Voteler ve yorumlar çok az.Sınır koymuyorum ama sanırım koyacağım böyle giderse
Selinin Ağzından
İtfayeyi aramıştık.Biraz daha geç gelseydik eve sıçrayabilirdi.Neyse ki sadece bahçe yanmıştı.Aliye baktığım da çok sinirliydi ama sinirini çıkaramıyordu.Oda benim gibi şoktaydı.Bir şey demek için tam ağzımı açmıştım ki oturduğu yerden kalktı
S; Ali nereye .
A; Biraz içki içeceğim.
S; Ali hayır.
A; Selin karışma.
S; Ali böyle bir şey fayda etmicek.Polis araştırıyor nasıl olduğunu yangının.
A; Sana karışma dedim!!
Öyle bir bağırmıştı ki korkmuştum.Biraz da kırılmıştım ama bunu içime sakladım.Çünkü sinirliydi..
----------------
İki buçuk saattir Ali odadan çıkmıyordu.Merak etmiştim.Yukarı odaya çıktığım da Ali çökmüş bir vaziyette hala daha içiyordu.Hemen yanına koştum ve şişeyi elinden aldım.
S;,Ali! Yeter! Abartma istersen! Yaşadığımız kötü bir şey ama bir şey olmadı!!
A; Kiiigmm yaptığ bunuğğğ?
S; Bilmiyorum Ali bilmiyorun!
Ali bana bakıp gülüyordu.Çok fazla içmişti.Ayağa kalkmaya çalıştı ama sendeleyip tekrar yatağa düştü.O kadar şapşal görünüyordu ki, ama bir o kadar da sevimliydi salak. Yanına yaklaştım ve yatağa uzanıp ona doğru döndüm.Ellerimi yumuşak saçları arasında gezdirmeye başladığım da gülüyordu.
Yaklaşıp dudağına ufak bir öpücük kondurdum.S; Leş gibi içki kokuyorsun Ali.Kalk bir duş al.
A; Hiiig uykuggm vaaggr
S; Ali hadii!
Kolundam çekiştirerek zorla kaldırmaya çalıştım onu.Kaldırdığım da ayakta duramıyordu.Bir kolunu omzuma.attım ve onu banyoya soktum.Duş kabinin içine soktum.
S; Çıkar üstündekileri.
Aptal aptal sırıtıp bana bakıyordu.Anlaşılfı iş yine bana kaldı.Üstümde ki kiyafetleri çıkarıp kenarı koydum.Islanabilirdim.Aliye yaklaşarak gömleğinin düğmelerini açtım ve üzerinden çıkardım. Gömleği makineye atıp aliye döndüm.
S; Pantalonunu da sen çıkar istersen.
A; Hiiihhhhh.
S; Oof Ali! .Aliye yaklaştım .Pantalonun kemerini çıkarıp, fermuarını açtım ve pantalonunu indirdim.
S; Kaldır ayaklarını.
Bu sefer dediğimi yapıp ayaklarını kaldırdı.Pantalonu alıp makineye attım.Şuan Ali de bende banyoda iç Çamaşırlarımızlarız.Gerçi ali de sadece baksır var.
Yaklaşıp soğuk suyu açtım ve Aliye tuttum.A; Bu çoggk soğuuhhggk
S; Bir şey olmaz .
Biraz daha su tuttum .En çok yüzüne tutuyordum ayılması için.
Daha fazla tutmadım ve suyu kapattım.Duş kabininden çıkmak üzereyken ali kolumdan tuttu ve kendine yapıştırdı.İkimizin de ıslak bedenleri bir birine değiyordu.
A; Çohhgkk güzeellsiignn .
Hala daha sarhoştu.O kadar içki içmişti ki!
S; Ali olmaz sevgilim.
A; Nedeeggn?
S; Hamileyim ya Ali.
Ali başını boynuma gömdü ve öpücük kondurdu.
A; Bişeggg olmass yaaagg
S; Ali hadi aşkım biraz uyu.Kendine gel.
Belimden sıkıca tuttu ve daha çok gömüldü boynuma.
A; siiisgghh .
Ellerimi saçlarına götürdüm ve okşadım.Bu onu rahatlatıyordu.
S; Bir tanem, mavim hadi gel içeri geçelim üşüycez.
Alinin elleri kalçama gittiğinde tedirğin oldum.Kendini tutamayacaktı.Hamile olmasaydım onunla birlikte olurdum ama hamileydim! .Alinin ellerini itmeye çalışsam da olmamıştı.Boynumda ki kafasını kaldırıp köprücük kemiklerimi öpmeye başladı.Bilmeliydin selin! Bilmeliydin! Adam sarhoş, karşısına yarı çıplak çıkıyorsun!
S; Ali lütfen kendine gel.
Dediğimi duymazlıkdan gelerek işine devam edip beni öpüyordu.Ellerini kalçamdan kurtardığın da duş kabininin içinden çıktım ve üzerimi giyindim.
Alinin bana bakıp gülmesi sinirimi bozsa bile bir şey dememiştim.Alinin telefonu çalmaya başladığın da çamaşır makiseninin üstünden aldım ve baktım haluk amca arıyordu.Telefonu ona verip vermemekte kararsızdım ama yine de vermiştim.Telefonu eline alıp sırıtarak telefonu açtı.A; Alooogg?
H; İçkili misin sen?
A; O babalık..Sen ararmıyddın..
H; Merak ettim .Yeni eviniz de olan yangın , nasıl oldu dersin? .
Ne konuştuklarını bilmiyordum ama Alinin suratı düşmüştü.Bir anda sinirle küfür edip banyodan çıkmıştı.Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.Üzerini giyinip hızla evden çıkmıştı.Arkasından ne kadar Ali diye bağırıp seslensem dahi duymayarak gitmişti.Endişelenmelimiydim? ..