Selinin ağzından
Canım acayip derecede çikolata istiyordu.Aliyi uyandırmadan yavaşca yatakdan kalktım ve mutfağa inip dolapları aramaya başladım.Her kapağı açıp baktım, buzdolabına da baktım ama yoktu! Yaaa çikolata istiyorum ben.Yemezsem hemen şimdi çatlarimm.
Hemen yukarı çıktım ve Aliyi dürtükledim.S; Aliii, Ali kalk .
A; Hiiihmm
S; Ya ali kalkksanaa!!! diye bağırdığım da yerinden sıçradı.
A; Ne oluyor selin! Doğuruyon mu! Daha erken değil mi!!
S; Ne doğurması Ali ya
A; Eee ne oldu? Niye uyandırdın bu saatte.
Suratıma en sevimli halimi takınarak konuştum.
S; Yaaagg aşkiimm .Canım acayip derecede çikolata istiyor evde de yoook.. Bana çikolata alır mısın? Lütfeegggn..
A; Bu saatte? Selin dükkanlar kapalıdır şimdi.
S; Yaaa lütfeee. ,lütfeeen!!!!! Bak hamileyim çocuk düşer!
A; Offf selin of! Bana bak evlenmeden hamile kalmaman gerektiğini kimse demedi mi kızım sana?
S ; Senin suçun.
A; Bu kadar güzel olmasaydın.
S; Yaaa hadi! Konuşma çok! Git bana bir sürü Çikolata al!
A; Tamam, pekala.Çekeceğimiz var anlaşılan.
S; Hihihiii..Aşkım benim!
A; Gelirim yarım saatte filan kapıları kilitle.
S; Tamam. dediğim de üzerine montunu geçirdi ve yanağımdan öpüp çıktı.Bende kapıyı kilitlemiştim.
.............
Telefonumun çalması ile uyandım.Baktığım da Ali arıyordu.Telefonu açtım
S; Efondommm
A; Selin? Uyuya mı kaldın!? Kapıyı açsana dondum! .Telefonu kapatıp koşarak kapıyı açtım.Açar açmaz Aliye sarıldım.
A; Hopp yavaş ol bakalım.
S; Hiiihh seni çok seviyorum ya! Çikolata dolu poşeti elinden aldım, dudağına kocaman bir öpücük kondurdum ve televizyonun karşına oturdum.İlk önce televizyonu açtım.Daha sonra poşetlerden bir tane çikolata çıkardım.Kabını soyup çikolatı yemeye başladım.Yanım çökmüştü.Ali yanıma oturmuş beni izliyordu.Ona gülümsedim ve çikolata mı yemeye devam ettim.İki üčtane çikolata yemiştim ve doymuştum.Daha fazla yiyemeyecektim.Susadım da ayrıca.Aliye baktığım da bana bakıp gülüyordu.
A: Çikolata kalmış.
S; Nerdee?
A; İşte burada diyerek dudağımın kenarını yalamıştı.
S; Yaa! Pis fırsatçı!
A; Çikolatayı temizledim aşkımmm.
S; Hiiiih öylee..
A; İstediğim gibi öperim.Yakın da karım olacaksın.Zaten karımsın ama soyadımı da taşıyacaksın.İmzamız olacak .
S; Henüz evlilik teklifi almadım.
A; Heaam, o mesele.Yarın dolapda ki poşetin içinde mi mavi elbiseyi giy.Daha sonra ise ben sana mesaj yollucam.Şimdi uyku vakti diyerek beni kucağına almıştı.
S; Ali ya napiyorsun? Düşüreceksin.
A; Düşürmem.Yorulma sen.
S; Maymun..Şebek ya .Romantik odunum.
Odaya geldiğimiz de beni yatağa bıraktı ve üzerindekileri çıkarıp yanıma yattı.
S; Ali böyle mi uyuyacaksın? Üşürsün aşkım ,hava soğuk.
A; Bir şey olmaz.Senin sıcaklığın yakıyor zaten beni.
Kollarını belime sarıp başını boynuma gömdüğünde ellerimi saçlarına götürüp okşadım.
S; Seni seviyorum mavi..
A; Bende sizi seviyorum.Kadınım ve miniğim..