-22-

1.3K 133 19
                                    

Byl den D.

Nebo spíš den P?

P jako párty, na kterou jsem se chystala jít.

Dean tu měl být za necelou hodinu a já ještě nebyla vůbec připravená. Před chvílí jsem si umyla vlasy a teď jsem měla na hlavě turban a okolo těla obmotaný ručník. Už teď jsem věděla, že nestíhám a vybírání oblečení mi to vůbec neulehčovalo.

Měla jsem si jít včera koupit něco na sebe. Prostě jo, ale já místo toho radši pracovala na své práci psaní. Bezvadný.

Stála jsem před skříní a zoufale zírala na svých pár kousků, které jsem si vůbec mohla obléct na párty. Nakonec jsem si oblékla obyčejné černé tílko a mé oblíbené džíny. Položila jsem to na postel a šla se upravit. Když jsem si udělala vlasy a namalovala se, sbalila jsem si kabelku, přehodila přes sebe kabátek a šla jsem čekat dolů před dům. Dean tu měl být každou chvíli.

Vyzvednul mě v taxíku a společně jsme jeli až do Charlieho sídla. Když nás taxikář vyhodil před domem Charlieho, zůstala jsem na chvíli stát a jen obdivovala tu budovu, před kterou jsem stála. Bylo to obrovské. Příjezdová cesta byla jako z těch Hollywoodských filmů s kruhovým objezdem, kde se shromažďovala auta a vystupovali lidé. Dům byl osvícen světly a okolo obrovských vchodových dveří byly pověšené balónky.

,,Říkal jsem, že je to velký," podotkl Dean a šťouchl do mě. Zavřela jsem pusu.

,,Jo, ale na tohle jsem teda nepomyslela. Je to jako z nějakýho filmu,"

,,Vevnitř to bude ještě lepší," zasmál se Dean.

,,Chci domu, sem v žádným případě nepatřím," řekla jsem znechuceně. Museli být nechutně bohatý a ještě ho tady nechali pořádat párty, kam si přivedl celou školu.

,,Katie, jen na chvíli," podíval se na mě Dean.

,,Fajn," povolila jsem a pokračovali jsme po štěrkové cestě až k domu.

Přivítaly nás tam polonahé hostesky. Měly na sobě jen černé krajkované prádlo a na očích škrabošky. Jedna se na Deana pěkně usmála a hned mu nabídla šampaňské, ale on odmítl a skoro se na ni ani nepodíval, což mě překvapilo.

Pokračovali jsme dál do domu a já si všechno kolem sebe prohlížela. Hostesky v sexy černém prádle byly všude a já pocítila závist nad jejich dokonalým poprsím a zadkem. Ani jednu z věcí jsem neměla, ale Dean jim přesto nevěnoval ani jeden pohled. Rozhodla jsem se ho trošku vyzkoušet.

,,Proč tu chodí ty sexy holky?" zeptala jsem se. ,,Slouží jako číšnice, nebo pokojová služba na později?"

Dean se na mě překvapeně podíval, ale bylo na něm vidět, že je trochu v rozpacích.

,,Jsou za to dobře placený a nikdo je v těch maskách nepozná. Nedivil bych se, kdyby to byl někdo z naší třídy. A fakt jen roznáší pití, nic víc," odpověděl.

,,Líbí se ti to?" nevěřila jsem, že jsem se ho zeptala, ale když na mě pobaveně koukal, nemohla jsem zabránit tomu, že jsem se cítila trapně a chtěla utéct.

,,Komu by se nelíbily pěkný holky, ale takhle to neberu." povzdychl si. ,,Nech to být Katie. Ať dělají svojí práci. Pojď si radši pro něco k pití," zatáhl mě za rukáv na druhou stranu chodby.

,,Ale já nepiju. Víš přece, jak to dopadlo minule," řekla jsem a on se usmál.

,,Jedno pivo tě nezabije," mrkl na mě. ,,A navíc, tě budu hlídat,"

The Fox // H.S. ff CZKde žijí příběhy. Začni objevovat