Alin size ybbbb bolll yoruuummm istiyoommm
2 gün sonra
2 gün geçti ve biz selin ile hala birlikte olamadık neden mi? Sağolsun biricik karıcığım küçük kardeşi peri! Pericik.İlle de bizimle kalacağını söyledi! Tabi ki kaldı.Gitmiyooooogggr! Allahım sabır ver bana .Kız geliyor bir de aramıza yatıyor.Ben fıttıracam artık.Şimdi de biricik periciğini yıkıyor! Tamam gelsin, ama kalmasın.Selin ile peri banyodan çıktığın da seline
A; Ben dışarı çıkıyorum! Geç gelirim! .
S; Çok geç kalma ama.
A; Hıhı diyerek odadan çıktım.Ardından evden çıkıp arabaya bindim.Arabayı çalıştırdım ama nereye gideceğimi bilmiyorum.En iyisi biraz içip kafa dağıtmak.
Arabayı bir bara doğru sürdüm.Bara geldiğim de arabayı park ettim ve içeri girdim.Biraz viski söyledim.Barmen viskiyi getirdiğin de bir dikişte içtim.Bir daha, bir daha derken baya içmiştim.Sarhoş olmuştum.Gözüm bulanıyordu, her şeyi bulanık görüyordum.Biraz da başım dönüyordu...
Yanıma biri geldiğin de ona baktım ama kim olduğunu çözemiyordum.Bir anda kucağıma oturmasıyla ona baktımA;Selin sen misin?
-O olmamı istersen o olurum yakışıklı.
Bu selin değildi onun sesi değildi..Kız bana yaklaşıp dudağımdan öptü.Geri çekilmedim.Neden yapmadım bilmiyorum.Erkekler hormanlarım acayip derecede şuan.Kız dudaklarımı sömürürcesine öpüyordu.Hayır! Bunu yapammalıydım, ama tutamıyorum..Kız dudağımı ısırdığın da istemsizce ağzımdan "aaahh"diye bir inilti kaçtı.
-Şiish bebeğim evde devam etmeye ne dersin?
A; Ha-hayır.
- Hadi ama, yapma.Sende istiyorsun.
A; Kalk üstümden.Evliyim ben..
-Evliysen burada ne arıyorsun mavi?
A; Bana mavi deme!! Sinirle kızı kucağımdan ittim ve ayağa kalktım.Ayağa kalkınca biraz sendelesem bile toparladım.Paytak paytak bardan çıktım.Arabayı bulup ona bindim.Bu halde kullanamazdım.Telefonumu elime aldım ve babamı aradım.
A; Aloooggg
H; Ali? Oğlum sen sarhoş musun?
A; Biraaazzgcıkk.
H; Nerdesin?
A; Barın önündegg.Bana birini yollasanaag .Gelip alsın beni.
H; Tamam yolluyorum.Bir yere ayrılma aptal çocuk !
A; Tamaam..
Telefonu kapattım.Ardından Arabanın kapısı acıldı ve biri bindi.Kafamı çevirip baktığım da bu o bardaki kızdı.
- Seni kafama koydum yakışıklı almadan bırakmam.
A;İn şu arabadan.
-Hadi ama, eminim karın artık senin ile birlikte olmuyordur yada istemiyordur ne dersin ?
A; İn şu arabadan diyorum!
- Şissh! Sende istemiyor musun beni?
Tamam kız çok güzel ama istemiyorum.
A; İn dedim arabadan.
- Hayır, tam bir şey demek için ağzımı açtığım sıra da kız bir anda dudaklarıma yapıştı..Ardından gelen Ali sesi! ...