İstediğiniz gibi biraz yakinlasma yapddim dnfnn oldumu genjler?
Bol yorum istiyim ona gore.Aliden;
Gözüme bir gram uyku girmiyordu.Selin ise mışıl mışıl uyuyordu.Nasıl bu kadar rahat uyuyor ya? Ağlama seslerini de mi duymuyor? Üzgünüm bebeğim seni uyandıracam çünkü oğlan susmuyor ya! Selinin dudaklarına sıkı bir öpücük kondurdum.Biraz kımıldanmıştı.
A; Selin uyan.
S; Hiiihm.
A; Selin! Uyan ya çıldırcam çocuk ağlıyor uyan!
Selin gözlerini yavaşca acıp bana baktı.Bakma şöyle tutamıcam kendimi .
S; Neden bakmıyorsun?
A; Hı -ne?
S; Ali! Neden berke bakmıyorsun!
A; Akşamdan beri bakıyorum. Selin gözüme gram uyku girmedi! Sen nasıl uyudun.
S; Çünkü çok yorgunum ali .Yeni doğum yaptım farkındaysan.
A; Off uyucam ben .
S; Pekala aşkım uyu sen ben berke bakıcam duş alıcam sonra kahvaltı hazırlarım diyerek dudağıma minik bir öpücük kondurup yatakdan kalktı.Şuan eğer uykum çok olmasaydı fena şeyler olabilirdi.....
--------------------
Dudağıma konan öpücük ile gözleri mi açtım.Selin bana bakıp gülümsüyordu.
S; Kalkkk bakalımm.
A; Kalkmasaagm.
S; Kahvaltı hazır ama.Hem berkde uyudu.
A; Uyanır o .Hevesim kursağım da kalıyor.
S; Ben kahvaltıya iniyorum.Gel Ali sende .
A; Tamam of..!
...............
Kahvaltı bitmişti.Selin bulaşıkları topluyordu ben ise onu izliyordum.Çocuk doğurmak ona ayrı bir yakışmıştı.Kalçaları daha mı ne güzel oldu? Yoksa ben 7 aydır selinle birlikte olmadığım için fazla mı geldiler bana? Yavaşca seline yaklaştım, arkasından yaklaşıp sarıldım.Boynuna minik minik öpücükler ve ısırıklar bıraktım.
S; Ali rahat dur.
A; Duramıyorum.
S;,Berk uyanırsa yine üzüleceksin.
A; Uyanmadan yapalım selin.Yoksa kafayı yicem bak.Nasıl bir durum da olduğumu görmüyor musun?
S; Tamam, aşkım tamam.Sakin ol mavi.
Bir anda belinden tutup kendime iyice bastırdım.
A; Olamıyorum..Duramıyorum.Şuan şu yemek masasın da -cümlemi tamamlamadan selin omzuma yumruk attı.
S; Sus! Saçmalama .
A; Ne yapayım öpe- ve berk yine ağlar!
S; Üzgünüm aşkım..Gitmem gerek.
--------------
Oda da 15 dakikadır hala selini bekliyorum delirmek üzereyim.Çocuk! Sen hele bir büyü!.Dayanamayıp yatakdan kalktım ve odadan çıkmaz üzereydim ki selin bir anda içeri girdi.Ah evet!
A; Uyudu mu? Uyudu de!
S; Uyudu Ali sakin ol.
Selini kendime nasıl çektiysem dudaklarımız birbirine yapışmıştı.Tabi ki bırakmıcam.Dudaklarını dudaklarım arasına aldım.Yumuşacık dudaklarını öperken kendimi tutmak da zorlanıyordum.Ellerimi yavaşca kalçalarına götürdüm ve kalçalarını sıktım.Ağzıma yavaşca inlediğini duyduğum da bu çok hoşuma gitmişti, tabi ki daha çok da tahrik etmişti.Ellerimi kalçalarından çekip tişörtünün eteklerini tuttum ve tişörtünü kafasından çıkardım.
S; A-Ali ..Lütfen.
A; Selin sus, şimdiden sonra hiç bir şey durduramaz beni.Berkin ağlaması bile.
Selinin cevap vermesine fırsat vermeden tekrar dudaklarına yapıştım.Dudaklarını fazla sert öptüğümün farkındayım ama özledim!.Selinin belinden tutup yatağa yürüdük.Yavaşca onu yatağa uzandırttım.Tişörtümü ve pantalonumu çıkarıp üzerine yavaşca uzandım .Dudaklarımı yavaşca boynuna götürüp emdim.Yavaşca göbeğine doğru öpücükler kondurdum.A; Selin, dayanamıyorum artık.
S; Be-ben de
O kelimeyi duymam ile kendimi daha fazla tutamayarak selininniçine yavaşca girdim.Ağzından hafifçe bir inilti kaçmıştı.
Bunu önemseyecek durumda olmadığım için aldırış etmedim ve işime devam ettim.Selinin tırnakları omzumu parçalıyordu..Selinin içine gitgel yaptıkça iniltisi daha da yükseliyordu.Bu beni daha çok çıldırtıyordu...Uzanıp selinin dudaklarına öpücük kondurduğum da bir anda kapı zilinin sesini duyduk.A; Hassiktir! Şansıma sıçayım ben!! ...