24

211 18 6
                                    

p.o.v. Connor

Ik word wakker en langzaam stellen mijn ogen de hotelkamer scherp. Het licht dat door het raam komt brand in mijn ogen, waardoor ik ze meteen stijf dicht knijp. Gisteren hebben ik, de jongens en Sky kort wat gedronken en wat te eten gehaald bij een café in de stad. Ik verblijf momenteel bij James, maar zal volgende week verkassen naar Tristan. Hij is dan alleen thuis en dan gaan we daar met zn allen feesten.

Gisteravond vond ik moeilijk. Ik vond het moeilijk om mijn ogen van haar af te houden. Ik vond het moeilijk om mezelf op afstand te houden. Ik moet steeds denken aan het moment dat Sky me wat wilde vragen. In de kleedkamers. Ik ga overeind en trek met noodgang de gordijnen dicht. Ik kon wel een kater hebben man... Maar dat is onmogelijk, aangezien ik een glas Fanta heb gehad en dat is het. Ik loop naar mijn tas en trek er een 'ripped' jeans uit. Ik trek hem aan en pak een blouse uit de vensterbank, die ik daar neer had gelegd omdat 'ie dan bij de kachel ligt aangezien die nat was. Ik knoop de blouse dicht en trek mijn schoenen aan. Als ik de deur wil openen word deze vanaf de andere kant geopend en krijg ik de deur tegen mijn hoofd. "Au godver! James..." "Sorry, gaat het wel?" Grinnikt James. "Ja, ja prima. Is er iets?" vraag ik dan als ik mijn hoofd een keertje snel schud. "Ga je mee naar starbucks?" "Gaan Brad en Tris ook mee?" Vraag ik dan." "Nope, just you and me." Zegt James als hij met me mee loopt naar de kamer. Ik ga op de bank zitten, zijn ouders zijn vroeg vertrokken naar een of ander jubileum. "Is goed." Ik kijk snel even mijn WhatsApp en als blijkt dat ik niks heb gemist op alle sociale platforms sta ik op. Ik gris mijn jas van de kapstok en wacht tot James klaar is. Als ook hij klaar is pakken we zijn auto en rijden we naar starbucks. 

"Vond je het gister ongemakkelijk met Sky? Aangezien je niet zo heel veel hebt gezegd." "Mwah, beetje. Ik moet me er gewoon langzaam stap voor stap overheen zetten. Niet dar ik het niet leuk vond ofzo, zeker wel." "Snap ik man, misschien is het straatjagen wat voor morgenavond? Ga je dan mee?" "Ja nee tuurlijk ga ik mee." antwoord ik. Ik neem nog een slok van mijn chocolate chip cream. "Ik zal vragen of Brad en Tris ook mee gaan." Hij haalt vlug zijn telefoon tevoorschijn en bericht de jongens. 

P.o.v. Sky.

Ik heb net mijn lunch op en zit met Papa en Damen achter de playstation FIFA te spelen. Damen en Papa wisselen steeds af, want eigenlijk hoort papa nu te werken op de laptop. Ik speel op Barcelona en Damen en Papa op Manchester United. "Damen niet vals spelen!" Schreeuw ik als ik zie hoe hij een cheat invoert op zijn controler. Ik begin keihard te lachen. "ROOD SUKKEL!" roep ik als hij een verkeerde knop indrukt en een grote overtreding maakt. "Zeg, hou het even netjes." lacht Papa. "Ja Damen, gedraag je." "Ik had het over jou Sky."Grinnikt papa dan. "Wat? Maar papa Damen zit hier vals te spelen!!" "Damen kapt daar ook even mee. alsjeblieft dankjewel." zucht papa. "Ben je al bijna klaar pap?" "Ja, alleen het laatste stuk is nogal lastig. er zijn een aantal formules voor nodig." Aangezien we heel graag met z'n drieën call of duty wilden spelen leg ik mijn controler weg. "Misschien kan ik helpen?" Ik klim over Damen heen en ga achter papa zitten. "Ohh, dat is niet zo moeilijk, heb je een kladblaadje?" Wij hebben het dan misschien in een andere zin geleerd maar ik weet zeker dat de formule hetzelfde werkt. Papa pakt een kladblok uit de mand naast de bank en geeft deze en nog ene pen aan mij. "De importquote en exportquote berekenen is heel simpel en je hebt er maar 2 berekeningen voor nodig. De 1e is voor de importquote en gaat zo: Importwaarde gedeeld door het totale inkomen van het bedrijf keer 100, die van de exportquote werkt precies hetzelfde alleen dan met exportwaarde." "wauw Sky, je bent nog beter in dit werk dan ik, ik weet zeker dat het rijk worden in de familie komt te zitten, jij gaat een groot bedrijf oprichten, ben ik zeker van." "Papa, niet overdrijven nu hé?" Grinnik ik. "Ik denk eigenlijk dat Sky groot kleding ontwerper word of de nieuwste mode trends vast zal gaan stellen met een paar jaar." "Damen..."Lach ik. "Ik bedoel, Sky kijk naar hoe stijlvol je jezelf kleed." "Nou sorry hoor, maar hoe vaak heb jij me daar al niet mee geholpen?" "Ik heb je vandaag niet geholpen? Ik bedoel jij kan alles netjes met elkaar matchen." "Jij beter." Houd ik vol. "Sky, niet zo neerbuigend over jezelf." "Nee even serieus, ik denk erover om styliste te worden. Het haar, de make-up, de kleding. Het liefst gewoon een alles in 1 pakket. Of misschien een cursus fotografie erbij nemen." "Precies wat bij je past. Dan daarna nog een modezaak die over de hele wereld word gerund." Ik schiet in de lach om papa's opmerking. "maak jij je werk nou maar af." Hij begint te lachen en gaat rustig weer verder. Dan trilt mijn telefoon en heb ik 3 berichten. Een nieuwe WhatsApp groep met de jongens. 

James:

Hee! kunnen we morgenavond allemaal? Dan gaan we de stad even in met zijn allen. :)

"EEY! even wachten, ik heb een berichtje van de James en Connor." "Oeh Connor, hoe is het daar eigenlijk mee, hebben jullie weer vrede gesloten?" "Zullen we het daar nu even niet over hebben? Dat vertel ik je vanmiddag nog wel." Ik pauzeer het spel en zie het bericht dat Connor stuurde. Een lonely duim emoticon. Ik zucht en app even snel wat terug.

S: Is goed! Lijkt me leuk weer eens wat met jullie te gaan doen!! xx

ik gooi mijn telefoon aan de kant en zie dat papa de laptop aan de kant zet. "CALL OF DUTYYYY!!!" Roepen we alle 3 tegelijk. Ik schiet in de lach en zet het andere spel op.

______________________________________________

Heeey iedereeeeeen!!!!

Wie van jullie heb ik gemist de 23ste in paradiso??

Voor degenen die er niet waren en graag willen weten hoe het was:

HET WAS AWESOME!!! we hebben dan wel dik 2 uur in de rij staan wachten en stonden dan misschien niet op de voorste rij, het was alsnog geweldig en ze waren zo goed! Het was echt de moeite waard! Het was zo gezellig en er hing zo'n leuke sfeer!! En het hele weekend last van je keel hebben was het zeker waard!! En de plectrum van James blijft echt gewoon unbelievable! Mooiste dag van m'n leven <3 Beleefd met beste vriendinnetje Jonne_xox  <3

Zijn jullie er ook geweest? 

Deel jou ervaring ook even hieronder, ik vind het echt super leuk om jullie mening over de jongens te horen!! 

lovies Helena xxxx



Heart of glass - Connor ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu