Çok kisa bikiyorum kisa demeyin.Artik aklima birşey gelmiyor durdu yani.Yetimhane güzelini de yazamicam eğer birlikte yazacak birini bulursam belki yzarm bu da bi kac bolum sonra fimal yaparim herhalde
7 Ay sonra
Alinin Ağzından
Selinin hamileliği 7 ay olmuştu.Bebeğimizin doğmasına 2 ay kalmıştı.O kadar heyecanlıyım ki iki ay sonra baba olacaktım, bebeğimiz doğacaktı.O kadar heyecanlıyım ki, nasıl anlatayım? .
Selin gün geçtikçe kilo alıyordu ama bu ona çok yakışıyordu..Selini uyandırmak istemesem de uyandırmak için yanağına sakallarımı sürtmüştüm.A; Uyan hadi minik kuş.
S; Hiihnm Biraz daha.
A; Olmaz selin kahvaltı zamanın geçiyor.Düzenli yemelisin
S; Of ali! Tamam kalkıyorum.Yardım et .
Gülerek elimi ona uzattım ve kalkmasına yardım ettim.Yavaşca yatakdan kalmıştı.Hamile pijaması ile çok güzel görünüyordu.Uzun zamandır birlikte olmamıştık ve ben onu çok özlemiştim.İki aycık daha sabret Ali.
Selin odadan çıktığın da bende peşinden gittim.Mutfağa inip kahvaltı hazırlamaya başlamıştı.Gülerek onu izliyordum.Bu arada bebeğimizin cinsiyeti erkek.Bir oğlumuz olacaktı..Selinin yanına yaklaştım ve boynuna öpücükler kondurdum.S; Ali uslu dur.
A; Öpmekde mi yasak
S; Hayır
değil ama rahat dur sen dayanamazsın.A;Evet sana dayanamıyorum ne yapayım?
S; Sakin ol ve sabret.
A; Hele bir oğlumuz doğsun göreceksin.Selin Mertoğlu.
Bana doğru dönmüştü gülüyordu.S; İhhm öyle mi Ali Mertoğlu?
A; Öyle.Oğlumun annesi.
Ellerimi karnına getirip okşadım.
A; Büyünce babasına çeksin benim oğlum inşallah.
S; Daha doğmadı ali.
A; Olsun.Babası gibi yakışıklı olcak o.Tabi annesinin güzelliği de var.
S; Bugün pek bi tatlısın sen.
A; Her zaman ki ben karıcım.
S; Egolu şey seni diye güldüğün de çıkan gamzelerinden öptüm.
A; Umarım oğlumuzun senin gibi gamzeleri olur .
S; Senin gibi gözleri olsun.
A; Senin gibi koca gözlü olsun.
S; Gülünce tavşan suratlı olsun.Gözleri kısılsın.
A;O bizden bir parça.Bizim parçamız.Hayatım da ki en güzel duyguyu bana yaşattığın için sana teşekür ediyorum.Seni seviyorum selin mertoğlu
S; Seni seviyorum Ali mertoğlu.
A-S(aynı anda) Sonsuza kadar...