5

7K 281 11
                                    

Twitter de takip eder misiniz? Kullanici adim ;sipaydigirl

Selinin Ağzından

O malum olaydan bir hafta geçmişti.Rana hanıma ne kadar buradan gitmek istediğimi söylesem de "sebebini söylemeden olmaz göndermicem seni "diyordu.Artık bunalmıştım Ali durmadan beni rahatsız ediyordu.Her beni gördüğüm de gülüp duruyor ve bu sinirimi bozuyordu.Suratına tokat atmamak için kendimi zor tutuyordum.Akşam yemeği için herkes aşağı inmişti.Rana teyze beni çağırıp onlar ile birlikte yemem için ısrar etmişti.Israrlarına dayanamayıp "peki"demiştim.Masaya geçtiğim de Alinin karşısına oturmak zorunda kaldım çünkü tek boş yer orasıydı.Sandalyeye oturup yemeğimi yemeye başladım.Yemeğimin yarısına geldiğim de bacağıma birşeyin dokunduğunu hissettim.Baktığım da Ali ayağı ile bacağımı okşuyordu hayvan.Ayağına tekme attığım da sesini çıkarmadı ve bana tuaf tuaf baktı.Daha fazla durmak istemediğim için masadan kaltım.

S; İzninizle .Ben doydum size afiyet olsun .Diyerek oradan ayrıldım.Ardından Alinin de sesini duydum.Geliyordu peşimden.Müştemilata odaya geldiğim de tam Kapıyı kapatacaktım ki bir şey buna emgel oldu.Ona doğru baktığım da tabi ki Aliydi.

S; Uyucam lütfen gider misin.

A; Konuşcaz.

S; Konuşcak bir şey olduğunu düşünmüyorum Ali bey.Gider misiniz artık.

A: Ali bey he.Sevmedim bunu.

S; Beni ilgilendirmiyor.Siz bu evin çocuğusunuz ben ise burada çalışıyorum.Aramız da olanları da kimse bilmicek! Git artık buradan.

A; Yerini bilmen güzel.Aramız da olanlara gelince kimse sana inanmaz bebeğim bunu unutma.

S: Bir şey söylemicem dedim ya! Rahat bırak artık beni.Bir haftadır yapmadığın şey kalmadı bana.Lütfen artık yeter.

A; Yetmez.

S; Neden yetmez!

A; Beni zorluyorsun.

S; Benim bir şey yaptığım yok yeter! Git artık!

A; Gidiyorum ama unutma ki ben bu evde yaşıyorum.deyip gitti.Aptal!!

Artık bunlara daha fazla dayanamıyorum.Babam ve o adamdan kurtuldum derken başıma bir de bu çıktı.Dayanamıyorum artık.Buradan gideceğim.Hemde şimdi.Nereye gideceğim bilmiyorum ama gideceğim.

Yatakdan doğruldum ve ufak valizimi yatağın üstüne koydum.

Zaten çok fazla olmayan eşyalarımı içine yerleştirdim ve Rana teyzenin bana bugün verdiği parayıda sıkıştırdım.Valizimi kapadım ve yavaşca müştemilattan çıktım.Evin kapısının oraya geldiğim de koruma uyuya kalmıştı.Bende fırsat bu fırsat çıkmıştım oradan.Bir adım attım anda arkamdan bir ses geldi.

X; Nereye gittiğini sanıyorsun?

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin