39

4.1K 214 14
                                    

Dün yogundum yazamadim ayrica hikaye sıkıcı olmaya başladı biliyorum ama.ne yazikki aklima.bir şey gelmiyor .Birlikte yazıp fikir yüreteceğimiz biri varmi istermisiniz? Yoksa bi kac bolum sonra final yapacagim .

Alinin Ağzından

Hastaneden çıkalı iki hafta oluyor.Selin hala endişeli ama benim için yatakdan kalkmama bile izin vermiyor.Yemekleri bana kendi elleri ile yediyor.Aslın da çok hoşuma gidiyor benim ile ilgilenmesi.Sekin mutfakdaydı sıkılmıştım artık bende yatakdan kalkarak, selinin yanına mutfağa girdim.Bir tarafdan şarkı mırıldanıyor, bir tarafdan yemek yapıyordu.Yavaşca yanına yaklaştım ve ellerimi beline sardım.Bir an öyle bir çığlık attı ki az daha bıcaklıcaktı beni.

A; Siiisht! Sakin ol benim..

S; A-Ali sen-sin ..Derin bir nefes almıştı.Sanırım çok korkmuştu.Yanına yaklaştım ve onu s kollarım arasına aldım ve sarıldım.Saçlarını okşayıp onu sakinleştirmeye çalıştım.Ne kadar çok korkmuştu böyle.

A; Siish tamam.Tamam geçti.Buradayım ben, bir şey yok.

S; Ali, korktum .Çok korktum.

Sesinden ağladığı belli oluyordu.

A; Selin ağlama.Neden bu kadar korkuyorsun öyle.

Kafasını omzumdan kaldırıp ciddi bir şekilde bana baktı.Korkuyordum cidden bir şey vardı bu kızda.

S; Ali sana bir şey söyleyeceğim.

A;Söyle?

S; Ali ben senden sakladım ama olmuyor yapamıyorum.Korkuyorum başına bir şey gelmesinden.O yüzden sana söylemek istemedim ama bu böyle olmayacak ben bu korku ile yaşayamayacağım ali.

A; Selin ne oluyor ne diyorsun?

S; Ali, eski kocam beni ve bizi buldu. Seni vuran da oydu ve hala peşimizde beni arıyor!

A; Ne! Selin ne diyorsun! Sen bana neden söylemiyorsun! Nasıl söylemezsin böyle bir şeyi bana!! Nasıl saklarsın selin!

S; Bağırma bana Ali! Ne yapabilirdim! Sana söyleseydim! Peşine düşecektin! Ve sana o bir şey yapacaktı! Bak bizi bulmuş! Seni de vurdu Ali vurdu! Başına daha kötü bir şey gelebilirdi! Bundan daha kötüsü olabilirdi ali! Korktum anlamıyor musun korktum!
Gözlerinden akan yaşlar öyle çoktu ki..Benim için endişeleniyordu, korkuyordu.Onu kendime çekip sıkıca sarıldım .Rahatlaması için saçlarına öpücükler kondurmaya başladım.

A; Tamam, tamam bak buradayım.İyiyim bir tanem üzülme.Ağlamayı kes ne olur .Bebeğimize zarar gelebilir hem, onu düşün.

Ben bir yolunu bulacağım.Gerekirse babamdan yardım isticem selin.Sen sakın korkma.Ben varken ne sana ne de bebeğimize kimse zarar veremez.Ben buna izin vermem.Kendimi öldürtürüm ama size zarar gelemez.Güven bana, ve sakın korkma yanındayım her zaman.Hiç bir şey olamayacak..

S; Sana güveniyorum Ali, ve sen yanımdayken korkmiyacağım bundan sonra sana söz veriyorum.....

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin