3

297 23 8
                                    

P.o.v. Connor.

"Sky! Ben je bijna klaar? We gaan zo weg!!" Roep ik naar boven. "Ja! 10 seconden!!" Roept ze. Ik zucht en lach naar de jongens. We gaan naar een nachtclub hier niet ver vandaan en ik snap niet waarom het zo lang duurt omdat we hadden gezegd dezelfde kleding aan te houden omdat we mooi matchen. Totdat Sky de kamer in komt. "Je ziet er weer prachtig uit schatje." Glimlach ik. "Bedankt lieverd. Kom Let's go."

We stappen uit de taxi en staan voor club Rex. Een mooie luxe club in Parijs. Ik had zin om te feesten en de jongens wilden ook wel weer eens los gaan. Sky vind het ook een leuk idee dus zodoende.

P.o.v. Sky

"Weet je zeker dat we hier goed zitten?" Vraag ik. Het ziet er zo groot uit... "ja. Club Rex. Een van de beste clubs in Parijs. Hoogste star rating met 4 sterren van de 5." Antwoord Connor. James ziet er super goed uit. Voor zover ik me herrinner zag hij er in Engeland lang niet zo goed uit. Hij heeft vast veel tijd in de sportschool doorgebracht.

Connor betaald en binnen ziet het er super gaaf uit. Overal rook en lichteffecten. Heel veel meisjes die jongens willen versieren en andersom. Ik zie hoe Tristan, Bradley en James op meisjesjacht gaan terwijl Connor me meetrekt achter in een hoek. Hij zoent me hevig op mijn mond en ik snap het niet. We zijn er pas net. Niet dat ik het erg vind. Nee absoluut niet. Een aantal fans vragen om een foto zo af en toe maar het zijn er maar een paar dus dat valt door de vingers te zien. De laatste tijd word ook steeds vaker aan mij om een foto en een handtekening gevraagd. Ik vind het best bijzonder en begin dan ook echt van de fans te houden. Dat maakt het allemaal een stuk minder ingewikkeld.

Als hij me eindelijk adem gunt worden er ballonnen losgelaten en worden die overal heen gegooid. Het is leuk hier. "Zullen we de jongens opzoeken? Ben benieuwd hoe ze het er vanaf brengen." Grinnik ik. Connor haalt zijn schouders op. "Ga jij maar, ik moet even naar de wc, zie ik je zo hier weer?" Ik knik en geef hem een kusje op zijn wang. "Tot zo."

Ik zoek de jongens en als ik ze gevonden heb spring ik vanachteren op James zijn rug omdat ik zie dat er geen meisjes om ze heen hangen. "Heey hoe gaat het hier?" Grinnik ik. "Oh hier? Ja goed." Ik laat me van James af glijden en kijk naar de jongens. "Al wat meisjes gescoord?" "Nahh... nee." Zucht Tristan. "Oké, vertel mij nou eens wat jullie zoal doen om een meisje te krijgen." "Nou... eigenlijk hebben we niet zoveel moeite gedaan tot nu toe..." grijnst Bradley. Ik schud lachend mijn hoofd. "Oké,nou waar houden meisjes van?" "Hun uiterlijk." Grinnikt Tristan. "FOUT. Lieve zorgzame begripvolle jongens. Nou. Stel: ik ben een leuk meisje en je wilt indruk maken. En ehh... mijn vriendje heeft me net gedumpt, wat doe je?" Ik zie hoe ze nadenken. Ik heb zo'n gevoel dat Bradley hier best goed in is... James iets minder en Tristan lijkt me ook best lief voor meisjes. Dus ik ben benieuwd wie dit spelletje wint. "Laten we beginnen met Tris. Wat doe je als je mij zou zien huilen omdat Connor me gedumpt heeft en jij wilt graag indruk maken." Hij denkt na. "Heeft Connor jou..." "NEE. Nee tuurlijk niet. Het is een voorbeeld." "Oh ik schrok al." Lacht James ongemakkelijk. 

"Dus... wat zou ik doen?" Ik wacht af maar hij lijkt te verlegen waardoor ik in de lach schiet. "Als je bang bent voor Connor, die is voorlopig niet hier. Hij moest naar de wc en ik zou hem daar zo weer zien." Ik hoor hoe hij zucht maar er komt nog steeds niks. Ik haal diep adem en draai me naar Bradley. "Heb jij iets dan misschien? Jezus jullie doen alsof Connor jullie gaat vermoorden." Grinnik ik als ik Tristan hoor zuchten van opluchting. "Oké, Bradley, flinke jongen. Laat eens zien wat je kunt." Ik ben blij te zien dat hij het wel durft. "Dus... Ik zag je zo alleen staan en heb zo een vermoeden dat er iets mis is... Dus... Gaat alles wel goed?" James zet een meisjesstem op en zegt kakkerig: "Nee, mijn vriendje heeft me gedumpt." Waardoor we allemaal in de lach schieten en ik James een por in zijn buik geef. Hij knalt achterwaarts tegen een jongen aan die kwaad omdraait en wij keihard lachend maken dat we wegkomen. We lopen samen naar de plek waar Connor op me zou wachten maar ik zie hem nergens. Ik zoek om me heen maar zie hem niet. James, Bradley en Tristan snappen het ook niet helemaal. Samen lopen we door de zaal maar we kunnen hem niet vinden. Misschien zat hij nog op de wc? Nee niemand zit 20 minuten op de wc...

Heart of glass - Connor ball Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu