Arkadaş kapak yapabilen var mi?
Ali ile birlikte oldukdan sonra ali uyuya kalmıştı.Bir müddet onu izledim ellerimi saçları arasına götürüp okşadım.Yanağına hafif bir öpücük kondurarak yatakdan kalktım.Üzetime Alinin tişörtünü giydim ve ime telefonu alıp banyoya geçtim .Alinin duyup uyanmasını istemiyorum.Telefonda iremi aradığım da ilk çalışta açtı.
İ; Kimsiniz?
S; İrem ben selin..
İ; Ne var? Ne istiyorsun kocan gibi bağırıp çağırmak mı!
S; Hayır, hayır tabi ki.Lütfen kapatma beni dinle.Senin ile konuşmak istiyorum.
İ; Ne konuşacakmışın benim ile? Bak ben yalan söylemiyorum tamam mı? O adam annemi terk edip gitti.Ardın dan ben oldum.Alinin benim kardeşim olup olmaması umrum da değil.Ben o adamdan intikamı mı almak istiyorum sadece !
S; Sakin ol.Öncelikle ali çok şaşkın ve kızgın ama ben onu senin ile konuşması için ikna edeceğim.Sonuçta siz kardeşsiniz.Her ne akdar kötü bir şekil de olsa.bile babalarınız aynı..
İ; Selin ben aliyi değil o adamı istiyorum.Onu bulup her şeyi yüzüne vurmayı, haykırmayı.
S; Ali? O senin abin.
İ; Biyolojik olarak abim evet ama benim için manevi bir değeri yok Alinin.He o isterse benimle konuşmak konuşurum.İstemezse zorlama.selin, yapamam...
S;,Pekala ben yine de i ile konuşacağım.
İ; Nasıl istiyorsan..Kapatıyorum.Umarım görüşürüz sen çok iyi bir kızsın çünkü..
Tam bende bir şey diyeceğim sırada telefonu kapattı..
Yüzümü yıkamak için çeşmeyi açtım ve soğuk suyu yüzüme vurdum..Kafamı kaldırdığım da karşım da ayna da aliyi gördüm.Ona doğru gülümseyerek döndüm.S; Uyumuyor muydun?
A; Uyuyordum da seslere uyandım.Kimin ile konuşuyordun sen?
S; Ee, şey annem ile aşkım.Öyle ne var ne yok diye işte.
A; Pekala..Ee ama biliyor musun?
S; Neyi?
Gittikçe bana yaklaşmıştı.Dudakları dudaklarıma hafifce değiyordu..
A; Çok özledim.. Yetmedi.
S; Ali daha yeni yaptık.
A; Biliyorum ama uzun süre yapamdık ve bu yetmedi.
S; Sapık, hayır başka zaman.
A;Lütfeen, karıcım..
Dudaklarını boynuma bastırıp öptüğün de istemsizce bir inilti kaçtı ağzımdan..Lanet olsun! Hayır diyemiyorum ki..
A; İstiyorsun biliyorum..
Tekrar bir öpücük kondurduğun da kollarımı boynuna sararak daha çok kendime çekmiştim..
S; Şerefsiz, bilerek yapıyorsun..
A; Eehh, hoşuma da gidiyor
S; Öyle mi ali bey?
A; Öyle selin hanımm
Gülerek aliyi ittim ve ondan uzaklaştım.
S; Yok sana! Bir ay onunla idare edeceksin.
A; Yaa ne yaptım niye yaaa?
S; Suus! Ceza sana.
A; Bu nasıl bir ceza selin ya? Aşkım ne eşşeklik yaptım bilmiyorum ama affet hadi.
S; Cık, affettir kendini öyle.
A; Nasıl?
S,; Onu da sen bul KOCACIM..