Biraz daha vote ve yorumlar artsa keskii
Alinin Ağzından
Eve geldiğimiz de selin çok yorgun olduğunu ve uyuyacağını söyledi.Bende onu hasta ve hamile haliyle tabi ki müştemilatta yatırmayacaktım.Benim odama gidip yatmasını söyledim.Önce mırım kırım edip itiraz etti sonra mecbur kalıp odama çıktı.Bende yanına çıktım.Uyuyana kadar başın da bekleyecektim..İdaya girdiğimiz debana dö dü bir şey söyleyecekti.
A; Söyle selin?
S; Ali bak uyucam ama sen sakın bir yere gitme.Bir şey yaomaya kalkma lütfen Ali.
A; Sen bunları düşünme.Yoruldun bir tanem uyu.Dinlenmen gerek hamilesin hem sen..
S; Ali lütfen.İçim rahat değil. Ben uyudukdan sonra gideceksin biliyorum.Ayrıca ben bu evde kalmak istemiyorum Ali.Kovulduğum yerde duramam.
A:Bir kaç gün sadece bir kaç gün dayan tamam mı? Ondan sonra kendi evimize çıkarız çünkü bende bu evde durmayacağım artık.
S: Baban ile benim yüzümden kahga ettin Ali.
A: Hayır biz onun ile zaten hep böyleyiz.
S: Ali ne olur pişman olacağın şeyler yapma.
A: Selin uyu ama artık.
S;Bana söz vermeden uyumayacağım.
A; Offf selin! Tamam söz bir şey yapmayacağım.
S: Uyuduğum da ya gidersen ?
A; Selin lütfen uyu artık!!!
S; Gidiceksin !!!
A; Gidicem!! Evet o adamı gebertecem oldu mu!!! O adam ölmeden bize rahat yok anlamıyor musun sen bunu selin!
S; Ali! O çok tehlike .Anneme hep bağırırdı.Kimi zaman döverdi..Ufaktım daha elimden bir şey gelmiyordu.Küçük kardeşim kundağın da ağlıyordu..Ben ise odam da.O adam anne mi dövüyordu Ali..Anne mi kurtaramadım.Kardeşimi kurtaramadım onun elinden...
Göz yaşları yanaklarından süzülürken yanına gittim .Ellerim ile yüzünü avuçlayıp göz yaşlarını sildim..Başını gögsüme yasladığında saçlarından öptüm.A; Sana söz veriyorum selin.Anneni de kardeşini de yanına getireceğim...
Şimdi kendini üzme bebeğimize zarar verebilir.Biraz uyu hadi.Ben buradayım.S: Ali, ne olur gitme..
A; Tamam gitmeyeceğim..
Başını yastığa koydu ve yana kayıp gelmemi işaret etti.Bende yanına uzandım.Bana doğru dönüp sıkıca kollarını bedenime sardı başını da gögsüme koyup gözlerini yumdu..Yavaş ve sakince saçlarını okşadım..Bir kaç dakika sonra uyuduğunu gördüğüm de gülümsedim.
Kalkmak için yeltendiğim de daha sıkı sarıldı ve bu benim kalkmama engel oluyordu.Kalkamamıştım.Gitmeliydim ama o adamı bulmalıydım.Seline söz vermiştim ama gitmicem diye..Sözümde durup kalkmadım ve ona iyice sokulup sarıldım.Başımı onun o güzel kokan boynuna gömüp bende kendimi huzurlu bir uykunun kollarına bıraktım..