36

4K 203 18
                                    

Bol vote ve yorum istiyorum! Ona göre yoksa yb bulamazsiniz. :))



Yazardan

Alinin bir anda kucağına yıkılması ile çığlık atmıştı.Onu tutmaya çalışıyordu ,gelinliği kan reva içindeydi ama umrunda olan tek şey şuan Aliydi.Başından tutarak onu kaldırmaya çalışıyordu bir tarafdan ise "Ali uyaan! Ne olur uyan! Dayan sana bir şey olmayacak"diyordu.Alinin kafası elleri arasın da sırtı ise kucağındaydı.

S; Aç gözlerini!!! Ali!!!

Selinin bağırışları arasın da ambulans ve polis gelmişti.Ambulans Aliyi sedyer yatırdı ve arabasına bindirdi.Selin elleri ve gelinliği kanlı bir şekilde yerde duruyordu.Bugün onların mutlu günüydü.Daha sonra olacaktı.Selinin yanına haluk ve Rana gelmişti..

H; Abla sen selini al eve gidin.

S; Hayır! diue bağırarak ayağa kalmıştı.

S; Alinin yanına gitcem!!!!!

R; Selin sakinleşmen gerek.Evde seni bekleyen birileri var!

S; Kim varsa var! Benim umrum da değil!!! Beni Aliye götürün.Ne olur .Kendini tutamayıp ağlamaya başlamıştı.Haluk bir ona bir Ranaya bakıyordu.

H; Eve gidin selin! Üstünü değiştikden sonra hastaneye gelirsiniz R;Sen gelmiyor musun?

H; Ben oğluma bunu yapanın kim olduğunu bulmadan gelmeyeceğim.Gidin! Dediğin de Rana selini de alarak eve gelmişti.Aslın da bugün selin içim çok güzel bir gün olacaktı .Ali onun annesini ve kardeşini bulup eve getirmişti.Annesi ve kardeşi selini evde bekliyordu.Alinin süprizi buydu seline...Belki de en güzel süprizdi ama olmamıştı.Selin eve girdiğin de Annesini karşında gördü.Biraz affallasa da daha sonrasın da koşarak annesine sarıldı.Bir tarafdan ise ağlıyordu..

S; Anne, anne..Bugün hayatımın en kötü günü anne...

Güneş; Se-selin...Gelinliğin neden kan selin!?

S; Anne, sana o kadar ihtiyacim varki...Tam zamanın da geldin anne..Gözleri ağlamakdan kızarmış bir şekilde annesine bakmıştı selin..

G; Selin....Kızım..

S; Anne ...Aliyi vurdular anne.Bunu söylerken sesi o kadar güçsüz çıkıyordu ki..

S; Onun yanına gitmeliyim! Onun bana ihtiyacı var! Hemde hiç olmadığı kadar!
Hızla üzerini değişmek için odaya gitti .Üzerini değiştikden sonra hiç bir şeyi umursamadan aşağa indi.Arabaların anahtarı aldı ve hızloca evden çıktı.Annesi ona ne kadar seslense bile duymuyordu.Arabaya binip hastaneye sürdü arabayı.
5 dakikaya hastaneye varmıştı.Arabadan indiği gibi koşarak hastaneye girdi.İçeride emre ve Alinin annesi sevilay vardı.Alinin annesine doğru yaklaştı..

S; A-Ali nerede? O iyi mi? Ali iyi de ne olur? Sesi ne kadar sakin çıksa bile içinde feryatlar kopuyordu selinin.Kendi gözleride Alinin annesinin gözleri de yaşlar ile doluydu.İkisi de bir birine bakıyordu.Sevilay selinin hiç ummadığı bir anda ona sarılmıştı.

Sevilay; O iyi olacak...İyi olacak..İyi olacak...Tekrar tekrar aynı şeyleri söylüyordu sevilay.Selin de ona sarılmıştı artık...Ayrıldıkların da ise selin o çaresiz sesi ile sevilaya sordu

S; O kurtulacak değil mi ?Beni bırak--sözünü tamamlayamadan etrafın karardığını anlamıştı selin.Başı dönüyordu, gözleri kararmıştı artık...Tek hatırladığı şey sevilayın ona seslenişiydi..

Sevilay; Seliinnnn... !



KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin