33

4.4K 215 10
                                    

Nasılsınız ben berbat?.



Selinin Ağzından

Alinin uzun ısrarlarına dayanamayarak onun ile yeniden birlikte olmuştuk ! Umarım bebeğe bir şey olmaz. Alinin bu aralar desteğe ihtiyacı var..Hemde çok fazla.Onun her daim yanında olacağım .Şuan öyle huzurlu uyuyor ki ..Onu izlerken bende huzur buluyorum..İyice yanına sokuldum ve başımı o çıplak bedenine yasladım.Ben giyinmiştim çünkü üşüyorum.Oysa ki ali sıcacıktı..Üzerin de bir şey olmamasına ragmen sıcacıktı..Onu uyandırmamaya özen göstererek sıcak omzuna ufak bir öpücük kondurdum.Kollarım ile onu iyice sardım..Gözlerimi yumdum ve uyumaya çalıştım...Olmadı başaramadım.Aklıma geliyordu,annem ve minik kardeşim.Onları çok özlüyorum.Ali bana söz vermişti onları bulacaktı ama hala bulmadı.Aslın da Aliyi sıkmak istemiyorum.Onun da derdi var...Gözümün önüne geldikçe o adamın yaptıkları...Kendimi tutamıyorum.Ağlamak istiyorum ,ağlayamıyorum.Göz yaşlarım akmıyor.O kadar güçsüz hissediyorum ki kendimi ağlamaya bile mecalim yok...O şerefsiz belki de beni satıp o adama vermeseydi ve benden ordan kaçmasaydım Ali ile tanışmıcaktık..Ben bu huzuru tadamıcaktım.Alinin yüzüne bakıp gülümsüyorum,evet evet gülümsüyorum.Ne yapayim o kadar güzel uyuyor ki..Bu kadar huzurlu uyuması beni şaşırtıyor.Bir tarafdan onu izlemeye devam edip ,bir tarafdan ise saçları ile oynuyordum..Yumuşacık,çok da güzel kokuyor..Ah be Ali..Nasıl aşık ettin beni kendine.Ben senden nefret ediyordum.Nasıl başardın bunu ...

Bir anda midemin bulanması ile Aliyi unutup hızla yatakdan kalktım ve tuvalete koştum.İçim de ne var ne yok ise çıkartmıştım.Bittiğini anladığım da ağzımı,yüzümü yıkadım ve havlu ile sildim.Kapıya baktığım da tüm karizmasi ile kapı da bana bakıp gülümseyen bir Ali vardı.Uyandırmıştım ! Ya ben daha izlicektim..

A: İyi misin?

S: Hamilelik dediğim de başını yere eğdi ve gülümsedi.Başını bana kaldırdığın da bende ona gülümsedim.

S: Benim yüzümden uyandın.

A.Uyumuyordum.

S: Nasıl uyumuyordun ! ?

A: Omzuma kodurduğun öpücükden sonra uyumuyordum.Beni izlemen,saçlarımı okşaman.Aşk itiraflarınn...

S: Ya Ali ya !

A: Ne var ?Sadece seni dinlemek bana öyle bakman hoşuma gidiyor.Bu zevki bozmak istemedim..

S: Uyurken olduğun gibi olsan keşke !

Gülümseyerek yanıma yaklaştı ve beni kendine doğru çekti.Onun çıplak bedeni ile buluşunca bedenim ,istemsiz olarak bir inilti kaçırmıştım ağzımdan.Bunu duyunca yüzünde ki o sırıtış daha da büyümüştü.

A: Benden etkilenmen ,bana karşı koyamamam.Benim çok hoşuma gidiyor biliyor musun?

S: Ali ,kendne gel.

A: O kadar sendeyim ki.Artık kendime gelemem..O kadar senim ki ,kendimi bulamıyorum.Beni kendine o kadar bağladın ki çözmeye kalksam,yetişemiyorum.Sana o kadar hasretim ki yanım da olduğun halde özlüyorum.

S: Şair ol sen ya.

A: Bunlar şiir değil.Hissettiklerim.Sana hissettiklerim.

S: Şiir gibi...Bu bir masal olmalı..Masal de..Hiç bitmeyecek güzel bir masal..

A: Her masalın bir sonu var..

S: Peki,bizim sonumuz ne Ali? .Bir karadelik mi? Yoksa bir bataklık mı?

A: Her masal kötü bitmez.Belki bizim ki iyi bitenlerden olacak?

S: Olacak mı?

Anlıma kondurdğu öpücük ile gözlerimi kapadım...Alinin derince alıp verdiği nefesi duyuyordum...Dudağındann çıkan o cümle beni rahatlamaya yetiyordu.Çünkü ona güveniyorum,inanıyordum..

A: Olacak,sana söz veriyorum.Bizim masalımız mutlu son olacak...


KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin