13

6.2K 284 11
                                    

Bu biraz gec oldu ama anca

Selinin Ağzından

Odaya geldiğim de Ali uyuyordu.Yatağın kenarına uzandım.Aliye bakmak istemiyorum.O dediğinden sonra hele ki..Bana aşıkmış...Kendine gel selin hemen yumuşama! Sen ondan intikam almak istemiyormuydun. ! Aci çeksin istemiyormuydun! İşte sana fırsat! Alinin tarafına dönüp kollarımı ona sardım.Biraz kımıldandı ama uyanmadı.Yanına biraz daha sokulup başımı boynuna gömdüm.Tamam selin sakın bu işi yaparken kendini kaptırma..Amacın Aliyi kendine daha çok aşık etmek ve canını yakmak.

Alinin Ağzından

Sabah uyandığım da üzerimde bir ağırlık vardı.Baktığım da selin başı boynuma gömülü bir şekilde üzerimde uyuyordu.Allahım..Ne güzel kokuyor öyle.Dayanamayıp ellerimi beline sardım ve tek hamlede altıma aldım onu.Hızlıca gözlerini kocaman acip bana baktı.

S; Napiyorsun ya!

A; Üstümde uyuyordun.

S; Ama yatak tek kişilik .

A: Böyle uyancaksam her gün hiç iyileşmiyim.

S; He iyileşme dedin de bakıyorum da baya iyisin.

A; Aaa nerden çıktı daha iyileşmedim diyerek kendimi yatağa attığım da ufak bir kahkaha atmıştı.
Ne güzel güldün be tam öpmelik.Resmen dudakları gel beni öp diye bağırıyor.

S; Bugun evde kimse yok seni odana götürebilirim orada daha rahat edersin.

A; Hayırr burasi iyi böyle.
Hem burda sen ilgileniyorzun benimle.

S; Maviş, uzatma.Orada da ilgilenirim.

A; Maviş he? Affettin sanırım beni.

S; Yani düşündüm baya bir uzunca.Sen burada yaşıyorsun ve patronumsun.Kaçma ihtimalim yok o yüzden affettim.

Kocaman güldüğüm de tekrar konuştu.

S; Ama bana çikolata borçlusun! Tüm çikolataları mı yemişin! Ben onu regl günlerim için saklamıştım hıh!

Sesli bir kahkaha attığım da kaşlarını çattı.

A; Hahaahaa tamam sana bir sürü çikolata alırım.

S; Bir sürü amaa diye tatlı tatlı baktığın da kendimi zar zor zaptetmiştim.

A: Ta-tamam .

S; Kalkkk hadii koca bebeek diye kolumdan çekiştirmeye başladığında gülümsedim.Çocuk gibiydi ve bu hali çok güzeldi..Yavaşca kalktım.Koluna girip ondan destek aldım ve müştemilattan çıktık.Ahh temiz havaya çıktığım da derin bir iç çektim..Bir haftadır oksijensiz bir oda da yatıyordum çok iyi geldi.

A; Temiz hava iyi geldi ya.

S; Beynine oksijen gitmiş oldu sayemde.

A; Çok sağol canım ya

S; Ne demek.Maalesef ki artık eve girip uzanmalısın maviş.

A; Kedinmiyim ben senin ya.

S; Bak bırakırım giderim

A; Tamam istediğini de ama yeter ki gitme.

S; Peki.

Uzun bir sessizlik olmuştu.Kapıyı açıp odaya girdiğimiz de beni yatağa bıraktı.

S; Uzan hadi.

Uzun bir aradan sonra tek cümle "uzan hadi" olmuştu.Dediğini yapıp uzanmıştım.Üzerime örtüyü örttüp gitmek üzereyken kolundan tutup gitmesine izin vermedim.

A; Gitme, yanım da kal.

S; İşim var.

A; Lütfen.

S; Peki kay o zaman yana dediğinde dişlerimi göstererek gülüp yana kaydım. Yanıma uzandığın da daha çok güldüm.

S; Ne gülüyorsun.

A; Hiç..Gülmiyim mi ?

S; Gülecek bir şey yok.

A; Peki sustum.

S; Ali, bir şey diyeceğim sana.

A; Ne?

S; Dediğin şeyi duydum .

Ne!? İşte şimdi şıçtın! Ne yapacaksın en iyisi rol yapmak.

A; Neyi?

S; Ali hiç inandırıcı değilsin.Arkamdan sana aşığım diye bağırdığını duydum!

Sertçe yutkundum ve yüzümü çevirdim..

S; Biliyor musun?
Nefesini boynumda hissediyordum.

S; Belki bende sana aşık olabilirim...

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin