Bayramda yazamicam kisa oldu ama idare edin yorgunum.Bu arada herkesin bayrami mubatek olsun şimdiden.
Alinin Ağzından
Selinin dedikleri ne kadar moralimi bozsa bile sesimi çıkarmadım.Evet ona muhtaçım, onun bana dokunmasına, onu hissetmeye muhtaçım.
S; Sana yemek getiririm.
A; Sağol.Zahmet etme.dediğim de gülerek odadan çıkmıştı.Acayip tuvaletim gelmişti ama kalkmakta zorlanıyordum.Bu yüzden selini bekledim bir süre.Aradan on veya on beş dakika geçtikden sonra gelmişti.
S; Al bakalım ye .Ölme aclıktan.
A; İstemez misin ölme mi?
S; İşime gelir ama açlıktan ölmeni istemem.Acı çekerek ölmeni isterim.
Zaten her saniye acı çekerek ölüyorum.
A; Wooa acımaz sözler.Çok canımı yaktı ya.
Ne kadar dalga geçercesine desem de canımı yakıyordu böyle olması.
S; Neyse ye yemeğini.Dinlen çabuk iyileş ve defol git! .
A; Önce çişe gitmem gerek yoksa altımı temizlemek zorunda kalacaksın.Aslın da çok güzel olur ya.
S; Iyk!! Hayır! Sakın! Kalk kalk! diyerek kolumdan tutup kalkmama yardım etti.Kalkıp tuvelete girdim ve işimi halledip elimi yüzü yıkayıp çıktım.Zor yürüyordum hala daha.Selin koluma girdiğin de ona bakarak güldüm.
S; Ne gülüyorsun ya?
A; Bana kıyamıyorsun..
S; Ne alaka!
A; Eğer kıyabilseydin bırakırdın beni.
S; Acınacak haldesin Ali.
A; Hihi öyledir.
S; Seni dövmek istiyorum!!!
A; Ne duruyorsun? dediğim de kaşlarını çattı ve beni yatağa doğru itti.Yatağa boylu boyunca serilmiştim.Üzerime çıkıp tokat atmaya ve saçlarımı çekmeye başladı.Daha fazla vurmaması için kollarındam tutup durdurdum.Aslında şuan ki halimiz çok hoşuma gitmişti.
A; Yavaş ol be güzelim.
S; Bırak kolumu! Hayvan dövücem işte diye üzerimde tepinmeye başladı.
A; Ahh! Kızım yavaş! Hasta bir insanım!
S; Keşke orada ölseydin!
A; Bunu istemezdin!
S: İsterdim! Bana bunları yaşatmaya hakkın yok! Ben babamdan kaçtım, o adamın bana dokunmasına izin vermemek için elimden geleni yaptım! Se-sen! Sen bana tecavüz ettin Ali! Hayatım da yaşadığım en kötü şeydi! Ben sevdiğim adam ile hayal ederken sen çıktın karşıma! Beni maffettin Ali! Sen beni öldürdün! Orada boğulmanı istemezdim! Evet çünkü senin sevenlerin var! Arkandan ağlayacak kişiler var! Ama benim yok! .Bunları ağlayarak söylemişti.Tek kelime etmeden güzel yüzüne bakıyordum..Ağlamak yakışmadı güzelim.
A; Özür dilerim...Sana bunları yaşattım.Biliyorum ve özür de dileyemem.Çünkü geçmicek...Ama inan ki pişman değilim.Çünkü sana sahibim.
Gözlerime anlamsızca bakıyordu.Bir şey demeden üstümden kalktı tam gidecekken ona seslendim.
A; Beni bu hale kimin hetirdiğini merak ediyormusun?
S; Etmiyorum.
Arkasını dönmeden demişti.Gülümsedim.A; Peki.
Bir anda arkasını döndü ve
S; Kim yaptı? dedi.Kafamı kaldırıp ona baktım.
A; Baban yaptı selin...Baban yaptı.