24

5.2K 267 16
                                    

Selinin Ağzından

Gözlerimi zorlukla açtığım da bir hastane odasındaydım.Gözlerini bana dikmiş mavileri görüce şaşırmıştım.Yan tarafıma baktığım da ise emre vardı..Tekrar Aliyr baktığım da bana gülümsüyordu.

S; Ne oldu bana?

A; Bayılmışın ama henüz nedenini bilmiyoruz sonuçlar daha çıkmadı.Emre seni yolda baygın görmüş ve hemen hastaneye getirmiş sonra ise beni aradı.Selin sana bir şey soracağım ama dürüst cevap vereceksin.

S: Tamam.

A; Telefonda bir ses duydum, selin diye bağırıyordu o adam babanmıydı selin!?

Cevap vermiyordum.Oydu desem peşine takılıp başını belaya sokacak.Biliyorum yapar.

A; Cevap ver selin! O muydu!

S; Ha-hayır Ali.Tanımıyorum.

A: Gözlerime bak selin! Yalan söyleme o muydu!

S; Ali hayır dedim!

A; Selin!!!!

S; Ya oydu tamam mı oydu!
A; O adamı geberteceğim!

S; Ali hayır .Bulaşma lütfen.Geçen sefer ne olduğunu hatırla.

A; Umrum da değil.Onu geberteceğim.

E; Abi konu ne? Ben fransızım şuan da.

A; Sana sonra anlatırım.Selin sana bir şey dedi mi?

S; Hayır Ali zaten indan kaçarken gözlerim karardı ve bayıldım.Sonra da emre getirmiş beni hastaneye .Sadece beni biraz kovaladı o kadar Ali.Lüten bak ona bulaşma sakın bir şey yapmaya kalkma.Sana zarar verebilir Ali lütfen.

A; Karışma selin.Onunla zaten hesabımız var...Tam bir şey demek için ağzımı aralamıştım ki ,Kapı açıldı ve doktor içeriye girdi.

D; Geçmiş olsun selin hanım.

S: Sağ olun doktor bey.

E; Ee niye bayıldı?

A; Sonuçları söyleseniz diyorum.

Doktor emreye dönerek gülümsedi ve konuştu.

D; Tebrikler genç adam! Baba oluyorsun dediğin de şoka girdim.Aliye baktığım da sinirden kırmızılaşmıştı.Doktora o bir şey demeden ben söze atıldım.

S; Aaa şey hayır hayır o değil.Bu diyerek aliyi gösterdim.Doktor mahçup bir şekilde özür dilemişti.

D; Cidden çok affedersiniz sizi o getirince ben öyle sandım.

S; Sorun değil doktor bey.

D; Çıkabılırsiniz deyip odadan çıktığın da kahkaha atmaya başlamıştım.

E; abi sakin ol ya.Yenge de gözüm yok merak etme.

Ali gözlerini devirdiğin de gülümsedim ve ellinden tutup öptüm.

S; Benim gözüm senden başkasını görmez ki mavi..

Yüzünü bana çevirip gülümsedi

A; Biliyorum.

Yaklaşarak anlımı öptüğün de emrenin garip seslerini duyup ona doğru döndük

E; Ühühü..Çok romantık.Allahım ölecem şimdi.

A; Olom sen bi sussana.

E; Tamam ya ben gidiyorum.Hadi bro görüşürüş.

A; Eyvallah. Diye tokalaştıkdan sonra emre gitti.Emrenin gitmesi ile Ali bana doğru döndü

A; Şimdi evlenmiyelim de de göreyim bakalım.Sperlerimi sağlık.Onlar sayesin de evleneceğiz.dediğin de omzuna bir yumruk attım.Pislik ya! Neler diyor böyle! ...

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin