A: Madem çok şey var başla.
-Pekala söyleyeceğim.Belki inanmayacaksın inanmak istemeyeceksin ama bunlar emin ol ki doğru.
A: Ne doğru ya ne doğru !!Anlat artık!Kimsin sen.
-Öncelikle adım irem.
A: Asıl konuya gel.
İ: Pekala geliyorum.Bundan 17 yıl önce annem bir adam ile takılıyordu.Bir hata yapıp o adam ile birlikte oldu.Hatta annem şuan o adam yüzünden hapishanede...Senin annen sevilayı kim bıcakladı biliyor musun?
A: Kim?
İ: Benim annem...Ona haklısın diyemem.Lakin annem senin baban,yani babamız yüzünden hapisane.O adam anneme tecavüz etti ve bıraktı.Annem daha sonra bana hamile kaldığın da onu aradı ,buldu ama hiç bir zaman yardım etmedi.Bu olayı sevilay duyduğun da annem ile kavga etti.Kadınları bilirsin işte.Pek fazla uzatmaya gerek yok.Ne kadar istemesem de biz kardeşiz Ali Mertoğlu...
A: Hahaha kamera nerede? Nereye el sallıyoruz?
S:Ne?
İ: Şaka filan yaptığımı mı sanıyorsunuz? Böyle bir şeyin şakası olabileceğini mi? Biz kardeşiz diyorum kardeşiz
Demek o yüzden böyle hissetmiştim..Kan çekmişti.
S: Ali ne oluyor? Ne kardeşi ya?
İ: Babalarımızaynı kişi Ali Mertoğlu..
A: Nasıl inanacağım sana peki?
İ: DNA testi yaptıralım?
A: Sen şimdi ciddi ciddi kardeşiz diyorsun?
İ: Demiyorum öyleyiz.
A: Kafayı yemek üzereyim..
İ: Yarın öğleden sonra....Hastanesine gelin orada herşeyi öğreniriz.Doğru mu değil mi...Şimdilik hoşcakalın.Umarım rahatsız etmemişimdir kardeşim.diyerek evden çıktı.Selin ile şaşkınlık ile birbirimize bakıyorduk..O adam bunu da yaptı ya..Annem?Annem o yüzden öyle ruh gibi geziyordu etrada.Biliyordu ve bana söylememişti..
S: Ali iyi misin?
A: Şaşkınım.
S: Bende öyle..Haluk kişisi böyle bir şey yaptı...
A: Şuan ne hissettiğimi bilmiyorum...
Bir anda bir çift kolun belimi sardığını hissettim selin bana sarılmıştı..
Kollarımı ona sarıp bende ona sarıldım.Şuan için en ihtiyacım olan şey buydu..
A: Seni seviyorum koca gözlüm...
S: Ben senin hep yanındayım Ali..Bırakmıcam tamam mı? Üzülme sen.
A: Bu demek oluyor ki beni affettin..
S: ee sensiz yapamıyorum ne yapayım?
Gülümseyerek saçlarından öptüm,saçlarının güzel kokusunu derince içime çektim...
A:Ayırma beni senden..
S: Ayırma beni gözkyüzümdenn..
A: Asla bırakma ellerimi.
S: Tut sıkıca ..
A: Gözlerin yalnız bana baksın..
S: En güzel aşkla..
A: Kopmayalım birbirimizden..
S: Aslaa....