Bir hafta geçmişti..Ali hala hapishanedeydi.Berk ile onu ziyarete gidiyorduk.Bugün de gidecektim.Haluk ve sevilay anne ellerinden geleni yapıyordu alinin oradan çıkması için.O suçsuzdu ben bunu biliyordum...Ali ile kavga ettikleri yerde kamera varmış ama kamera kayıtları ortlıkta yoktu ...Aklımda kötü şeyler geçiyordu.O ölmediyse ya? Ya oyun oynadıysa..
Sevilay: Selin hadi gelmiyor musun?
S: Geliyorum sevilay anne diyerek berki kucağıma alarak inmiştim.
Aşağı indiğim de sevilay anne kapıda beni bekliyordu geldiğimi görünce çıktı,bende peşinden çıktım..
------------------------
Hapishaneye gelmiştik..Burası bana hep ürkünç gelir..Ali ile görüşmek istediğimizi söyledi sevilay anne.Gardıyan da kafa sallayarak gitti..Ardından beş dakika geçti.Ali iki gardiyan arasın da gelmişti.
Gardiyan: 10 dakikanız var diyerek çıktı.
Ali ilk önce bana daha sonra berke bakarak güülümse.Bu durum da bile gülümseyebiiyordu.
S: Ali,seni çok özledim ali..
A: Bende seni çok özzledim güzel gözlüm..
Ali bana sarıldığında kollarımı ona sıkıca sardım ve başımı boynuna gömüp o güzel erkeksi kokusunu içime çektim..Doya doya sadece on dakikamız vardı...Saçlarıma öpücük konduruyordu.Buna o kadar hasret kalmışım ki bir haftadır..Ali beni bırakıp biraz da berki kucağına aldı ve onu öpüp koklamaya başladı.
S: Kurtulacaksın ali,baban kamera kayıtlarını arıyor her yerde.Kurtulacaksın sen suçsuzsun.
Gözlerini gözlerime kenetledi.
A: Eğer suçsuz olduğum ortaya çıkmazsa ve ben burada kalmak zorun da kalırsam beni bekleyecek misin?
S: Sonsuza kadar ali..Ne demiştik bir birbimize ?
A-S ; Seni sevmekten ölüm ayırır ancak bizi..
A: Her gün seni düşünüyorum..
S: Senin için endişeleniyorum..Burada iyi misin? Üşüyor musun? Sen hemen hasta olursun..Ve biraz yemek seçersin..Aç kalıyor musun? Korkuyorum ali...Burada kalmandan ,sensiz kalmaktan korkuyorum..
A: Şiişhh.Sus ve son üç dakikamızı boş şeyler için harcama ve öp beni..
Sevilay: Ben gideyim en iyisi..
A: Sorun değil anne.Biliyorsun o benim karım..
Ali sözünü bitirir bitirmez bir haftadır mahrum kaldığım dudaklarına yapıştırmıştım dudaklarını..O sıcacık her zaman ki sıcak dudakları şuan o kadar soğuktu ki..Yine de huzur vericiydi..Bir süre sonra dudaklarımızı ayırmak zorunda olduğumu düşünüp geri çekildim..
S: Seni seviyorum mavi gökyüzümm...Burada veya yanımda ol hiç fark etmez...Benim olduğunu biliyorum,beni sevdiğini biliyorum...O bana yeter.Son kez kollarımı aliye sarıp sarıldığım da gardıyanın ''Zaman doldu'' cümlesi ile aliyi bırakmak zorun da kaldım..O gidene kadar ona öylece baktım..