17

5.7K 269 4
                                    

Selinin Ağzından

Yatakda öylece uzanıp düşünüyordum.Aliye bunu yapıp yapmamakla kararsızdım.Canını bir tarafdan yakmak istiyorum bir tarafdan ise ona bunu yapmak istemiyorum.O kadar derin dalmışım ki Alinin odama girdiğini fark etmedim bile.Yatağıma oturduğun da anladım.Kafamı ona dönüp gülümsedim.

A; Ne düşünüyorsun öyle?

S; Hi-hiç bir şey .Ne olacak ki?

A; bilmiyorum baya bir dalmışın geldiğimi bile fark etmedin.

S; Özür dilerim mavi.

A; Tamam surat asma hemen.

S; Asmıyorum.Sen iyi misin? Sırtın acıyor mu?

A; İhmm, biraz.

S; Masaj yapmamı ister misin?

Mavi gözleri kocaman belertip ;

A; Ciddi misinnn?

S: Evet ne var bunda şaşıracak?

A; Yani, ne bileyim.

S; Gömleğini çıkar ve uzan yatağa dediğim de kocaman güldü.Gözlerine baktığım da mutlulukdan parlıyordu.Dediğimi yapıp gömleğini çıkarıp yatağıma uzamdığın da bacaklarımı büktüm ve biraz doğruldum.Ellerimi alinin sırtına değdirdiğim de hafif bir inilti duydum ağzından.Ellerimi yavaşca masaj yaparak sırtında dolaştırdım S; İyi geliyor mu?

A; Ço-çok iyi.

S; Devam edeyim mi?

A; Lütfen..
Dediğin de masaj yapmaya devam ettim.Omuzlarına da masaj yapacaktım ki Ali bir anda bana döndü ve belimden tutarak beni kendine yapıştırdı.Ellerimi elinin arasına aldı ve öptü.

A; O güzel ellerine sağlık...Geçti tüm acılarım bir dokunuşunla..

İstemsizce yüzüme de bir gülümseme geldi.

S; Ö-ö-önemli değil.

Geri çekilmek istemiştim ama Ali buna izin vermemişti.

S; Ali bıraksana

A; Hayır kal böyle.

S; Sırtın Ali ...

A; acımıyor..

S; Peki dedim ama yüzüne bakmıyordum.

A; Yüzüme neden bakmıyorsun?Yüzüme bak selin.

Yüzüme çevirip ona baktım.Göz göze olmuştuk.Mavi gözlerine baktıkça bana yaşattıkları geliyordu..Bakmak istemiyordum..Ama şuan o kadar güzel bakıyordular ki bana içimin erimemesi elde değil.Ali bir şeyler diyordu ama ben gözlerine bakmakdan ne dediğini anlamıyordum..Gözlerim ,gözlerinden dudaklarına kaydığı anda bir anda Alinin dudaklarını dudaklarım da hissettim...Dudağıma ısırdığın da "Ahh"

diyebildim.Buna gülmüştü.

S; Ya ali acıdı

A; Ne yapayım anca kendine gelebildin.

S; Of! Öküz diye omzuna vurduğum da güldü ve belimde olan ellerini daha çok bana dolayarak sarıldı...

A; Sana aşığım ben ya..Aşığım deli gibi kızım sana.. !

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin