P.o.v. Sky
De volgende ochtend word ik wakker van Connor die zich omdraait en vervolgens onbewust mij een klap in mijn gezicht bezorgd. Heerlijk wakker worden nietwaar? "Connor lazy ass wakker worden." Zeg ik als ik hem uit bed schop. "Auuww. Why?!" Vraagt hij. Ik begin te lachen. "Je sloeg me wakker. Dus ik schop jou wakker." Grijns ik. "Sorry schatje. Ik zou je nooit bewust slaan dat weet je toch?" Zegt hij met een lieve glimlach. "Slijmbal." "Hoelaat is het?" Vraagt hij met een sexy ochtendstem. Ik kijk opzij, op de wekker. Half 7... "schat ga maar weer slapen, het is veel te vroeg voor jou om op te staan en anders ben je straks chagrijnig en daar heb ik geen zin in." Ratel ik aan 1 stuk door. Hij lacht en komt tegen me aan liggen. "Met jou in de buurt? Dacht het niet." Fluistert hij. Ik draai me op mijn zij en voel hij zijn lichaam tegen het mijne schuift. Hij slaat zijn arm om mijn lichaam en legt zijn hoofd op mijn schouder. "Ik hou van je." Zeg ik zo zacht dat het bijna niet te horen is. "Ik ook van jou." Fluistert hij in mijn oor. Ik draai mijn hoofd en voel hoe hij een kus op mijn wang plaatst.
Ik voel hoe langzaam zijn lichaam steeds meer ontspant. Zou hij weer in slaap zijn gevallen? Ik zucht en probeer zelf ook weer te gaan slapen, het is nog te vroeg, niemand is nog wakker.
Als ik later mijn ogen weer open, weet ik dat het is gelukt om weer te gaan slapen. Zachtjes voel ik hoe Connor's duim over mijn wang streelt. "Morning my princes." Fluistert hij. Een glimlach vormt zich rond mijn mondhoeken. "Morning gentleman." Grijns ik. Ik voel zijn warme adem in mijn nek en meteen heb ik kippenvel. "Kom! Ik wil zien hoe chagrijnig Tris en Brad zijn." Lach ik als ik de dekens plots van me af sla en uit bed spring. "Doe even rustig, ze willen hun kamer niet uit komen. Ik hoorde ze net schreeuwen tegen James." Lacht hij. Als ik een deur open hoor gaan op de overloop, open ik ook de deur van de kamer waar wij ons bevinden. Ik zie Tristan over de gang rennen en de badkamer in stormen. Ik loop lachend naar de deur van de badkamer en leun tegen de deurpost. "Heey Tris, allready regretting the 'couple' drinks of last night?" Vraag ik met een grijns. Ik zie hoe hij zijn maag leegt boven het toilet. "Sky, alsjeblieft... Ik heb hier geen zin in..." Kreunt Tristan. "Ik zal een aspirine voor je halen." "Thanks." Ik loop lachend naar de kamer waar Brad ligt weg te rotten. Ik begin te lachen als Connor achter me komt staan. Ik klop op de deur en schiet in de lach als ik gekreun hoor. IK open de deur en zie hem de dekens over zijn hoofd slaan. "Ga weg." Mompelt hij. "Najah zeg, ik wilde alleen vragen of ik ook een aspirine voor je mee moest nemen, aangezien ik ook een voor Tris ga halen. Maar als je niet wilt..." Hij slaat meteen zijn dekens van zich af. "NEE, NEE, alsjeblieft neem eentje voor me mee? Ik ga dood hier." Ik begin te lachen en loop naar binnen. Hij kijkt me vragend aan en ik spring een paar keer op zijn bed. "Drinken is niet goed, ik mag niet drinken dan jij ook niet." IK spring een stuk of 10 keer naast zijn hoofd en loop dan met Connor naar beneden om een aspirine te halen. Ik loop naar de kapstok, omdat ik iets in deze richting gisteren al aan zag komen heb ik de speciale kater ontwijkende aspirines van Damen meegenomen. ik stop ze in mijn zak en loop naar Connor, die 2 glazen vult met water. Ik loop achter hem aan de trap op en loop naar Tristan, die naast de wc is gaan zitten. "Opeten, het helpt, je hebt er de hele dag geen last meer van." Hij gehoorzaamd en ik loop door naar Brad. Ik ga naast hem zitten op bed en kijk hem aan. "Brad, als ik nu eens drink, zeg je dan weer zo overdreven dat het niet mag?" Hij schud zijn hoofd met zijn ogen stijf dicht geknepen. "Mooi, hier. Wondermiddel van Damen, perfect tegen katers." Grinnik ik. Hij rolt met zijn ogen en neemt hem in. "Nou, oké dan, ik ga even met Connor een leuke dag hebben, en ik zie wel of ik jullie nog zie vandaag." Grijns ik. "Kom." Ik trek hem mee naar de trap terwijl ik naar Tristan schreeuw: "Tris waar ligt de haarborstel?!?!" "Beneden in de gastenbadkamer!" Roept hij terug. "Kee! Zie jullie later!" "Waar gaat de reis heen?" "Grijnst James die met de haarborstel in de deurpost van de badkamer staat. "Oh man, ik ga alleen even naar huis om papa te laten weten dat alles oké is, verder heb ik geen idee, want Connor zegt dat we vanmiddag gaan lachen, maar ik heb geen idee waarom. Dus, houd je telefoon in de gaten, want ik word er bang van." Lach ik. Connor kijkt me beledigd aan en ik geef hem een speelse duw. "grapje toch." Grinnik ik zachtjes als ik de borstel van James overpak en voor de spiegel ga staan om mijn haar te doen. "Sky, doe je mijn haar ook?" Zegt Connor lui. "Sure, kom hier. We jatten wel wat gel van Tris." Grijns ik. Als ik mijn haar heb gedaan komt Connor me staan. Ik pak de pot gel van de plank onder de spiegel en fatsoeneer zijn haar. "Zo, misschien moet je mee op tour en onze styliste worden. Ik zal eens een balletje opgooien bij Joe." En zo verlaat James de badkamer en gaat hij in de woonkamer zitten.
"Oké dan. Heel gezellig in huize Evans vandaag. 2 sukkels die zichzelf gisteren lam gezopen hebben en nu een flinke kater hebben en chagrijnig zijn, en dan heb je James, met zijn apparte ochtendstemming." "Hey! Ik zit gewoon hier hoor!" "weet ik." Grinnik ik. Ik trek Connor mee en open de voordeur. "later!!" Ik sluit de deur en samen lopen we richting huis.
JE LEEST
Heart of glass - Connor ball
Fiksi PenggemarHet vervolg op Unexpected love - Connor Ball De relatie tussen Sky en Connor loopt op rolletjes. Alles is nog zo perfect, zo mooi. Misschien zelfs ietsje te mooi? Sky slaat door en gaat aan de alcohol. De relatie word verbroken en beiden zijn er kap...