyoya girdim ve güzelce yıkandım.İlk önce saçlarımı kurutup Alinin söylediği elbiseyi giydim.Çok güzeldi elbise.Bama da tam olmuştu.Saçlarımı da taradım ve hafif makyaj yaptım.Çantamı alıp alinin bahsettiği eve geldiğimde ise şaşkınlıkdan nutkum tutuldu.Her tarafda gül yaprakları vardım.Biraz ilerledim ve merdüvenin başında kalp şeklin de ki notu elime aldım üzerinde "Yukarı çık sağdan ikinci odaya gir"yazıyordu.Gülümsedim ve dediğini yaptım.Odaya girdiğim de burası da çiçekler ile süslüydü ama yerdeki çiçekler sadece gül değildi ve sapları da vardı.Yatağa doğru baktığım da ise gül yaprakları ile kalp şekli oluşturmuştu.Ortasın da da bir not.Notu elime aldım ve okudum Notta şöyle yazıyordu "Gardolabı aç güzellik umarım beğenirsin"Gardolaba yaklaştım ve açtım..İnanılmaz derece de muhteşem bir gelinlik karşım da duruyordu! Dur bir dakika bir not daha ! Notu aldım ve okudum üstün de "Bu gelinliğin sahibi benim de biricik karım olur soy adımı alır mısın? " yazıyordu...Gülümsemem ile birlikte gözümün önünde bir gül belirdi ardından o en sevdiğim ses ..
A; Benimle evlenir misin?
Aliye doğru döndüm ve resmen kucağına atlayarak "eveeeeeet"diye bağırdım.Beni belimden tutup döndürdüğün de ikimiz de gülüyorduk.
S; Ali bırak! Kusacağım bak!
A; Tamam üzgünüm hayatım.
S; Alii! Sana inanamıyorum.Hepsini sen mi yaptın bunların ya! ?
A; Evet, beğenmedin mi?
S ; Ne beğenmemesi! Hayatım da aldığım en güzel evlilik teklifi, ve tabi ilk .
A; İlkin olmak çok güzel.
S; Ali ben seni seviyorum ya! Manyak gibi.
A; İki manyak bir birini buldu işte. !
S; Ali ,ne olacak?
A; Ne, ne olacak? .
S; Annem beni göremeyecek mi? Hani onları getirecektin..
A; Getireceğim Selin söz verdim.Annen seni gelinlik ile mutlu bir şekilde görecek.
S; Özledim. Ali çok özledim ben annemi.
Alinin beni kendine çekip kollarına sarmasıyla güzel bir nefes aldım.Saçlarıma öpücük konduruyordu.Bu beni o kadar huzurlu ve rahat yapıyordu ki bana resmen "Yanındayım"diyordu.Sahiplenici geliyordu.
S; Ali, bir gün ayrılırsak ne yaparsın .
A; Tabutuma yatar keyfime bakarım.
S; Ne?
A; Senden ayrıldığım da ben ölmüşümdür.Tabutumdayımdır selin.
Ona daha sıkı sarıldım.
S; Utanıyorum Ali.
A; Neyden eş adayım?
S; Seni, senin beni sevdiğin gibi sevememekten...Senin yanın da ben sanki sevmiyormuşum gibi..Ama seviyorum.Sevmek az kalır.Senin gibi olmuyor ..
Ali cevap vermemeyi tercih edip saçlarımı öptü.Vereceği cevapdan korkuyordum bu yüzden böyle yapması rahatlatmıştı beni.
S; Bizim sonumuz nasıl olacak?
A; Bilmiyorum, ama evli, mutlu, çocuklu olacak...Mutlu olacağız..