Selinin Ağzından
Uyuyamıyorum.Kaç saat olmuştu hala gözüm de bir gram uyku yok!. Aliyi de merak etmiyor değilim.Neden ediyorsam artık.Yatakda bir oyani bir buyanı dönerken.Kapım tıklanmıştı.Yavaşca yatakdam kalktım.İlk önce "Kim o"diye sorduğum da "Ben emre" demişti.Bu saatte ne arıyordu ki burada? Kapıyı açmam ile üzerime büyük bir ağırlığın düşmesi bir oldu.Ona doğru baktığım da bu Aliydi .Ali!!!
E; Selin çok afedersin artık taşıyamadım.
S; Emre ne oldu Aliye!!!
E; Bilmiyorum! Sahildeydim onu denizde böyle buldum! Hemen çıkardım.Dayak yemiş ,daha sonra denize atmışlar.
S; Kim! Neden yaptı ki!!
E; Bilmiyorum! Nefes alıyor ama bayğın!
S; Of ee ne yapacağız.
E; Ali iyi olup kendine gelene kadar burada senin ile kalsın.
S; Neeee!! Olmaz hayır!
E; Selin ne demek olmaz .Kalsın işte.
S; Başka çare yok mu?
E; Hayır.
S; Of tamam pekala .Git sen o zaman biri görmeden.
E; Kaçtımm .diyerek odadan çıkmıştı.Ne yapacaktım .Ah Ali ah! . Aliyi kaldırıp yatağa uzandırdım.Ardından Ecza dolabından gerekli ilaçları alıp Alinin yüzüne pansuman yaptım.Bu haliyle o kadar güzel ki..Bana yaptıklarını unutuyorum..Onu bu halde görmeyi hiç beklemezdim..Yüzü kan çanağı gibi..Kendi kendime konuşmayı bırakıp Aliyi biraz doğrulttum ve ıslak olan tişörtünü üzerinden çıkardım.Biraz ateşi olduğu için bir şey gerektirmeye gerek duymadan öylede yatırdım.Islak olan pantalonunu da ayaklarından çıkardım ve tişört ile birlikte bir yere astım.Alinin üzerini örtüp yanına oturdum.Ne kadar da berbat gözüküyordu.Ama yine de çok yakışıklı.Dayanamayıp ellerimi saçları arasına götürdüm ve saçlarını okşadım..Ne kadar yumuşaktı öyle..Biraz daha yanaşıp bşımı gögsüne yasladım.Yerde yatamazdım mecbur..Gözlerimi kapattım..Çok güzel kokuyordu, bana kötülük yapan bir adamın bana huzur vermesi çok tuaftı..
Alinin Ağzından
Yavaşca gözlerimi araladım.Sabah olmuştu.Etrafa baktığım da selinin odasıydım.Kafamı çevirip baktığım da selin başı gögsüm de uyuyordu..İstemeden yüzüme bir gülümseme yerlerşti.
Yavaşca doğrulmaya çalıştım ama canım çok fazla acımıştı.Bu yüzden ağzımdam "ahh"diye bir inilti kaçtığın da selin hızla kafasını kaldırdı ve bama baktı.S; İyi misin?
A; İyiyim.Doğrulmak istemiştim sadece.Uyu sen.
S; Yok, uykum kaçtı.
A; Üzgünüm.
Kaşlarını çattı
S; Ne için? dediğin de demek istediğini anladığım için susmayı tercih etmiştim.
S; Her neyse uyandığına göre git odanda yat!
A; Kalkabilsem giderim!
S; Of of! Yardım edeyim.
A; Hayır istemez.
Yavaşca kalkmaya yeltendim ama olmadı başaramadım.Her yerim ağrıyordu..
A; Ahhh..Kalkamıyorum.
Her yerim ağrıyor.S; Of! Başıma kaldın yani .
A; Ee bir bakima öyle diyerek sırıttığım da dilini çıkarmıştı.Buna daha çok güldüm.
S; Gözünü kapat giyincem.
A; Giyin, görmediğim şey değil.
S; Ya salaak!!! Hayvan herif! Kapat gözünü! Fırlatırım yatakdan da odadan da seni!!
A; Oowww için de ne varmış senin böyle.
S; Kapat gözünü!
A; Tamam .Tamam kapattım diyerek gözlerimi kapatmıştım.Bu hali çok hoşuma gitmişti.Asi ve utangaç..Bir süre gözüm kapalı kaldığın da artık sıkılıp gözlerimi açmıştım.Ona baktığım da çoktan giyinmiş saçlarını tarıyordu.
A; Neden bu kadar bekletiyorsun?
S; Aaa sen burdamıydın.Pardon unutmuşum.
A; Pordon onotmoşom.
S; Bir şey sorcam.
A; Sorma desem de sorucakmisin?
S; Evet.Kim yaptı bunu sana?
Bir an afalladım.Hiç beklemediğim bir soruydu. Ona baktığım da cevap bekliyordu.
A; Ta-nı-mı-yorum.
Kekelemiştim.Bu berbattı!
Bir kaç adım atıp yaklaştığın da yüzünü yüzüme doğru getirdi.Hayır hayır bunu yapmamalı..S; Yalan söylüyorsun.Bu umrum da değil.Kim yaptıysa intikamı mı almış..İşin en güzel yanı ne biliyor musun? Bana muhtaç kalmış olman..