1.BÖLÜM

18.5K 439 46
                                    

Yeni bir hikayee.Umarım güzel olur buda 30 vote 10 yorum gelince ikinci bölüm gelir

FLASHBACK

YIL 1999 7 Yaşındayım daha .Babam yine eve sarhoş gelmişti.Korkudan odamdan dışarı çıkamıyordum.Anneme yine bağırıyordu.Minik kardeşim ise ağlıyordu.Ben 7 yaşındayım ama o daha savunmasız bir bebek....

YIL 2007 15 Yaşındayım. Babam eve her zaman ki gibi sarhoş geliyordu..Dayanamıyorum artık .Anneme zarar vermesinden bıktım artık. O adi bir adamdı. Odamın kapısı hızla açılmasıyla başımı ders kitabımdan kaldırım. Kolumdan sertçe tutup oturduğum sandalyeden kaldırmıştı beni.Gözleri alev gibiydi hayvanın.Artık ona baba demek istemiyorum.O bir baba olamayacak kadar şerefsiz bir adamdı..Kolumdan hala tutuyordu.Anneme bakakar ''Bu kız o adam ile evlenecek !! ''demişti.Evlenecek mi ? .Anlamazca anneme bakmıştım.

Güneş; Zafer o daha 15 yaşında .Ufacık yeni ergenliğe girmiş bir kız .O adam ise 35 yaşın da yapma bunu zafer.İzin vermiyorum kızımı o adama verme !!!

Zafer : Kes sesini ! Sana soran mı oldu !Sen değil ben veriyorum ! Parasını bile aldım !!! Bu kız o adama gidecek !

Parasını aldım dedi..Beni satmıştı.Beni ,kızını sattı.Bu kadar şerefsiz olacağını ben bile düşünememiştim.Annem ne kadar itiraz etse bile kararından vazgeçmiyordu.Beni o adama verecekti.Ama bu sefer izin vermeyeceğim.Artık büyüdüm.Kendimi de kardeşimi de annemi de koruyabilirim.Kolumu ondan sertçe çekip gözlerine bakara konuştum.

Selin ; O adamla filan evlenmeyeceğim ben !!

Zafer : Ne ? Ne dedin sen !

Selin : Evlenmeyeeğim dedim sana !! Ev-len-me-ye-ce-ğim !! Almasaydın para filan !!! Ya ben satılık mal mıyım !!!! Senin kızınım kızın !!!!!.

Zafer : Sesini kes ! Bana kendini dövdürtme !. Yarın akşam gelip seni isteyecek bende vereceğim.Sende paşa paşa buna razı olup gideceksin !

Selin : Beni buna zorlayamazsın ! Daha reşit bile değilim !!!!!

Zafer : Kimse bilmedikden sonra reşit ol olma ! O adam ile evleneceksin !!!! .Aksi taktirde anneni bir daha göremezsin. Cesur kız.

Selin: Ya ben senin kızınım ya kızın !!! Beni satmak da ne ! Elin ayağın tutuyor ! İçip kumara vereceğine çalış !! Hiç mi vicdanın yok ! Bu kadar şerefsiz haysiyetsiz bir insan mısın sen !! Ben sana ne yaptım !!! ??.

YIL 2010 18 Yaşındayım.

O adam ile evlendim ama hiç bir şekil de onun ile birlikte olmadım. Zaten evli sayılmıyormuşuz. Nikahımız geçerli değilmiş.Her fırsatta bana yaklaşsa bile buna izin vermemiştim.Bir akşam eve sarhoş ve sinirli gelmişti..Bana çok tuaf bakıyordu.Korkuyordum açıkcası..Bana yaklaştı ,yaklaştı ve yaklaştı. Beni öpmeye çalışıyordu ama gögsünden ittirip buna engel oluyordum.

x: Eee yeter be !! Ben boşa mı para verdim lan babana !Benim olacaksın kızım !

S: İstemiyorum ! İstemiyorum seni ! Defol git.

x: İstesende istemesen de benim olacaksın..Üzerime daha çok gelmişti.Geri geri gidiyordum.Oda benimle birlikte geliyordu..En sonun da yatağa düştüğüm de iğrenç suratı sırıtışa dönmüştü. Üzerime doğru geldi ve üstüme çıktı.Ne kadar itsem de olmuyordu.Boynumu öpmüştü.Midem bulanıyordu...Yandaki komidin de duran vazoyu aldım ve kafasına geçirdim..Üzerimden itip yatakdan kalktım.Kafası kanıyordu.Öldürmüşmüydüm acaba ? Bunu umursiyacak vaktim oldu.Bir kez de ben acımasız olayım..Büyük çantama bir kaç eşya para ve gerekli malzemeleri koydum.Kapıdan sessiz ve gizlice çıktım.Nereye gideceğimi bilmiyorum ama bir yere gidecektim..

Tam bir saattir yürüyorum.Ne yapacağım hakkın da hiç bir fikrim yoktu..Acaba öldürmüşmüydüm? Ben bunları düşünürken bir korna sesi ile kendime geldim.Yola çıkmışım.Kırmızı lüks bir araba idi.Arabanın için de ki kişiye baktığım da benim yaşlarım da bir oğlandı.Geçmem için elini işaret etmişti.Bende kaldırıma geçmiştim...

AYNI GÜN SAAT 21.46

Akşam olmuştu ve ben çok üşüyorum.Etraf karanlık ve korkunçtu.İnsanlar korkunçtu.Kalacak yerim yoktu..Annemi istiyorum..Annemi özledim ama oraya gidersem beni öldürürdü o adam..

Korkuyorum hem de çok. Burda çok tuaf insanlar vardı.Ne olduğu belli olmayan.Hepsi de bana dik dik bakıyordu.Sanki uzaylı çay içip çekirdek çitliyor burda..Yanıma birinin oturduğunu hissettiğim de irkildim.Kafamı çevirip baktığım da bir kadın idi.Orta yaşın biraz üstünde.

X: Hey merhaba.

S: Mer-ha-ba

X: Ben rana.

S: Bende selin.

R: Ne arıyorsun sen bura da ?.

S: Şey uzun hikaye.

R: Zamanım var.

S: Boşverin ya.

R: Belki yardımım dokunur.

S: Pekala .Zaten birine anlatmazsam çatlıcam dedim ve başımdan geçen tüm herşeyi ona anlattım neden bilmiyorum ama ona güveniyordum.Şaşkınlık ile beni dinliyordu.Hikayem en sonun da bittiğin de konuştu.

R: Ciddi olamazsın sen ne adi bir adammış !

S: Evet öyle,şimdi ne yapacağımı bilmiyorum..

R: Sana bir şey diyeceğim ama lütfen yanlış anlayıp alınma.

S: Evet ,söyleyin.

R: Gel bizim evde kal.Bir tarafdan evin işlerine yardım edersin hem para da kazanmış olursun.

S: Ama olmaz ki

R: Olur merak etme..Hadi kalk bakalım .

S: Size minnettarım Rana hanım.

R: Bana abla de teyze de ama hanım deme.

S: Peki.

Bu dünya da iyi insanlar da varmış.İçim içimi yiyordu.Ne yapacaktım ben? Burada sokak serserileri ile onların bana yiyecek gibi olan bakışları ile ne yapacaktim..İçimi yakan bir şey var..Annem ve kardeşim.Onlar nasıl? Onlar ne yapıyor???...Onları çok özledim..Bir genç kızın hayatı bu kadar kötü olmamalıydı..Bir baba bu kadar kötü olmamalıydı..

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin