38

4K 205 10
                                    

Vote vee yorumlari hiç begenmiyorum çünkü cok azzzz

Selinin Ağzından

O beni bulmuştu! Ölmemişti! İyi ama nasıl buldu!Allahım ben ne yapacağım!.Korkudan ve endişeden ellerim titriyordu.Karnıma giren ağrı ile ellerim karnıma gitmişti.Hastanede benim için ayırdıkları odaya girdim ve biraz yatağa uzandım.Annem eve gitmişti hem bana hemde aliye kiyafet getirecekti henüz uyanmamıştı ama uyandığında giymesi için, sevilay anne ise biraz hava almak istediğini söyleyip dışarı çıkmıştı.Ben ise şuan odada yalnızdım.Gözlerimi yavaşca kapattım.Biraz uykuya ihtiyacım vardı. .

------------------

Yeşillikler içinde çiçek dolu bir bahçedeydim..Huzur kokuyordu...

A; Selin..
Sesin geldiği yöne baktığım da Aliydi bu...Bana doğru yavaşca geliyordu..

S; A-ALi.

Yanıma yaklaşıp oturdu..Gözlerinde ki mavi o kadar solgundu ki..Eski maviler yoktu...Ellerini ellerime kenetledi.Elleri hala buz gibiydi...

A;Bebeğimiz iyi mi?

S; Se-sen yaşıyorsun Ali? Uyandın!!! Çok fazla bağırmıştım.Sesim yankı yapmıştı sanki.

A; siish sessiz olmalısın...
A; Bebeğimiz nasıl??

S; Ali! Ben seni çok özledim Ali...Beni bırakmadın ali!
Tam onu öpmek için yaklaştığım da ortadan kayboldu...
Etrafa bakındığım da ise odadaydım.Ne yani rüyamıydı. ?
Hemen yatakdan kalkıp resepsiyona gittim ve Aliyi sordum.

S; Ali ,Ali Mertoğlu uyandı mı?

-Evet 5 dakika önce gözlerini açmış ama hala yoğum bakım da .

Sevinçten çığlık atmıştım.

S; Onu görebilirmiyim? Lütfen! Çok fazla çığlık atıp tepindiğimden nefes nefese kalmıştım.

-Pekala ama on dakika sadece.

S; Tamam, tamam.

Hemen hazırlanıp yoğum bakıma girdim.Yavaş adımlar ile Aliye yaklaştım.Yanına sokulduğum iyice.Önünde çömelip ellerini ellerim arasına aldım.

S; Ali..

Sesim o kadar cılız çıkıyordu ki..

S; Ali, uyandın Ali..Beni, bizi bırakmadın .Ellerini dudaklarıma getirip öptüm.Elleri yine soğuktu.
Kafasını zorla bana çevirip gözlerini bana dikti.
Ağlamaktan kızarmış olan gözlerimi görünce yüzü buruştu.

A; Se-Selin..

S; Ali ..Mavim..

A; Ço-Çok mu ağla-dın..
Konuşmakta zorlanıyordu daha fazla onu yormak istemiyordu.Sadece bana bakması bile yeterdi..

S; Siisth sus konuşma yorma kendini.Sadece bana böyle mavilerin ile bak....
Gözlerini kapatıp açtı.Mavilerini yine bana dikti..Bana böyle bakmasını öyle özlemişim ki..

S; O kadar özledim ki..Mavilerini görmeni..
Dudaklarını, kokunu, sıcaklığını.Seni o kadar özledim ki ali..Neden her şey bizim başımıza geliyor? Seni vuran benim eski kocam o evlendiğim adam.Hepsi benim yüzümden benim!...Ali korkuyorum, yeniden bir şey yapacak diye....Daha fazla konuşmaya fırsat kalmamıştı çünkü hemşire artık çıkmam gerektiğini söyledi kafamı salladım ve alinin dudağına hafif bir öpücük kondurup odadan çıktım..Odadan çıkar çıkmaz telefon çalmıştı.Yine oydu! Korkarak telefonu açmıştım..

- Vay! Demek kocan uyandı he?

S;,Kes sesini! Bizden uzak dur! Seni istemiyorum! Ya sen ne utanmaz bir adamsın! Ben senin kızın yaşındayım!

- Baban seni bana sattı! Yani sen benimsin! Unutma peşinizdeyim!

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin