43

3.9K 231 40
                                    

Bol vote vw yorum istiyorummmm ama en cok yorummm

Hala daha selini bekliyordum.Artık gözlerim kapanmaya başlıyordu.Ah be oğlum zamanı mıydı? Uyumucam hayır, uyumucam.Ali tut kendini uyuma sakın.Allahım uyku beni alıp götürmek üzere..Uyumamak için yatakda doğrulup selini biraz da öyle bekledim.Hala daha ses yoktu! Meraklanıp kalktım ve oğlumuzun odasına girdim.Odaya baktığımdaysa selin odada ki kanepe de berkde kucağın da ikisi uyuya kalmış. Allahım! Şimdi mi? Neden? Neden şdim.Ah be güzelim beni öldürecek misin? Gösterip de vermemek gibi oldu bu şimdi.Ama bir şey diyim mi? İkisi de harika görünüyor! O kadar güzeller ki ben bu tabloyu hak edecek ne yaptım diye düşünmüyor değilim.Ben bu tabloya layik miyim? Yanlarına yaklaştım ve berki kucağından alıp beşiğine koydum.Selini de kuçcğıma alarak odaya götürüp yatağa yavaşca bıraktım.O kadar mükemmel ki o tombik yanakları ona o kadar yakışıyor ki.Bebeksi suratı, o güzel kokusu, koca gözleri, uzun ince saçları.O kadar harika ki..Ben bu güzelliği sonsuza kadar istiyorum..Saçlarına ufak ve nazik bir öpücük kondurup yanına uzandım.İkimizin de üzerini örttüm.Başımı o sarhoş edici kokusuna gömüp gözlerimi kapadım.İşte bu huzurdu...

.............

Bir ağlama sesi ile gözleri mi açtım.Seline baktığım da uyuyordu. Mecburen yatakdan kalkarak berkin odasına girdim.Ah be oğlum! Önce karımdan ,sonra uykumdan ettin beni.Ne yapayım ya ben seni? .Gülümseyerek onu kucağıma alarak pış pışlamaya başladım.Daha üç günlük olmasına rağmen gülümseyebiliyordu.Başımı boynuna gömüp kokusunu içime çektim.Harika bir koku, tıpkı selin gibi...Annesi gibi kokuyordu.Sakallarımı hafifçe ona sürttüm.

A; Büyüyünce senin de böyle sakalların çıkacak.Yakışıklı olacaksın.Kız arkadaşın olacak, onu eve atmak isticeksin.Eve aldığın da ise ben sizi basacam sana kızacam.Sonra annen gelecek.Bize bakarak "ne oluyor bura da " diyecek.Ben ise yaptığın yaramazlığı gizleyip, annene yalan söyleyeceğimm.Sen ise bana sarılıp teşekkür edeceksin..Daha sonra evleneceksin, gideceksin yanımızdan.Arada bir arayacaksın.Belki de ilk bayramımız da kucağın da torunumuz ile geleceksin.Annen mutlulukdan ağlayacak.Ben ona sarılacağım.Sonra tornumuzu kucağımıza alıp koklicaz, tıpkı şuan seni kokladığım gibi...

Uyuduğunu gördüğüm de berki beşiğine bıraktım ve üzerini örttüm.Biraz onu uyurken izledim.Tıpkı annesi gibi uyuyordu...Tıpkı bir melek gibiydi.Benim meleklerim...

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin