3

7.9K 325 15
                                    

Selinin Ağzından

Alinin yaptığına inanamıyorum.Tamam onların evinde çalışıyorum, bir bakıma hizmetciyim ama beni buraya getirip böyle aşağılayıp beni rencide etmesi kalbimi kırmıştı ağlamamak için kendimi sıktım ve sesimi biraz düzeltip ona karşılık verdim

S; Ben burada çalışmıyorum.Sizin eviniz de çalışıyorum Ali bey.Yani başkalarına hizmet edemem.

A; Vayy lafta sokabiliyormuş.

S; Hayır .Öyle bir niyetim yok.Ben sizi arabada beklesem daha iyi olacak .

A; Boşa bekleme ben bu gece gelmicem dedi ve elini cebine sokup bir miktar para çıkarıp bana uzattı.Ona anlamsızca bakıyordum.

A; al şunu bir taksiye binip eve git.

S; Gerek yok.Sağolun.
Beni yine rencide etmişti.

A; Al dedim sana.Ha para yerine öpücük vericem taksiciye diyorsan o ayrı.

Ne demeye çalışıyordu bu böyle? Evlerinde çalışan bir hizmetçiyim fakat bu kadar aşağılayıp hakaret etmek de fazla.Hele ki mana ettiği şey.Daha fazla dayanamadım ve sinirlendim.

S; Sen ne demek istiyorsun ya! Ne diyorsun sen! Ben o yanında duran kızlara benzemem. !Artık biraz saygılı ol ya! Ne biçim insansın sen! .

A; Sen bana posta mı koyuyorsun?

S; Evet kovuyorum.Ne yapacaksın? Kovacakmısın?

A; Ne yapacağımı göstereyim diyerek güldü.Bir anda kolumdan çekti ve üzerimde ki elbisenin bir kısmını yırttı.Baldırımın birazı gözüküyordu.Daha sonra hiç anlamadan beni havuza ittiğin de herkes gülüyordu.Alinin yanına bir çocuk geldi

X; Abi napiyorsun sen ya! Delirdin mi!

A; Sen karışma emre! Kimse bana posta koyamaz.

E; Delirmişin sen! Adının emre olduğunu öğrendiğim çocuk havuzdan çıkmam için bana yardım ettive çıktım.Herkes bana bakıp gülüyordu.Neredeyse yarı çıplak ve ıslaktım.Gözlerim dolmaya başlamıştı.Emre bana çeketini uzattığın da çekinmeden aldım.

E;,Seni eve bırakıyım.

S; Lütfen.Sesim ağlamaklı geliyordu.Aliye baktığım da ise gülüyordu.Bu kadar vicdansız olamaz bir insan.Ben babamdan o adamdan kurtuldum derken şimdi de bu mu çıktı? .Emrenin arabasına geldiğimiz de öne oturdum ardından oda arabaya oturdu ve arabayı çalıştırdı.

E; Ali adına özür dilerim senden.

S; Senin suçun değil.Asıl ben sana teşekür ederim.

E; Önemli değil.Ali biraz sinirli biridir.Ona dikkat etmelisin.

S; Evet belli.

E; Adım emre.

S; Biliyorum ali söylerken duydum.Ben de selin.

E; Güzel.Sende öylesin.

S; Ne?

E; He hiç yok bir şey.Geldik.

S;,Çok teşekür ederim emre sana .diyerek çeketini çıkarıp ona uzattım ve içeri müştemilata girdim.Üzerimi değişip kendimi uykunun kollarına bıraktım.Uyursam geçer.Uyursam herşey geçerdi...

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin