Kisa biliyorum kisa yazmayinn bugun hastyim biraz sabh cok kotuydum sonra iyi oldum biraz simdi yinenkotuyum bi tuagim
Tam cevap vereceğim sırada telefonu suratıma kapatti şerefsiz.Seline döndüğüm de bana endişeli gözler ile bakıyordu.
S; Ali une var ne oldu? Kimmiş o!
A; Eski kocan.O kaçırmış!
S; Nee!! Ali ya ona bir şey yaptıysa!
A; Buna cesaret edemez!
S; Ali ne istiyormuş.
Bir anlık sustum.Ne diyecektim seni istiyor nasıl diyebilirim.
A; Pa-para.
S; Ne kadar istiyor ali verelim ne olur berki alalım!
Yine ağlamaya başlamıştı.Yanına gidip kendime çektim.Başını gögsüme yaslayıp saçlarını okşadım
A; Siish.Ben sana bebeğimizi aağ salim getireceğim.
S; Getirecek misin ali?
A; Söz..
Telefonuma gelen mesajla ikimiz de ayrıldık.Mesaja baktığım da mesajda
"Bir saat için de ..... adresin de ol." yazıyordu.Bunu seline söylemeden halletmen gerekti.
S; Ne oldu mavim? Kimden geldi?
A; He? Bankalardan ya önemsiz diye geçiştirmiştim.
A; Ben çıkıyorum sen kapıları, pencereleri kilitle.
S; Nereye?
A; İşim.var bir tanem gelicem.
S; Pekala
Yaklaşıp alnından öptüm ve çıktım.Arabaya binip verdiği adrese doğru sürdüm arabayı.Vardığım da durdum.Burası ne böyle ya? Arabadan indiğim de arkam da bir ses belirdi.
- Teke tek! Vay ,cesur çocuksun Ali Mertoğlu.
Arkamı dönüp ona baktığım da elin de berk vardı ve ağlıyordu!!
A: Oğluuum!
Tam bir adım attığım anda
- Dur orda! Önce hesaplaşmamız gerek!
A; Ne hesabı lan ne! Bizi rahat bırak artık. Yaşından utan be! Rezil herif!
-Kes! Neyden utanıp utanmıcağımı sana mı sorcam!
Berk'i yere bıraktı ve bana doğru yaklaştı.Gözüm berkteydi.Bir anda gözüme gelen bir acı ile kendime geldim.
A; Napiyon lan sen!
-Hesaplaşıcaz demiştim e
A; Dayak istiyorsun yanı?
-Kaşı beni.
Sinirlerime daha fazla hakim olamayarak ona kafa attım yere yığıldığın da yumruklamaya başladım.Bir anlık berkin ağlamasıyla ona dönüp baktığım da bunu fırsat bilip beni alta alıp gözüme yumruk atıyordu.Kollarından sıkıca tutup onu itekledim ve hızlıca yerden kalktım.Tam üzerine gidiyordum ki cebinde silah çıkardı.
- İlkinde gebermedin ama şimdi gebereceksin Ali Mertoğlu.
Yanına yaklaşıp silahı elinden almaya çalıştım.O bana doğru tuttukça ben silahı ondan kurtarmaya çalışıyordum...Bir anda silah patlayı vermişti..Ardından berkin ağlaması..