8

6.8K 286 9
                                    

Şunu söylemek istiyorum hikaye yorum olarak çok kisa, neden kisa gibi şeyler yazmanizdan sıkıldım .Her gün bölüm yaziyorum bayram yaklasiyir islerim var .Sinuzitim var başimin agrisi hic gecmiyor ama siz anlasis gostereceginize boyle diyorsunuz uzuluyorum cidden.

Selinin Ağzından

Olanlara inanmıyorum.Evden kaçamadığım gibi bir de Rana hanım Alinin bana tecavüz ettiğini öğrendi.Aliyi alıp gitmişti.Meraktan ölüyordum.Onları dinlemek için eve gitmek istedim ama birinin görmesinden korkuyorum.En iyisi otuyp beklemekti.Ama bekleyemiyorun da .Burada yarım saattir bekliyorum.Artık dayanamayıp içeri gireceğim sırada Alinin evden çıktığını gördüm.Nereye gidiyordu bu saatte böyle? Kafayı yemek üzereydim.Annem ile konuşmak istiyordum.Bu saate evden ararsam yabancı numara olduğu için o adam açardı ve beni bulurdu..Şuan erkek olmayı o kadar çok isterdim ki...Bugun doğum günümdü.Annem elbetteki unutmadı ama babam olacak o adam yüzünden arayamamıştır beni..Ne olurdu mutlu bir aile olsaydık? Ben bu halde olmasaydım.Doğum günüm de yaşadıklarıma bak..Adıl tedirğin olduğum nokta ise hamile kalırsam ne olacağıydı.

Alinin Ağzından

İki şişe devirmiştim ama içki çok sert olmadığı için o kadar sarhoş değildim.Tıpkı o gece ki sarhoşluğum vardı...Ona dokunmamış diyemem.O buna izin vermemiş.Halamın anlattıklarına göre .

Flashback

R; Ali ne yaptığının farkında mısın! O kız o adamdan kaçmış! Onunla birlikte filan olmamış! Vazoyu kafasına vurup kaçmış oradan!

A; Ama ona dokundu .

R; Ali yeter artık! Kendine gel! Ne bu takındı Ali! İyi değilsin sen!

A; Değilim iyi! Değilim!

R; Biran önce kendine gelmen gerek.

Şimdi ki Zaman

Arkam da birinin olduğunu fark ettiğim de ayağa kalktım ve ona döndüm.

A; Ne vardı birader?

- Selin nerde? dediğin de afalldım bu bu selinin babasıydı!

A- Se-selin mi?

Z; Nerede dedim! Onu sen kaçırdın dimi lan!

A; Ne diyon lan sen! Bana ne senin kızından!

Z; Kimi kandırdığını sanıyorsun! Kızımı yıllarca takip ettiğini bilmiyormuyum!

Flashback

Z; Ne arıyorsun sen burada!

A; Ben, hiç hiç birşey .

Z; Kızımı mı gözetliyorsun lan sen!

Şimdi ki zaman

A; Onu unutalı çok oldu.

Z; Yalan söyleme diye kükreyip yakama yapıştığın da ellerine baktım.

A; Çek lan o ellerini

Z; Bana onun yerini söyle

A; Ya bi siktir git .

Z; Son kez soruyorum nerede o!

Güldüm ve kafa mı hayır anlamın da salladım.

Z; Sen istedin bunu dediğin de kaşlarımı çattım.El işareti yaptığın da 5 tane iri yarı adam çıkmıştı karşıma.Güldüm.

A; Waaoow 6 ya 1 he.Ne adamsın lan! Adamıın dibiiii! diye bağırdığım da admın biri karnıma yumruğunu geçirmişti.Diğeri ise kasıklarıma vurduğun da yere düştüm.Acıdan bir inilti kaçtı ağzımdan.İki adam beni tekmelemeye başladığın da aklıma selinin benim oluşu geldi ve gülmeye başladım.
Adamlardan biri zafere bir şeyler diyordu.

-Abi bu adam pskiopat ya.Baksana vurdukça gülüyor.

Z; Denize atın .

-Ama?

Z; Denize atın dedim size! diye bağırdığın da adamlar beni kollarımdan tutarak kaldırdı ve birinin sırtıma dokunuşu ile denizin soğukluğunu hissettim...Gerisi ise boş..

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin