Alinin Ağzından
A; Ne???
Şaşkın gözlerimi seline dikmiş bir cevap bekliyordum.Ondan gelecek güzel bir cevap....
S; Duydun! Ali...
A; Bana yalan mı söylefin selin!!! Duygularım ile mi oynadın sen!
S; Oynadım! Oynadım! Acı çekmeni istefim! Canın yansın istefim Ali! !
A; Neden!!! Neden!!!! Zevk mi aldın!!! İyi eğlendin mi!!!
S; Hayır Ali ben bu oyuna devam etmek istemedim.Canını yakmayı daha fazla istemedim.Çünkü sen çok mutluydun , benim yanım da gözlerin çok mutlu bakıyordu.İşin en kötüsü bana sen gerçekten aşıksın.Ben bunu hissettiğim zaman sana bu oyunu yaptığım için cidden ama cidden kendimi çok kötü hissettim Ali...Belki de pişman oldum..
A;Bana oyun oynadın ..! Göz yaşlarım akıyordu gözümden onun yanında ağlamak istemiyordum ama kendimi tutamamıştım.O yüzdendi bu halleri..Beni sevmiyordu, oyun oynamıştı..Ben ona deli gibi aşıkken...
S; Alii...Yanıma yaklaştığın da geri çekildim..
S; Ali lütfen...Üzgünüm.
Gözlerinin içine bakıyorum...Bir tarafdan ise göz yaşlarımın akmaması için kendimi sıkıyordum..Maalesef mi etkili olmuyordu.Selin yanıma yaklaşıp bana sarılmıştı.Onu itmek istedim ama buna ne kalbim ne de gücüm izin vermişti..Sarılmamıştım ama bana sarılmasını da engellememiştim..Beni üzende bana iyi gelende oydu..Ne kadar tuaf...Selinin ellerini yüzümde hissetmem ile ne zaman kapamış olduğum gözlerimi açmıştım.Yüzüme bakıyordu..Sanki gözlerimiz konuşuyordu.
S; Ali...Affet beni.
S; çokk üzgünüm..Sadece canın yansın istedim.Benim yaşadıklarımı yaşa istedim...Pişman oldum ama pişman oldum!
A; Neden????
S: Çünkü...Çünkü ali...Bana gittikçe yaklaşıyordu.Burnuma o güzel kokusu gelice gözlerimi kapattım..Dudaklarım da bir sıcaklık hissettiğim de bu selinin dudaklarıydı.Ona karşılık vermemek gibi bir şey yapamazdım..Elbetteki karşılık vermiştim..Geri çekildiğin de konuşmasına devam etti..
S; Çünkü ben sana asık oldum mavi...Nasıl oldu bilmiyorum ama.aşık oldum...