Sıkıldım yb yazayim dediiimm
Selinin Ağzından
S; Ali gitme .. ! Ali sana diyorum neden bana bakmıyorsun!! Gitmene izin vermiyorum Ali!.
A; Gidicem! Başıma ne gelirse gelsin! Umrum da değil! O adamı geberteceğim!
S; Ali ne olursun gitme! Sana yalvarıyorum Ali...
Beni dinlemiyordu.Evden hızla çıkmıştı.Hava soğuktu. Hafifçe yağmur yağıyordu.Gökte gürlüyordu.Üzerime montumu geçirip onu takip etmeye başladım.Bir saçmalık yapmamalıydı.Bir taksi durdurup bindim ve Aliyi takip etmeye devam ettim.Sahile geldiğimiz de durdu.Ama henuz beni görmemişti .Taksiciye parasını verdim ve indim.Bir ağacın arkasına saklanıp onu izledim..Biraz sonra bir kaç adam ve adını söylemek istemediğim kişi gelmişti.Adamların elinde kalınca sopalar vardı.Ali ise yalnız ve savunmasızdı.Adamlar aliye vurmaya başladıkların da gözümden yaşlar aktı..Buna engel olmalıydım.Adamlardan biri cebinden bir şey çıkartıp aliye uzattı.Baktığım da bu silahtı!! Hayır!!!! Buna izin vermezdim! Koşarak yetişmeye çalıştığım da çoktan silah patlamıştı bile.
Aliyi başından vurmuştu...S; Aliiii!!!!
Yanına varıp ona sıkıca sarıldım.
S; Alii!!! Alii!! Hayır ..Alii! Gitme beni bırakma Ali...Gitme!!!
Ter için de yatakdan zıpladım.Bu nasıl bir kabustu böyle .Aliye doğru baktığım da yatakda yoktu!! Hemen yatakdan kalkıp tuvalete baktım yok!
Odadan çıkıp diğer odalara baktım yoktu! ..Son bir umutla yavaşca aşağa indim..Gitmiş olamazdı..Merdüvenlerden inip mutfağa doğru adım attım.Burada ol Ali ne olursun..Mutfağa doğru kafa mı uzatıp baktığım da yemek yapan bir Ali gördüm.Derin bir oh çekip koşarak arkasından sarıldım.Biraz affallasa da kendine gelmesi zaman almamıştı.S; Ali burdasın gitmedin.Korktum çok korktum Ali.Sana bir şey oldu sandım.Gittin sandım Ali..Göz yaşlarımı tutamayıp ağlamaya başladığım da kollarını sıkıca bana sardı.
O naif ve güzel sesiyle bana "Korkma buradayım, yanındayım" dedi.Elleriyle yüzümü tutup ona bakmamı sağlayarak göz yaşlarımı sildi.A; Sakin ol, geçti...Anlat şimdi ne oldu?
S; Ali,ölüyordun ali! O adam
seni vurduruyordu! Ali önce dövüyordu sonra vurduruyordu Ali! Sen ölüyordun! Öyle korktum ki! Seni yanımda görmeyince korktum! Gittin sandım! Yüreğim çıktı Ali! ...Ne okur gitme Ali benden gizli gitme...Beni seviyorsan sen bakma çaresine! Polise verelim.! Ne olur Ali...Benim için, bebeğimiz için.Bulaşma..A; Tamam, sakin ol.Sana söz veriyorum hiç bir şey yapmayacağım. Dediğin gibi onu polise teslim edeceğiz.Sen, ben ve bebeğimiz artık sadece üçümüz olacağız diyerek yere eğildi .Tişörtümün etekleri kaldırıp yaklaşarak göbeğimden, tam bebeğimizin olduğu yerden öptü..
A; Sadece üçümüz...