P.o.v. Sky
"Connor opstaan en ga jezelf klaarmaken! Je moet op tijd zijn voor die shoot." Net als ik, voeg ik in gedachten toe. Hij staan kreunend op en loopt naar de badkamer, waar hij zijn haar borstelt en er met zijn hand een paar keer doorheen gaat, de rest mag ik straks doen. Ik trek hem mee de badkamer uit en zucht. Toen ik opstond heb ik snel een high wasted ripped skinny jeans aangetrokken, met een Nirvana t-shirt en een leren jasje. Ik pak mijn pikzwarte mono all-stars en trek ze aan. Ik strik de veters en kijk op naar Connor, die op de bank onderuit ligt. Jezus, wat een luilak. "Kom! Ik moet je afzetten bij de jongens en ik moet nog boodschappen doen." Verzin ik. "De koelkast staat vol, wat moet je er nog bij?" "Ik ben vergeten shit te halen voor het eten dus maak een beetje tempo." Ik word gebeld. "Heey met Sky." "Heey Sky. Hoe ver is Connor?" "Ik breng hem nu jullie kant op." "Oke dan zien we jullie zo." "Yo." Ik heb een taxi gebeld, aangezien ik geen rijbewijs heb. Ik stap naast Connor in de auto en vertel de chauffeur dat we naar de fotostudio gaan en een tussenstop maken bij Tris. "Yeah sure." Antwoord de chauffeur.
De taxi komt to stilstand voor Tris zn huis. "Doei schat, zie je straks." Ik geef hem snel een kus en zwaai naar de jongens. Ik begin te lachen en dan rijd de taxi verder. Onderweg naar de studio. De chauffeur geeft flink gas, binnen 5 minuten sta ik voor de studio. Ik betaal de chauffeur netjes en geef hem wat fooi. "Thankyou!" Glimlach ik. De chauffeur toetert en rijd weg. Ik leg mijn haar over mijn schouders en haal diep adem. Ik loop naar binnen en zie Joe staan. "Sky! Hey. De jongens zijn er met een kwartiertje, James en Brad moesten nog even naar de wc. Je kunt alvast tussen de kleding kijken in de kleedkamers, ik zal het je laten zien." Ik knik en loop achter hem aan. Hij opent aan de rechterkant een deur. "Ik zie je zo wel in de studio, en denk eraan, het is voor een tijdschrift." Lacht hij vriendelijk, waarna hij de deur weer achter zich sluit.
Met grote ogen draai ik me om. Ik sta midden in een witte ruimte, opgevuld met kledingrekken, een makeup tafel, met gel, haarborstels en alle andere nodige spullen. De wand met de makeup tafel is rood, en bevat een rij spiegels. "Oh jezus, waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen?" Zucht ik. Ik besluit wat rond te snuffelen in de kledingrekken. Voor Connor is het niet zo moeilijk, zijn kleding zoek ik wel vaker uit. Maar dat van de andere jongens, word een hele uitdaging... Ik kijk om me heen en zie een witte draaikruk staan. Ik ga erop zitten totdat de jongens komen, met mijn rug naar de deur. Ik hoor de deur opengaan en hoor ontzettend veel voetstappen naderen. "Hi, wij zijn..." langzaam draai ik de kruk om. "Dat weet ik toch?" Grijns ik. "Wat? Ik dacht dat ik jou weg had zien rijden in die taxi om boodschappen te doen?" Lacht Connor. Ik sta op en trek de jongens in een groepsknuffel. "Joe heeft me een kans gegeven om jullie styliste te worden. Als ik dit niet verkloot kan ik met jullie mee op tour als styliste!" "Natuurlijk verkloot je dit niet. Wij zullen precies doen wat je vraagt." Lacht Tristan.
Ik kijk meteen geconcentreerd naar de jongens. "Oversized shirt met zwarte broek." Wijs ik bedenkelijk naar Tristan. "Leren jasje, T-shirt en een grijze jeans." Wijs ik naar Bradley. "Blote armen, wat dus betekent een t-shirt dat aansluit bij hun kleding, zodat we je spieren kunnen zien, met een.... donkerblauwe jeans denk ik..." wijs ik naar James. "En jij eennn....." ik denk diep na. "Een spijkerjasje, T-shirt en een zwarte jeans." Wijs ik naar Connor. Ik onthoud het en loop naar de kledingrekken, terwijl de jongens op de bank gaan zitten. "Maten?" Vraag ik. De jongens antwoorden braaf. Ik merk een schuifdeur op achter de kledingrekken. Op het handvat staat 'schoenen' gegraveerd. Duidelijk. Ik trek 2 zwarte jeans uit de rekken, met de juiste maten voor Connor en Tristan. "Hoelang heb ik hier ookalweer voor?" "Je hebt 3 kwartier, maar je hoeft je nergens druk om te maken, we zijn pas 10 minuten binnen en je hebt al een complete outfit in je hoofd." Ik knik afwezig en trek een grijs oversized T-shirt uit het rek voor Tristan. "Trissieee omkleden please." Ik gooi een zwarte jeans en het T-shirt naar hem toe en zoek meteen verder voor Connor. Ik vis een denim jasje uit de rekken. "You like this one?" Vraag ik als ik het jasje omhoog houd. "Oh yeah, die is nice!" Lacht hij. Ik laat mijn hand tussen de zwarte shirts door glijden en val meteen voor het club gray's shirt. "Con jij kan ook omkleden." "Okeejj." Ook hij verdwijnt in een pashokje. Ik kijk naar James en Bradley. Vervolgens duik ik weg in de rekken. Ik zie een donker spijkerjack hangen in Brad's maat. Ik kijk bedenkelijk zijn kant op, terwijl ik twijfelend met mijn vinger zijn kant op wijs. "Brad, kom eens." Hij staat op en komt voor me staan. Ik houd de spijkerjack voor hem. Ik keur hem goed. "Kan je deze even bij je houden?" "tuurlijk, geen probleem. Ik pak een wit T-shirt voor hem uit de rekken en een grijze voor James.
Ik kijk bedenkelijk naar de verschillende kleuren grijs die in het rek vol jeans hangen. Ik kies voor een donkere tint, omdat eigenlijk alle kleding vrij donker is. Ik pak een donker blauwe jeans voor Brad en geef ze de kleding voor ik ze de pashokjes in stuur. Tristan en Connor komen inmiddels weer terug uit de hokjes en gaan op de bank zitten. "Trissss...." "Ja?" "Op de kruk, ik ga je haar doen." Toevallig weet ik van Joe dat ze weinig aan make-up doen, dus laat ik dat achterwege. Ze zijn zonder helemaal perfect. Hij gaat op de kruk zitten en ik pak de borstel en de gel. Connor grist zoals wel vaker de Haribo van de tafel. Hij komt naast me staan en pakt een hartje uit de bak. Ik begin te lachen als hij hem op mijn tong legt. Ik druk hem een kus op zijn lippen en begin aan Tristan's kapsel. Ik neem een beetje gel en maak een schuine kuif in Zijn haar. Zo heeft hij het graag heb ik over de laatste weken gemerkt. "Connor. Next." Grijns ik. "Oké, wacht." Hij propt zijn mond nog snel vol met snoep en gaat dan op de kruk zitten. Ik begin te lachen en borstel zijn haar.
Na een kwartier heb ik alle jongens klaar, en heb ik nog een kwartier over. De jongens dragen de juiste schoenen, kleding, en hun haar is om point. "Laten we naar binnen gaan." Ik knik en pik een Haribo van Connor. Hij lacht en neemt er zelf ook nog 1, waarna hij de bak terugzet op tafel en we met zijn allen de studio in lopen. Op naar Joe's reactie...
"Sky! Ruim binnen het tijdslimiet!" Lacht Joe. "Wat vind je?" Lach ik. "Ziet er goed uit! Ik denk dat je misschien zelfs wel de snelste styliste sinds lange tijd bent. En het resultaat is er niet minder om." "Joe, wees even duidelijk. Zeg je nu dat ze de baan heeft?" "Tuurlijk heeft ze de baan, welkom bij de crew Sky. Gefeliciteerd." Lacht Joe. Mijn ogen werden groot, en meteen word ik in een groepsknuffel getrokken. "Jongens, time to Work, de camera wacht op jullie." Grijns ik. Joe knikt bevestigend.
JE LEEST
Heart of glass - Connor ball
FanficHet vervolg op Unexpected love - Connor Ball De relatie tussen Sky en Connor loopt op rolletjes. Alles is nog zo perfect, zo mooi. Misschien zelfs ietsje te mooi? Sky slaat door en gaat aan de alcohol. De relatie word verbroken en beiden zijn er kap...