Twitter adresim; sipaydigirl takip edin canimlar
Elimden silah düşmüştü.Ardından yere yığılmıştı.Elime baktığım da elim kan içindeydi...Vurulmuştu.Telaştan elim ayağima dolanmiştı.Ben ne yaptim böyle? Hemen berki kucagima alip arabaya koyfum bende arabaya binip hızlıca eve doğru sürdüm.Onu orada bırakmak vicdanim el vermiyordu ama orada kalmalıydı.Bir süre sonra eve geldiğim de berki arabadam aldım ve seline kapıyı açması içim mesaj attım.İki dakika geçtikden sonra selin kapıyı açmıştı.Kucağım da berki görünce bir sevinç çığlığı atıp onu benden aldı ve sıkıca sarıldı.Boynuna minik minik öpücükler konduruyordu.
A; Sana söz vermiştim. Oğlumuzu sağ sim getireceğim diye.
Selin kafasını kaldırıp bana baktığın da gözleri kocaman açıldı.
S; Aliiiiii! Bu ne hal! Ne yaptı sana!!!
A; Sakin ol iyiyim.
S; Ne demek iyiyim! Suratın kan kaçağı gibi ali.
Berki kanepeye bırakıp yanıma geldi ellerini suratım da gezdiriyordu.
A; Yapma
S; Acıyor mu?
A;Acımıyor...
S; Ne yaptın ali? Bu halin ne böyle mavim?
A; Sadece oğlumuzu kurtardım.
S; Ya sana bir şey olsaydı?
A; Ama olmadı.Bak iyiyim ben.
S; Seni salak! Ben hanginiz ile uğraşayım! Baba oğul bir gün öldüreceksiniz beni !
A; Siish öyle deme..Ellerimi yanaklarına götürüp akan göz yaşını sildim.Ellerini elime vetirip sıkıca tuttu ve elime bir öpücük kondurdu.
S;Size bir şey olsaydı ben yaşayamazdım ali
A; Bak bende berk'de burada ve iyiyiz.Artık mutlu ol.
S; O peşimizi bırakmıcak ali.Ne yapsak nereye gitsek olmucak, bulacak ali bizi.
A; Siist ..Artık bulamıcak selin..
Kaşlarını kaldırıp bana anlamsızca baktı.Bu hali bile güzel.
S;Ne demek bu ali?
A; Bulamıcak işte.
S;,Ali! Ne oldu! Hemen anlatıyorsun!
A; Bir şey olduğu yok selin! Artık uğraşmaz bizim ile parasını aldı!
S; Ali, yalan söylüyorsun.Bir şeyler var.Lütfen doğruyu söyle.
Kafamı yere eğip bir süre halıyı izledim.Desenleri ezberledim o derece.
Selinin sesi ile kafamı kaldırıp ona baktım.O koca güzel gözleri yine korkuyla doluydu.S;Ali söyle..
A: Onu öldürdüm..Ama isteyerek olmadı selin.Silahı elinden almaya çalışırken bir anda patladı.Onu orada bırakıp gelmek zorun da kaldım.Vicdanim hiç rahat değil.Bize ne kadar kötülük yapsa bile böyle ölmeyi hak etmiyor kimse..Selin vicdan azabı çekiyorum..
S; Ben sana bu temiz kalbin yüzünden aşık oldum.İçin de ki o minik, şefkatlı çocuk yüzünden..
A; Selin, ne olur beni bırakma..Ne olur gitme..Sen giderse o minik çocuk ölür..
S; Seni bırakmam için bu evden tabutumun çıkması gerek..Ben sana bağladım be mavi.Nasıl bırakıyım? Sen benim damarım da ki kan, mantımın üstün de ki yoğurt, baklavanın üzerin de ki şerbet gibisin.Olmazsan olmaz...
A; Karnın açıktı herhalde?
S; Romantikliği bozmasan olmaz.
A: Sende benimmm çileek reçelimsiiin kızma Hemen bir tanem ..
S; Ali cidden açıktım.
A; Bana diyene bak.
S; Şuan seni bile yiyebilirim.
A; Olmaz berk uyanır.
S; Laan! Döverim seni git duş al pis!.Temizlen gel, bakarız bir şeyler.
A; Bakarız bebeğim.diye ona göz kırpıp banyo'ya girdim..