20

5.4K 256 14
                                    

SelaaamuunHeloooo nasilsiniz iki gundur yazmadim biliyorsunuz simdide ancak daha digerini yazcam bir de bu arada kapak fotosu nasil ,?? Bhnu cok beyendim

Alinin Ağzından

S; Çünkü ben sana aşık oldum..

Aşık oldum, aşık oldum..Kafamda yankılanıyordu...Canımı yakmıştı evet, hala daha çok acıyor kalbim ..Ama bana dediği şey kafamı karıştırmaya ve kalbimin yumuşamasına yetmişti..Lakin ona hala kırgındım.İki gündür yüz vermiyordum biraz burnu sürtünsün.Ben iki yıl onu bekliyim, bulayım o bana oyun oynasın.Üzgünüm güzelim burnun sürtmeli.Sabah ki olay aklıma geldikçe gülüyordum.

Flashback

S; Ali konuşmicak mısın?
Cevap vermeden önüme bakıp yürüdüm ama önüme geçti ben her adım attığım da o da geri geri adım atıyordu.Konuşmayı da ihmal etmiyordu.Havuzun oraya geldiğimiz de bir adım daha attım ona doğru ve onun geri adım atması ile havuza düşmesi bir oldu.Ben ise ona bakıp kahkaha atıyordum.Gülmeyi kesip ona yardım etmek için elimi uzattım elimi tutması ile beni havuza çekmesi bir oldu.İkimiz de gülüyorduk..Bir anda ban yaklaştığını fark ettim.Öpmek istiyordu ama tabi ki buna izin vermedim ve havuzdan çıktım suratı asık bir şekilde o da çıktı Hoşuma gitse bile bir şey belli etmemiştim.Üzerimi değişmek için odama girdiğim de peşimden geliyordu ama kapıyı suratına kapatıp kilitlemiştim.Eminim deliriyordu!!

Şimdi ki Zaman

A; Kapımın tıklanması ile ayağa kalktım evet artık kapılarımı kilitliyordum.Anahtarı çevirip kapıyı açtım ve bilin kim?? Aaaa Selin..Elin de ise yemek tepsisi .

S; Aliş bak sanaa neleer yaptım.

A; İmm bakiyim deyip tepsiye baktım pasta ve kurabiye vardı..Çok güzel görünüyordu ama almayacaktım.Kanma ali kanma sakin!

A; İlgilenmiyorum .Rejimdeyim canım dediğim de kaşlarını çattı.Ne var yani? Erkekler rejim yapamaz mı?

S; Lütfeen ama? Bak o kadar uğraştım.

Ay kıyamam o ellerini öperim.Ali noluyor sus iç ses

A; İstemiyorum selin gider misin? Üzerimi değiştircem.

S; Yardım edeyim?

A; Ev- hayır!! İstemez.Tam da evet diyordum be! Son anda düzelttim.

S; Sinirleniyorum ama artık ali!

A;,Hadi canım görüşürüz.

S; Öyle mi canım .Tamam gidiyorum ama ilk önce yapmam gereken bir şey var dediğin de kaşları mı çattım.Tepside ki pastayı aldı ve suratıma yapıştırdı.Şaşkınlık ile ona bakıyordum.

S; İşte bu! diyerek kaçtığın da ben de tabi ki peşin'den koştum .

A; Kızım hele bir yakalıyım seni! Gebertecem seni !!Kaçma!

Çok hızlı koşuyordu be! En sonun da ona yetiştim ve kolundan tutup çektim.Nasıl çektiysem artık burun buruna gelmiştik .Nefes nefeseydik ikimiz de...

A; Ya-kaladım..

S; Ne yapacaksın?

Gözlerim dudaklarına kaydı...Yavaşca gözlerimi kapattım ve ona yaklaştım.Dudaklarım dudaklarına hafifçe deyecek şekilde durdum ve dudaklarına doğru konuştum.

A;Ne yapmamı istersin? ..





KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin