42

4K 219 37
                                    

Boool yoruuuuummmm

Alinin Ağzından

Sonun da eve gelebilmiştik. Yorucu bir iki günün ardından evimizdeydik.Selin oğlumuzu yukarı çıkıp beşiğine bırakmıştı.Ben ise kendimi kanepeye atmıştım.He unutmadan oğlumuzun adı Berk...

Ayak seslerini işittiğim de seline doğru bakıp gülümsedim.

S; Uyuyor, sessiz ol tamam mı?

A; Yanıma gelsene sen bir.

S; Ne oldu?

A; Gel iştee.

Gülümseyerek yanıma oturduğun da onu iyice kendime çektim.

A; Çok özledim be..

S; Ali! Kendine gel.

A; Ne var? Artık bebek doğduğuna göre hadi ama aşkım..

S; Ali nasıl bir doğum yaptığımı gördün aşkım.Daha sonra.Hem ben şimdi çok acıktım !

A; Of! Of!

S; Oflama!

A; Ama özledim diyerek dudaklarımı büktüğüm de dudağıma ufak bir öpücük kondurmuştu.Tabi ki ben boş dururmuyum? Durmam.Onu kendime iyice bastırıp dudaklarını sömürüyordum.Evet, başka açıklaması yok.
Ellerini gögsüme getirip etmeye çalışıyordu.Nefessiz kaldığını anlayıp onu hiç istemesem de bırakmıştım.

S; Uhh Ali ne yapıyorsun sen?

A; Karımı öpüyorum .

S; Yedin resmen.
A; Yerim tabi.Özledim diyorum kızım.

S; Ali! Uslu dur! Oğlumuz uyanırsa görürsün.

A; Uyanmaz.Hadi biz işimize bakalım uyanmaz.

S; Olmaz dedim sana.

A; Olur, diyerek iyice yaklaşmıştım.

S; Ali ya.

A; Siiish.

Bir anda kucağıma çekmem ile sarsılmıştı.Belinden sıkıca tutuyordum ki kaçmasın.

S; Kaçış yok yani?

A; Maalesef canım.Şuan kendimi nasıl zor tuttuğumu biliyor musun sen?

S; Ali, kudurdun mu ali?

A; Eveeet! Hadi beni iyileştir.

S; Üzgünüm doktor iznin de!

A: Benim için yapamaz mı? Alisi için? Biricik, tatlış kocası için?

S; Ali bak doğum yaptım diyorum neden anlamıyorsun? Ağrıyor! Canım acıyor.

A; Ya seni anlıyorum ama sende beni anla.Yedi ay yefi! Sensiz, artık dayanamıyorum.Söz canını yakmıcam! Lütfeeeggn.

S; Çocuk gibisin Ali.Cidden çocuk gibisin ya.
Gülerek kollarını boynuma sardığın da cevabını anlamıştım.Yüzüme gelen kocaman gülümseme ile selinin dudaklarına yapıştım.Naif bir şekilde öpüyordum dudaklarını.Canını yakamayacaktım.Ne kdar abarmak istesem de ona söz verdiğim için yavaş davranacaktım.Dudaklarından ayrılıp dudaklarımı boynuna, o bayıldığım mis kokusuna gömdüm ve öptüm.Selinin bacaklarını daha çok sararak düşmemesi için sıkıca tuttum.Yavaşca merdüvenlerden çıkıp odamıza geldim.Bir heyecan başmıştı bir anda.Sanki ilk gecemiz gibi hissediyordum..Selini yavaşca yatağa bıraktım.Tişörtümü ve pantalonu mu çıkarıp yavaşca üzerine uzandım.Boynunu öpmek için yeltendiğim zaman ise bir ağlama sesi geldi. Ah be oğlum! Şimdi sırası mıydı! Biraz da babanı düşünseydin !
Mecburen selinin üzerinden kalkıp yatağa uzandım.Oflamayı da ihmal etmedim tabi ki.Selin yatakdan kalkıp berkin odasına gittiğin de kafamı yastığına gömdüm.İşin içine ettiğin için sağol oğlum ya..

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin