32

4.4K 265 21
                                    

80 vote 20 yorum sınır . Bunu da sezon finali veha final yapcm sanirm gelmiyo aklima

Alinin Ağzından

Eve geldiğimiz de selin karnım ağrıyor deyip uzanmıştı.Bugün çok sitresli bi gündü ikimiz için de .Selin biraz dinlenirken bende ona bir şeyler hazırladım.Hiç bir şey yememişti..

...................

Yemek pişmiştimTabağa koydum ,biraz  su da koyarak odaya çıktım.Baktığım da uyuyordu.Ellerimi saçları arasına götürdüm.Saçları ile oynamaya başladım.
Yanağına  öpücük kondurup seslendim.

A; Selin uyan hadi bir şeyler ye.

S; Hiiihhg

A; Hadi bebeğim kalk.

Selin doğrulduğun da gülümsedim  ve tepsiyi kucağıma koydum.Çatalı yaptığım makarnaya batırdım ve selinin ağzına götürdüm.

A; Hadi aç ağzını ye .

S; Hiiih istemiyorum Ali ya.

A; Ama bak sabahdan beri bir şey yemedin .

S; Karnım çok ağrıyor Ali.

A; Bir tanem ye geçer.Açıktın çünkü.

S; Ama ben mangal istiyordumm

A; Selin onu da yaparız! Ama şimdi değil. Biraz sesimi yükseltmiştim.Seline baktığım da bozulduğunu anladım.Yaklaşıp dudağına öpücük kondurdum .

A; Hadi sevgilim. Bugün olanları biliyorsun.Yarın yaparım tamam mı? Ama şimdi bununla idare et .

S; Sen yedircen amaa hepsini

A; Zevklee! ...

.....................

Yemek yeme işlemi bittikden sonra selinin yanına uzandım.Ellerimi sıkıca beline sardım ve başımı o boğulmak istediğim kokusuna gömdüm.

A; Bugün olanları unut .

S; Unutamam...

A; Unutmalısın.

Yüzünü bana dönerek gözlerini gözlerime kenetledi.

S; Senin acı çektiğini nasıl unutayım ali. Nasıl unutabilirim göz yaşlarını.Unutamam Ali.

A; o zaman düşünme tamam mı? Senin gözün de ben öyle düşmüş biri olarak görünmek istemiyorum.

S; Hayır! Asla.Saçmalama.Sen benim hayatım da gördüğüm en güçlü erkeksin Ali.Bunca acıya rağmen mutlu olabiliyorsun..

A; Çünkü yanım da sen varsın.Bir de bebeğimiz diyerek göbeğinden öptüğüm de kıkırdadığını duydum.Kafamı kaldırıp gözlerine odaklandım.

A; Ben mutluluğu seninle tatdım.Acılarım sen sarılınca bitecekmiş gibi...Bitiyor da.Sen bana sarılınca unutuyorum.Eğer orada bana gelip sarılmasaydın ben bu halde olamazdım..
Gülümsediğin de daha çok yaklaşarak önce çenesinden sonra ise o çilek dudaklarından öptüm..

A; Bu dudaklar..

Gözlerine çevirdim gözlerimi.

A; Bu gözler..

Anlını öptüm.

A; Ve sen...Sadece benimsin.Bu yüzden mutluyum..Kollarını boynuma dolayıp beni kendine çektiğin de güldüm.Hoşuma gidiyordu.

A; Yaramaz kızz.

S; Hiiihhh, sadece sarıldım.

A; Ben daha fazlasını istiyorum amaa...

S; Biliyorum, bende ama bebeğe zarar gelebilir..

Dudaklarımı sarkıtıp ona masum masum baktım.

A; Ama doktooor bir şey olmaz dediiiigg

S; Biz yine de yapmayalım.

A; Özledim amaa .

Onu tahrih edeceğini bildiğim için yüzlerimizi yaklaştırdım ve dudaklarına nefedimi vererek konuştum..

A; Biliyorum ki sende özledin ve bana karşı koyamıyorsun...

KURTAR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin