p.o.v. Sky
Ik kijk in de kledingkast. Wat doe ik aan? Ik schraap mijn keel en haal mijn hand door een rek met jeans. Nee, dit is het niet... Dan eerst maar een... "Godver Enrique!" Schreeuw ik als hij van achter ineens heel hard hoest. Ik schrik me dood. "Sorry, het was niet mijn bedoeling je zo te laten schrikken." Grinnikt Enrique. "Nou echt niet? Ik geloof je niet. Je hebt dat al zo vaak gezegd en al die keren was het achteraf wel je bedoeling. Dus lieg maar niet en zeg het maar gewoon." Lach ik. "Wat ben je doen?" vraagt hij nieuwsgierig. "Had ik je dat nog niet verteld? Ik ga vanavond naar de jongens toe. Ik wilde ze verrassen en aangezien ik James nog helemaal niet heb gesproken, hij heeft het vreselijk druk en ook bijna geen tijd om te bellen, weet hij het ook niet. Ik hoop dat ie het een beetje een leuke verrassing vind, want ik heb geen zin in een ongemakkelijke sfeer... Ik moet hem ook nog steeds niet verteld over mama... Alleen ik kan nu geen goeie outfit vinden..." "Let me help you." Hoor ik Damen zeggen. Ik zie hoe hij zijn hoofd om de hoek steekt. "Kom hier broertje." Grinnik ik. "Enrique, jij bent aan de beurt nu hè met eten koken?" "Weet ik, het eten staat al in de oven." "Oeh, vertel." Zeg ik nieuwsgierig. "Lasagne." "Oeh jammie." Hij begint te lachen. "Ik zal alvast 1 van mijn koffers inpakken." Ja, Enrique gaat vannacht weg. Hij heeft overplaatsing aangevraagd en die gekregen. Het gaat niet goed met zijn oma, en wil daarom graag wat eerder terug. Ik heb het nooit geen probleem gevonden. Ik ben hem dankbaar voor alle tijd dat hij me gesteund heeft, in de tijd dat ik Connor kwijtraakte, dat we mama verloren. Hij is er altijd voor me geweest en ik ben er ook voor hem. Ik heb het hem duidelijk gemaakt, meerdere keren.
"Die meidenpraat hoef ik niet aan te horen, mij niet gezien." Lacht Enrique en hij loopt de kamer uit. Ik schud lachend mijn hoofd en richt me tot Damen. "Ga je gang." Zeg ik als ik naar de kast wijs. "Wat voor outfit zoek je?" "Niet een al te ruige outfit. Een beetje verlegen misschien zelfs wel." Hij knikt en zoekt mijn kledingkast af. Ik zucht en plof op bed. "Hoelaat moet je er zijn?" "Het begint half 9, maar ik wil er wel vroeg zijn om een goed plekje te krijgen. Zonder kaartje kom ik er ook wel in maar dat is zo onbeschoft. Ik bedoel ik heb geen relatie meer met Connor dus ik heb ook het recht niet om gratis te gaan..." Hij haalt zijn schouders op en laat zijn hand door het rek met jurken glijden. Deze blijft hangen bij een zwart jurkje met kantjes aan de onderkant. Hij haalt het jurkje van het rek en ik sta op. Ik neem het jurkje van hem over en bekijk hoe hij door mijn shirtjes gaat, duidelijk gericht op zoek naar iets. Ik zie hoe hij een groen zwart geblokt bloesje uit het rek trekt. Hij kijkt kritisch of het erbij past. Hij knikt goedkeurend. Dan laat hij bedenkelijk zijn ogen een paar keer langs de schoenen glijden. Uiteindelijk pakt hij een paar zwarte laarsjes. "Wauw, ik ben onder de indruk. Je word nog modebewust." Hij schiet in de lach. "Na het eten omkleden, ander worden je kleren vies." Zegt hij. "ETEN!!" Roept Enrique. "Yo!" Ik en Damen lopen naar beneden en gaan aan tafel zitten. Dat ziet er nog eens lekker uit.
