Kapak fotosu güzel olmus mu?
S; Ali, sevgilim.
A; Hı? Gözlerini ayırmadan maç izliyordu.
S; Ya baksana banaa!
Bana dönüp baktı
A; Ne oldu ?
S; Ya ben acıktım!
A; Ee ye bir tanem
S; Dolap tam takır kuru bakır Ali.Ne yiyeyim yani?
A; Heaa, ben onu unuttum.
S; Ufff ,diyerek dudaklarımı sarkıttığım da aniden dudaklarımdan öpmüştü.
A; Pizza söyleyelim?
S; Hayır canım pizza istemiyor.
A; Pekala, ne istiyor o tatlı canın?
S; Et.Böyle mangal filan istiyorum.
A; İyi de bebeğim şimdi nasıl yapalım mangal? Malzeme yok?
S; Yaaaaağ aşkımmm .Alırsın lütfen.
A; Pekala o zaman.Alişverişe çıkıyoruz.Ne lazımsa alırız .Artık burada ikimiz birlikte yaşayacağız.
S; Hiiihh! Ee ama ben ne giycem? Bu elbiseyle mi geleyim?
A; İihm, o var dimi .Eve geçip eşyalarını alalım?
S; Ya uzak geç kalırız.
A; Benim gömleğimi giy
S; Altıma ne giycem ali? Taytım da yok.
A; O zaman ilk önce sana kiyafet aliriz .
S; Hiiiih! Oleey.Bebeğimiz için de alalım mi?
A; Daha çok erken hayatım bir cinsiyeti belli olsun alırız onun için de .Elimi karnıma götürdüm ve konuştum.
S; Çok tuaf bir şey .Çok da güzel.
Ali ellerimi elleri arasına alıp öptü.
A;Doktordan randövü almamız lazım.
S: Önce yemek! Acıktık biz!
A:Tamam, tamam.
----+----+-----------
Ali ile birlikte alışverişe çıkmıştık.İlk önce bana kiyafet bakıyorduk.Bir mağazaya girdik.Harika şeyler vardı.Hemen bir kaç elbise, tişört ,pantalon filan alıp denedim hepsini.Fazla oyalanmak istemiyordum o yüzden bunlar yeterliydi.Ev için aldım zaten evde rahat olmak için.Ali eşyaların parasını ödediğin de mağazadan çıktık ve mangal için malzemeler aldık.Kırmızı et ve tavuk aldık.Kahvaltılık şeyler, sebzeler ve meyveler filan aldık.Tabiki en önemlisi bir poşet çikolata aldırdım! .
Çikolata olmadan olmaz.Çikolata candır! .
Bunlarından parasını ödeyip çıktık.Arabaya bindiğim de derin bir oh çektim.S; Ayy çok yoruldum! Acıktım!
A; Hafif bir şeyler atıştır istersen çünkü mangal uzun sürebilir .
S; Ooof ama yersem bir daha yiyemem ki yemek.
A; Çikolata ye.
S; Hiiih! Oluur.
Poşetten bir tane büyük paket çikolata aldım ve ısırdım.Alinin bana bakıp güldüğü görümce çikolatadan birazcık /çok yok ,kırıp onun ağzına verdim.Bir tarafdan araba kullanıp bir tarafdan bana bakıp gülüyordu.
S; Alii! Önüne dön ya .
A; Bakamaz mıyım?
S; Bak canım bak ama araba kullanmazken bak!
A; Tamam ya! Dikkatimi dağıtıyorsun ama ne yapayim? O kadar şirinsin ki..
S; Şuam seni öperdim dee...
A; Öp diyereek sırıttığın da devam ettim konuşmaya
S; Bir, çikolata yiyorum.İki, araba kullanıyorsun.O yüzden olmas cınım.
A; Evde alırım o öpücüğü
Cevap vermeyip çikolatama odaklanmıştım.Bir müddet sonra araba durduğun da eve geldiğimizi anladım.Ali hızla arabadan indiğin de bir şey anlamamıştım.Eve baktığım da evin bahçesi yanıyordu! Ateşler içerisin de yanıyordu ...