"Was lekker Enrique, dankjewel." Lach ik vrolijk. Ik word steeds drukker, niet alleen fysiek maar ook in mijn hoofd. Mijn hersenen draaien overuren en ik word langzaam steeds vrolijker en enthousiaster. Ik heb zin om de jongens weer te zien, al kijk ik er tegenop weer tegenover Connor te staan... Het loopt al een tijdje totaal niet tussen ons dus ik ben best bang dat hij nu boos op me is. "Ik ga me even omkleden en even douchen enzo." Zeg ik met een brede glimlach. "Is goed meid, totzo." Grinnikt papa. Ik loop de trap op en huppel over de overloop. Ik heb er zo veel zin in! Ik open de deur van mijn slaapkamer en ik plof neer op mijn bed. Ik pak mijn telefoon en open twitter. Een tweet van James doet me lachen.
We are happy boys knowing that tonight we Will end The Tour in London! we are going to play in Wenbley tonight, and to every single one of you that's going to be there: SEE YOUR BEAUTIFUL FACES TONIGHT!!
Ik heb sterk de neiging te reageren in de hoop dat hij het niet ziet voor de show, maar de kans dat hij me herkent is supergroot. Dus ik gooi mijn telefoon op mijn bed en loop fluitend naar de stoel waar ik mijn kleding over heb gehangen. Ik trek het zwarte jurkje aan en het bloesje er overheen. Damen heeft een goed gevoel voor mode. Altijd al gehad eigenlijk. Ik wissel van sokken, van hoge naar enkelspelen zodat je ze niet boven mijn laarsjes uit ziet komen.Dan loop ik naar de badkamer en haal ik een borstel door mijn haar. Ik loop naar het kastje in de hoek van de badkamer en open de onderste la voor een elastiekje. Zal ik mijn haar vast doen? Ik zucht en doe het niet. Ik schud mijn haar een aantal keer tot ik er tevreden over ben en doe dan een laagje make-up op. Geen foundation, geen zin in. Dat doe ik bijna nooit op omdat het naar mijn mening zinloos is. Je verbergt jezelf achter een dikke laag dat werkt als een soort masker. Je bent perfect zoals je bent en daar heb je in principe geen make-up voor nodig. Dat is wat mama ook altijd zei als ik mijn make-up deed toen ik nog hier in Engeland woonde. "Damen! Papa is nog even weg voor werk maar kun jij me dan brengen?!" "Tuurlijk." Zegt hij als hij met de autosleutels de gang in komt. "Bedankt broertje." Lach ik. Ik volg hem naar zijn auto en stap in als hij deze van het slot haalt.
Als Damen wegrijd staat er nog geen rij. Geen wonder, ik ben een uur te vroeg. Het is half 7... ik ga bij de deur staan en niet veel later, verbaasd het me dat er een grote groep fans aansluit. "Oh my gawd, jij bent Sky!" "Ja, dat ben ik." Zeg ik wat verlegen. Ze vinden me niet leuk, ze denken dat ik zijn hart gebroken heb, wat misschien nog wel waar is ook... "wat is gebeurd dus tussen jou en Con?" Vraagt een meisje van ongeveer 2 jaar jonger dan ik. "Ik heb het er liever niet over..." Stamel ik. "Ohw, oke." Giechelt ze. Er word naar me gebaard dat de deuren opengaan. Ik lever mijn kaartje in en begroet de bewakers vriendelijk. Dan ga ik vooraan bij het hek staan en de meisjes die net bij me stonden komen om me heen staan. En nu is het wachten tot de show begint...
JE LEEST
Heart of glass - Connor ball
FanfictionHet vervolg op Unexpected love - Connor Ball De relatie tussen Sky en Connor loopt op rolletjes. Alles is nog zo perfect, zo mooi. Misschien zelfs ietsje te mooi? Sky slaat door en gaat aan de alcohol. De relatie word verbroken en beiden zijn er kap...